|
| En dag uden våben-Ray. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 05:39 | |
| Tid klokken 7 om aften. Vejr temmelig lyst, men dog ved at blive mørkt. Omgivelser ikke ret mange på gaderne i byen lige nu. Sted werclare byen. Påklædning sorte stramme jeans, sort top uden stropper. En sort jakke, et par sorte stiletter, hvor hun plejer at gemme en kniv i. Og til sidst en sølvhalskæde med et vedhæng i, som ligner et kors med en rød diamant i.
Gaden var næsten menneske tom, det havde Claire ikke regnet med på sådan en aften. Hun smilede et skævt men tomt smil. Idet hun gik hen af gaden. Hun betragtede stille butikkerne hun kom forbi, inden hun standsede op ved en bænk, som var stillet direkte op af en mur. Hun undrede sig lidt over hvorfor den var stillet der, men måske havde den slet ikke nogen grund og i den grad ikke nogen betydning. Men hun valgte dog at sætte sig ned på, denne tilfældige bænk. Hun sukkede tungt, og lukkede så blidt sine øjne i. Hun havde efter ladt sine våben der hjemme, og det havde hun næsten aldrig gjort. Dog regnede hun heller ikke med at støde ind i noget overnaturligt væsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 05:51 | |
| Ray kom stille og roligt gående han havde ikke det vilde for i aften da han gerne bare ville slappe lidt af lige nu så han håbede på at han ikke kom ud i noget farligt eller noget denne her aften. Han kiggede rundt og fik øje på en eller anden kvinde som gik for sig selv og ville til at gå hen og sige hej til hende men var det klogt *hmm tja hvorfor ikke*tænkte han for sig selv og gik hen til hende "hey"sagde han med et stille smil på sine læber og slappede bare af og så på hende hun så ikke ud til at være farlig eller noget // P= http://3.bp.blogspot.com/_GO4cV8lQHaI/SlGLWF3j5VI/AAAAAAAAAPs/quiGYHZOf_I/s320/drew+roy.jpg // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 05:54 | |
| Hun kiggede op på ham "davs" sagde hun efter noget tid, hvor hun blot havde kigget på ham. Med nogle sølvgrå øjne. Hun smilede et venligt smil til ham, selv om man nok ikke kunne være alt for forsigtig, men hun ville dog ikke fortælle hvad hun var ud over at sige menneske, hvis han nu spurgte. Hun betragtede ham stadig i mens hun smilede et venligt smil til ham. "Hvem er du?" Spurgte hun ham om efter noget tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:00 | |
| Han kiggede på hende med et smil stille og roligt smil på sine læber og slappede bare af "hvem jeg er hmm jeg er Ray"sagde han og smilte "Hvad med dig hvem er du"spurgte han med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige da han lige havde mødt hende og alt det. Han kiggede på hende og slappede bare af for sig selv og alt sådan noget halløj da de kun snakke lige nu og sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:04 | |
| "Ray?" Sagde hun og kiggede på ham, da han fortalte sit navn, det betød vel også at hun nu også skulle sige sit. "Mit navn er Claire" sagde hun og betragtede ham let. "Værsgo at sidde ned jeg fylder ikke så meget" sagde hun, hun sad jo på en bænk. Der for kunne hun jo sagtens være høflig at tilbyde ham at sidde ned, så han dog heller ikke blev irriteret over at stå. Hun smilede stadig et venligt smil til ham. Han virkede da flink nok? også selv om hun lige havde mødt ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:16 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ned på bænken ved hende og smilte bare stille og roligt "hyggeligt at møde dig Claire"sagde han med det samme smilte på sine læber og alt det. "hvad laver man så her nu på denne tid"spurgte han roligt og kiggede på hende og var kun rar mod hende og alt det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:19 | |
| Hun betragtede ham let i det han satte sig ned på bænken ved siden af hende. "I lige måde Ray" sagde hun, hendes stemme var stadig venlig, men sådan var hun af og til. Men det kom dog an på om hun havde haft en irriterende dag så var hun ikke særlig venlig. "Går en tur, og slapper af hvad med dg?" Sagde hun og smilede til ham, han var stadig venlig. Og det var hun også. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:32 | |
