Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ingen andre?-nihillus

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 00:51

Tid 22:12
Vejr mørkt køligt.
Sted legepladsen.
Omgivelser ingen ud over Jade.
Påklædning, nederdel, top/jakke oven på. Sko.

Jade kom stille gående ind eller mere hen til legepladsen. Hun smilede for sig selv, og forsatte hen mod en af gyngerne, som hun så satte sig ned på. Hun smilede stille for sig selv, og kiggede lidt rundt. Der var ingen at se, på legepladsen. På nær lige hede selv, men man kunne jo aldrig vide om der dukkede andre personer op. Hun sparkede lidt med benene i sandet, og fik gyngen til at bevæge sig, frem og tilbage. Det var egentligt, rart at gynge. Man fik den friske luft, i ansigtet, så det føltes som en kølig brise.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 00:55

Nihillus kom gående mellem træerne overfor legepladsen hvor han fandt noget blødt græs at sætte sig på. han satte sig og kiggede op mod himlen i et stykke tid han sad meget synligt på en lille græs plet overfor legepladsen. han kiggede ned og fik øje på en der gyngede han kiggede lidt men vendte så hovedet mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:00

Hun gyngede i noget tid, inden det fandt hende kedeligt i at gynge. Hun stoppede gyngen, med fødderne. Og gav sig til at kigge rundt. Som regel var det jo kun børn der gyngede, men hun ville nu alligevel bare prøve det. For sjovt. Hendes øjne gled rundt på legepladsen, selv over mod en lille synlig græsplet, over for legepladsen. Hendes gode øjne gjorde at hun kunne se at der sad nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:10

Nihillus rakte ind i sin jakke lomme og tog en hjemmerulled smøg op og tændte den. han kiggede tilbage mod legepladsen han så nogen kigge på ham men var ikke sikker på hvem eller hvad og så lagde han sig ned. han tog et sug af smøgen og pustede så røgen ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:11

Hun lagde hoved let på skrå, for at betragte personen bedre. Hun sukkede stille, og hoppede ned af gyngen, og begyndte at gå over mod det sted personen var. Hun stoppede op nogle få skridt væk fra ham. "Rygning er usundt" sagde hun og betragtede ham med sine grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:25

"det er nu ikke fordi at rygning kan skade mig" sagde nihillus og tog et til hiv af smøgen men pustede røgen væk fra hende og om bag ham selv. han kiggede på hende og begyndte at smile et venligt smil. "navnet er Nihillus Abigor men kald mig bare Nihillus".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:27

"Hyggeligt at møde dig Nihillus" sagde hun og kiggede på ham, jo nogle racer kunne jo ikke tage skade af rygning. Han var vel en af de racer. "Mit navn er Jade" sagde hun efter noget kort tid, hvor hun blot havde haft kigget på ham. Hun smilede et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:46

"mig en ære at møde dig jade" sagde han og kiggede hende i øjnene og smilede meget glad til hende. han rejste sig op og tog et hiv af sin smøg. " ude og nyde den friske luft" spurgte han hende med en venlig stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeFre 03 Jun 2011, 01:48

"Jah det er jeg du?" Sagde hun, hun havde svaret på det han havde spurgt hende om, om hun var ude at nyde den friske luft. Og det var hun jo egentligt. Hun smilede venligt, og kiggede på ham, dan rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitimeSøn 05 Jun 2011, 11:28

" ja det er jeg vel også selv" svarede han og kiggede sig omkring. "hvordan skulle jeg dog kunne lade værre " sagde han smilende. han tog så det sidste sug af sin smøg og slukke resten på hans sko. han rejste sig så igen og strakte ryggen. "man må sige at det er en hobby næsten".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ingen andre?-nihillus Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen andre?-nihillus   Ingen andre?-nihillus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ingen andre?-nihillus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dagen i dag, ligner ingen andre dage (Rockey)
» Er her ingen??
» ingen
» Ingen ~ You know who you are :b
» Ingen mennesker ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: