Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I just want some milk.. pleas? - Tonic

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I just want some milk.. pleas? - Tonic Empty
IndlægEmne: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 04:46

Dato: 10/06-2011
Dag: Fredag
Tid: 15:32
Årstid: Sommer
Vejr: 35 grader i skyggen, høj solskin vejr.
Omgivelser: en lille købmandsbutik på 1. sal i centert.
Påklædning: cowboy shorts der går til lige under kænet alt hans grej.. ses på billedet, og en sort t-shirt med BFMV tryk på. + sort bind for øjnene.
_________________________________________________________________________________________________________________

Ozzie gik langs de meget tætte stilt hylder i den enormt lille købmans butik, det var som alt ting bare var kastet ind i rummet og lå hulter til bulter over alt, inge gang en mand der kunne se ville kunne finde rundt her.. men det stoppede da ikek blinde Ozzie i forsøget. Han væltede nærmest rundt mellem hylderne, da han var noget så klodset i forvejen hjalp det ikke der lå diverse ting spredt ud oevr gulvet. Dog kom han til at bakke lige ind i en hylde med pasta og vendte sig forskrækket om da det hele begyndte at falde på gulvet, han greb et par stykker og fik dem fumlende sat på plad der hvor han mente de havde stået, uden at være sikker på han lagde det det rigtige sted. Han samlede resten op fra gulvet og lagde dne tilsvaren sted som før. Han vendte sig væk fra fylden og håbede bare ingen havde set ham, det ville få den noget så skamfulde rødmen til at svinde frem på hans blege kinder.
Han tøvede lidt da han fulgte en anden vej og bare stirrede spørgene fram for sig uden at vide hvor i butikken han nu befandt sig henne, han håbede bare der var en ejere af en slags han kunne spørge om hjælp, selv om han ikke var meget for at spørge om hjælp, selt ikke fra fremmed.. eller nej.. sleeeet ikke fra nogen han kendte. Men det var håbløst at finde noget i den her butik, han belv nød til at spørge en eller anden, han skulle jo have den mælk.. og han tog altså ikke tomhindet hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitimeTors 09 Jun 2011, 05:05

Vis man kendte stedet ovnlig og man kendte til Smoothie cafeen på 4 sal, så vidste man os af den fik sine forsyninger friske netop når butikkernes vare kom, blev deres vare sat der nede til afhentning i kølerummet i en af indkøbs centrets butikker på 1 sal. Desværre var det Tonic der stod for at skulle hente de mange kasser og hun havde løber op og ned af trapper med kæmpe kasser på flere kilo, for ikke at sige taget rulletrapper og elevator, ellers var det brændtrappen hendes ben måtte lide under at skulle op eller ned af med stor hast. Hun pustede let ud mens hun stod der oppe iført smoothie cafeens stramme lyserøde tshirt, der gik til midt på ballerne af hende, iført jeans lyseblå shorts til midt på lårene og så et forklæde bundet om hofterne...
Hun pustede let og sagde"Jeg har vist alt nu" en af arbejderne så på hende og sagde"Ohhh kan du ikke os hente mælken?" hun så helt lamslået ud da han spurgte hende om dette og så gav hun ellers op og gik ned i knæ som var luften gået ud af hende og et lille nik kom dog frem... i det hun robot agtig fik sig hevet op ved hjælp af disken og sagde"Okay.... men denne gang skynder jeg mig ikke" han grinte let og nikkede.. i det hun langsomt bevægede sig ned af mod rummet og satte forklædet til siden så det ikke mere slog ind mod hendes ben... hun så let på sit hår der var sat op i en stram sporty cheerleader ligende hestehale med en tot hår ned ved hver side løst.. ved hendes ansigt, der havde strøget mod hendes kinder da hun løb... Tonic så let på uret og gispede let i det hun satte halvt i løb og kom så endelig ind i forretning.. dette var en lille forretning og det første hun gjorde var at gå forbi pasta afdelingen og så noget lægge på gulvet? dog var der kun en.."Hm? mærkeligt... kan folk slet ikke rydde op efter sig mere" hun sukkede let og samlede den op og anbragte den ved siden af noget pasta og lidt andet der stod på hovedet???..
Hun grinte let og smilede så i det hun stille lukkede øjnene et sekundt, blot et sekundt mens hun var på vej hen til mælket, for at tage deres forsyninger, de havde en aftale med de blot kunne tage der nede så længe de sagde oppe ved kassen hvor meget mælk de havde taget..
Indtil.. "Auv!?:.. " hun landet let på røven efter at ha gået ind i en eller anden og sagde"Det må de virkelig undskylde... jeg så mig ikke rigtig for" hun åbnede let øjnene efter at ha rodet sit fine stramme hår lidt mere løst og vildt.. eftersom hun syntes at ha slået hovedet lidt mod gulvet?.. Hvem var hun gået ind i.. Hun betragtede fyren foran sig og betragtede ham lidt undrende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitimeMan 13 Jun 2011, 08:10

