|
| Ingen andre?-nihillus | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 00:51 | |
| Tid 22:12 Vejr mørkt køligt. Sted legepladsen. Omgivelser ingen ud over Jade. Påklædning, nederdel, top/jakke oven på. Sko.
Jade kom stille gående ind eller mere hen til legepladsen. Hun smilede for sig selv, og forsatte hen mod en af gyngerne, som hun så satte sig ned på. Hun smilede stille for sig selv, og kiggede lidt rundt. Der var ingen at se, på legepladsen. På nær lige hede selv, men man kunne jo aldrig vide om der dukkede andre personer op. Hun sparkede lidt med benene i sandet, og fik gyngen til at bevæge sig, frem og tilbage. Det var egentligt, rart at gynge. Man fik den friske luft, i ansigtet, så det føltes som en kølig brise. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 00:55 | |
| Nihillus kom gående mellem træerne overfor legepladsen hvor han fandt noget blødt græs at sætte sig på. han satte sig og kiggede op mod himlen i et stykke tid han sad meget synligt på en lille græs plet overfor legepladsen. han kiggede ned og fik øje på en der gyngede han kiggede lidt men vendte så hovedet mod jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:00 | |
| Hun gyngede i noget tid, inden det fandt hende kedeligt i at gynge. Hun stoppede gyngen, med fødderne. Og gav sig til at kigge rundt. Som regel var det jo kun børn der gyngede, men hun ville nu alligevel bare prøve det. For sjovt. Hendes øjne gled rundt på legepladsen, selv over mod en lille synlig græsplet, over for legepladsen. Hendes gode øjne gjorde at hun kunne se at der sad nogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:10 | |
| Nihillus rakte ind i sin jakke lomme og tog en hjemmerulled smøg op og tændte den. han kiggede tilbage mod legepladsen han så nogen kigge på ham men var ikke sikker på hvem eller hvad og så lagde han sig ned. han tog et sug af smøgen og pustede så røgen ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:11 | |
| Hun lagde hoved let på skrå, for at betragte personen bedre. Hun sukkede stille, og hoppede ned af gyngen, og begyndte at gå over mod det sted personen var. Hun stoppede op nogle få skridt væk fra ham. "Rygning er usundt" sagde hun og betragtede ham med sine grønne øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:25 | |
| "det er nu ikke fordi at rygning kan skade mig" sagde nihillus og tog et til hiv af smøgen men pustede røgen væk fra hende og om bag ham selv. han kiggede på hende og begyndte at smile et venligt smil. "navnet er Nihillus Abigor men kald mig bare Nihillus". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:27 | |
| "Hyggeligt at møde dig Nihillus" sagde hun og kiggede på ham, jo nogle racer kunne jo ikke tage skade af rygning. Han var vel en af de racer. "Mit navn er Jade" sagde hun efter noget kort tid, hvor hun blot havde haft kigget på ham. Hun smilede et venligt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:46 | |
| "mig en ære at møde dig jade" sagde han og kiggede hende i øjnene og smilede meget glad til hende. han rejste sig op og tog et hiv af sin smøg. " ude og nyde den friske luft" spurgte han hende med en venlig stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Fre 03 Jun 2011, 01:48 | |
| "Jah det er jeg du?" Sagde hun, hun havde svaret på det han havde spurgt hende om, om hun var ude at nyde den friske luft. Og det var hun jo egentligt. Hun smilede venligt, og kiggede på ham, dan rejste sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus Søn 05 Jun 2011, 11:28 | |
| " ja det er jeg vel også selv" svarede han og kiggede sig omkring. "hvordan skulle jeg dog kunne lade værre " sagde han smilende. han tog så det sidste sug af sin smøg og slukke resten på hans sko. han rejste sig så igen og strakte ryggen. "man må sige at det er en hobby næsten". |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen andre?-nihillus | |
| |
| | | | Ingen andre?-nihillus | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|