| Han kiggede på hende med et smil og nikkede stille "okay nok det samme her så vi laver nok det samme"sagde han og smilte stille til hende på en venlig måde og alt det han viste ikke hvad han mere kunne sige til hende og sådan da hun ikke sagde ret meget og sådan noget halløj. Han kiggede på hende "har du lyst til at lave noget"spurgte han med et smil og havde lyst til at lave noget lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:36 | |
| "Tja det ser da ud til at være det samme vi laver" sagde hun og smilede til ham, i mens hun kiggede på ham med et smil på hendes læber. "Ja vil da gerne lave noget, hvorfor sidde en aften uden at lave noget" sagde hun, efter han havde spurgt om hun havde lyst til at lave noget. Hun kunne jo lige så godt give sig til at lave noget, for hun gad ikke en aften hvor hun skulle kede sig. Hun håbede da at hun havde forstået det rigtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 06:55 | |
| Han nikkede stille og roligt og kiggede sig omkring for at se lidt rundt også på hende igen "har du nogen ideer for alle muligheder er åbne"sagde han og smilte stille for sig selv mens han ventede på svar. Han kiggede rundt for at se om der kom nogen men det gjorde der ikke der var helt stille ikke andet end dem og deres tanker og alt det. de kunne gøre alt der og bruge deres fantasi på det og sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:01 | |
| "Ind til videre er min ide af at slappe af, men jeg ved ikke med dig har du nogen?" Sagde hun, for hun havde jo først haft tænkt på at slappe af denne aften, ind til hun jo mødte ham. Hun betragtede ham let med sine sølvgrå øjne, hun smilede dog stadig venligt og muntert til ham, Men hun havde dog ingen idéer om hvad de skulle lave eller sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:05 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "vi kunne tage hjem til mig hvis du da ville det"sagde han med et smil og viste ikke om hun ville det eller om hun ville et andet sted hen eller sådan noget det var op til hende. Han kiggede på hende og ventede på svar fra hende og alt det da hun bestemte de kunne også tage hjem til hende hvis det var hun hellere ville det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:08 | |
| Hun tænkte lidt over hans forslag, hun havde ikke synderligt løst til at vise ham hendes hjem, hvor alle mulige knive næsten hver dag lå fremme. "Jo kan vi godt" sagde hun og smilede til ham, det skulle vel nok blive spændene at se hvor han boede. Så kom hun da også lidt ud i stedet for bare at sidde der hjemme, og pudse sine våben så de blev flotte. "Hvor bor du egentligt henne?" Spurgte hun ham om efter noget tid, og bare kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:13 | |
| Han kiggede på hende "jeg bor i denne her by i et hus længere henne af gaderne og alt det så der er et stykke her fra hvor vi er"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af "så hvis det er skal vi så ikke komme afsted"sagde han og så på hende med et smil på sine læber og slappede stille af mens han bare kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:16 | |
| "Jeg bor også i denne her by men blot i en lille lejlighed" sagde hun og smilede til ham. Hun betragtede ham stadig med sine øjn, i mens hun langsomt rejste sig op fra bænken. "Jooh lad os det" sagde hun og smilede venligt samt muntert til ham. Hun strakte sig let, og kiggede smilende på ham, også selv om hun ikke rigtig anede hvad hun skulle sige. Men måske blev aften dog ikke helt så kedelig som hun havde troet at den ville blive. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:23 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og kiggede rundt "jo lad os det"sagde han og gav sig til at gå stille og roligt mens han så på hende "hvad går du sådan eller og laver til dagligt og alt sådan noget"spurgte han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige ellers så der ikke var så stille mellem dem og alt det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:26 | |
| Hun gik ved siden af ham, men dog ikke alt for tæt på ham. Hun smilede stadig til ham. Hvad hun lavede til hverdag? Tjoh hun kunne jo ikke lige frem fortælle ham at hun var dusørjæger som jagtede det overnaturlige, men dog arbejdede hun også i en lille tøj butik. "Arbejder for det meste i en tøjbutik, ellers er jeg der hjemme og slapper af" svarede hun og kiggede på ham. "Hvad med dig selv? Spurgte hun så ham om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:31 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mig jeg driver en lille butik i være by for at tjene mig lidt penge og alt sådan mener jeg eger har nogen der arbejder for mig"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han gik vider hjem mod sig selv og alt det. Han kiggede på hende "men det da hyggeligt sådan et arbejde ikke"spurgte han med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:35 | |
| Hun lyttede fredeligt til det han sagde, dog hadede hun at arbejde i en butik. Hvor man skulle spørger kan jeg hjælpe dem med noget? Hver gang der kom en kunde ind af døren. "Lyder da spændene Ray" sagde hun og betragtede ham. "Jooh hyggeligt" sagde hun. Og fulgte roligt med ham, selv om hun så ud til at kende gaden, men bare ikke alt for godt. Men lidt af gaden havde hun dog før været på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:41 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik bare stille og roligt videre "ja det er der nemlig"sagde han og så på hende. Da de havde gået i et godt stykke tid kunne man begynde at se hans hus så der var ikke langt igen "der henne bor jeg så"sagde han med et smil og man kunne se en form for mansion eller hvad det hed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:45 | |
| Hun smilede stadig i mens de gik, og hun nogle gange så på ham. De havde gået i noget tid, og hun lyttede da han sagde at det der var hans hus. Hun betragtede stedet. Det var da i den grad større en den lejlighed hun boede i. "Her er da fint. huset er sjovt nok større end min lejlighed" sagde hun og smilede muntert til ham. For det var det jo også, man kunne jo mere kalde hendes lejlighed for fire rum, hvor der var et køkken med stue, badeværelse, soveværelse også et gæsteværelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:48 | |
| Han kiggede på hende "tak"sagde han og gik op til hovede døren og åbnede den og holde den for hendes så hun kunne komme ind og se hvordan han boede og alt det. der var jo mange rum og alt det så der var plads nok til dem alle sammen som han nu havde med hjemme og alt det. Han kiggede på hende og gik ind i sin stue |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:51 | |
| Hun gik ind af hovedøren som han havde holdt for hende, hun kiggede sig lidt om og smilede så til ham, "Her er da fint" sagde hun, og fulgte så efter ham ind i hans stue, som han jo selv gik ind i. Hun havde haft taget sin sorte jakke, af så man nu kunne se det hun bar inden under jakken. En sort top som endda var strop løs. Hun smilede muntert til ham, hun havde kun en gang været i sådan et stort og flot hus. Og det var da hun boede hjemme sammen med resten af familie Felton. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 07:57 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af og kiggede rundt og smed sin jakke over på en stol og havde en sort t-shirt på inde under den "har du lyst til noget vin og musik"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville bare være venlig mod hende. Han slappede bare af mens han ventede på svar fra hende af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. Man 06 Jun 2011, 08:00 | |
| "Vin har jeg altid lys til" sagde hun og smilede til ham, "og musik er da altid dejligt at høre" sagde hun og lagde sin jakke på en eller anden stol. "Hvor skal jeg stille mine sko?" Spurgte hun ham om, i mens hun kiggede på ham. Hun smilede stadig muntert og venligt til ham. Han havde dog et dejligt sted, det burde vel ende med at hun også skulle tage sig sammen og købe sig et hus, eller skulle hun bare nøjes med lejligheden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En dag uden våben-Ray. | |
| |
| | | | En dag uden våben-Ray. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|