Ozzie var forvirret omkring hvad det var han skulle række ud efter, han kunne jo komme til at tage noget yogurt.. adr! Eller værre.. kerne mælk.. badr! Han kunne slet ikke.. han fordragede den slags, at nogen overhovedet kunen lide det.. han forstod det bare ikke, hvis det var ham som at der bestemte! Så skulle de afskaffes, og forbandes, og sendes ud af landet! Ja! Han rystede let på hovedet, noget han havde fået til vane efter hånden, når han ville have dumme tanker ud af hovedet, magt steg ham bare til hovedet, og en magt syg blind elver, var måske ikke lige.. hvad man havde brug for nu til dags. Han vaklede et par skridt frem, stadig meget usikker på sig selv, tænkt.. der kunne også være andre her i butikken.. han måtte være forsigtig, selv om han var den blinde. Folk idag.. de så sig jo aldrig for, og de sagde aldrig undskyld. Han savnede lidt Jayden, han var besyttende.. det ku han nu godt li.. nogen gange. Han rakte forsigtigt ud og mærkede kulden mod sin hånd, det var isoldt.. han vidste han var kommet frem til køleren.. så behøvede han måske ikke spørge om hjælp.. han skulle bare krydse finger for han ikke tog yogurt eller kernemælk, så skulle han leve af det? Ad.. han kunne ikke udstå tanken. Han tog fat om noget der minede om en mælke katon og tog det til sig ide han vendte om på hælen of rat gå vejen tilbage mod kassen, som han havde en sans om hvor var, dog var det bare om man kunne komme tilbage udne at gå ind i noget, og vælte noget. Han fik kun taget et enkelt skridt frem da noget væltede lige for næsen af ham.. eller nok nærmer.. ind i hovedet på ham. Han gispede op og tabte med det samme mælken, han anede ikke hvad det var der havde slået ham, der gik kun et par sekunder inden han lå på gulvet med mælk ud over det hele, ik kun på tøjet, også i håret og på gulvet.. det var klisterende og lugtede.. badr! yogurt!
Han gispede imens han hørte en stemme et sted foran sig, en kvinde stemme! Nogen var gået lige ind i ham.. øv altså.. eller var det ham der var gået ind i hende? Han håbede det ikke, bare tanken fik ham til at rødme lige under det sorte bind der var for hans øjne som fik den røde farve til at se meget voldsommere ud end den var. Han rystede bare lidt på hovedet og mærkede hvordan yogurt fløj rundt omkring ham imens han stille jamrrede sig, det her var bare ikke hans dag. "Det ok.." sukkede han stille og var ret ked af at have gået ind i pigen, selv om hun mente det var hendes skyld.. men det havde han ikke tænkt sig at det skulel blive. "De behøver ikke undskylde frøken.. det var mig.. jeg så dig ikke lige.." mumlede han stille.. det var heller ikke så nemt.. når man var.. blind. Dog var det ingen undskyldning! Mente han selv i hvert fald.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitimeMan 13 Jun 2011, 10:27

Tonic så lettere forfærdet på ham og gik ned på knæ og rakte let en hånd mod ham og sagde"Årh nej nej nej nej... det skam min skyld, jeg skulle ha set mig for.. jeg virkelig en klovn til at se hvor jeg går henne af" hun rødmede let og så flovt ned i jorden og tænkte*ide mindste kan han da ikke se mig.. * hun så let ned af sig selv, klistret ind i alverdens ? yogurt.."Så? ... øhm.. lad mig gætte" hun så lidt på ham med hovedet let på skrå lidt hunde hvalpe agtig og sagde"Ikke den store fan af yogurt?.. " hun kiggede lidt rundt om sig og sagde"Hva skal du ha?, jeg skal ha mælk" hun grinte let og kom pludselig i tanke om at hun altså talte med en fremmede og han sikkert var ligeglad med hvad hun skulle have"Øhm? hva skal du ha, så skal jeg tage det for dig" hun rejste sig let op og gik hen til ham helt og tog blidt om hans hånd med et blidt håndtryk og sagde"Kom så hjælper jeg dig op" hun syntes han var virkelig modig at gå rundt sådan i et stor center helt alene og så blind!?.. det var jo helt sindsygt..
det havde hun ligegodt aldrig turdet og så alene?, det var altså modigt"Så er du her helt alene?" hun så undrende på ham og kiggede lidt mod kølerne og så ned af sine shorts... og lår.. lækkert... det var ned af hende os.. dog så han mere dirty ud end hende?..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitimeTors 16 Jun 2011, 20:59

Ozzie lagde hovedet liddt på skrå og sank en gang, han var total insmurt i yogurt, det var virkelig ulækkert, han børd sig ikek engang om det jo, og nu var han.. ja nu havde han det over alt. De klisterede.. på en virkelig klam måde, han skulle havde været flere steder idag, men nu havde han ikke andet for at gå hjem for at tage et bad.. hvor trist, spild af en hel dag. "Det okay, du kunne ikke vide.. du behøver ikke undskylde" sagde han stille og brød sig ikke om når folk brugte det ord, ligesom med tak.. han brød sig bare ikke om det, og hun burde ikke tage skylden helt alene, Ozzie vidste det også var hans skyld, han var blind han gik tit ind i folk.. eller det havde han gjordt en gang, han gjorde det dog ikke mere, men en gang imellem kunne man jo komme ud for det. "Jeg kan ikke lide det" sagde han bare lidt kold og afvisende, han var ret sur.. på yougurten! "Mælk" sagde han stille og prøvede at smile lidt til hende, men det blev en smule akhvaet. "Tak" sagde han forsigtigt og tog mod hendes hjælp og hendes hånd, og kom op og stå igen.. hvem skulle dog ryde op efter dem, Ozzie havde det ikke særlig godt med bare at lade rodet ligge.. de måtte da havde en moppe, en klud.. eller et eller andet her i butikken. "Ja.. men min hund venter uden for.. man må ik tage dem med ind" sagde han stille og smilte rigtigt til hende denne gang.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I just want some milk.. pleas? - Tonic   I just want some milk.. pleas? - Tonic Icon_minitime

I just want some milk.. pleas? - Tonic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: