Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stilhed i natten -Azriel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:06

T: 23.32
S: Legepladsen
O: ingen mennesker på den her tid da de alle er inden for sove eller hvad mennesker nu laver på den her tid
P: se billede og jeg er i min pigeform på grunde af min evne, men eller har jeg os min tommy gun med mig..
V: sky fri himle og man kan se fuldmånen mens der kun er en lille vind..
D: IRL

Natten var over landet og alle mennesker var forsvundet ind da de ikke havde det så godt i natten som de havde det om dagen da der kun ske sær ting med dem i natten, de som enlig var der var enden hjemløs eller en del af natten.
Legepladsen var tom for mennesker og det var et okay sted og komme hvis man kede sig i natten da man kun have fred fra alle hverdagens ting og sager, en pige på en alder af 14-15 gik stille mod legeplads da hun ikke havde så meget anden og lave her i natten, hendes hud var hvid som sne mens hendes øjne havde en halv rød farve der lyst op i natten. Hun havde hvidt jakkesæt på og et våben i den ene hånde og hvis man havde være mennesker ville man nok være bange for hende da hun ikke så helt så venlig ud i natten men det var hun heller ikke, nej hun var en dræber der var ude for af hygge sig lidt i natten men hvordan og hvorfor var ikke til og sige.
Hendes navn var Alucard og enlig var hun en fuld voksen han vampyr som bare havde en særlig evne til og gør ham til et en lille pige men på samme tid var det os mere let for ham a få blod som en lille pige end som voksen da mennesker let faldt for hendes lille nr med og få dem til og tror af hun var blive væk ude i natten, kort sagt de så aldrig hvad der ramt dem i netten før de ikke havde mere blod tilbage i kroppe.
Alucard sad sig stille oppe på legetårnet da hun ikke helt havde anden og lave hun kiggede stille frem for sig og ventede enlig bare på der var en lille anden der kom forbi så hun vil have en grunde til og tag hendes tommy gun i bruge men ingen kom og det gik hende en smule på da hun enlig var ud efter blod her til nat, hun sukkede unde en lyd før hun begynde og lege lidt med geværet og det var enlig det ene der kun får hende til og smile her til nat da der ikke helt var meget anden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:20

Man kunne hører en ringeklokke ringe i nattens mørke. Et cykellys lyste en del af stien op, og man kunne se en lille skikkelse på cyklen. En pige, i en alder af 12-13 år kom cyklende over mod legepladsen. Hun kunne ikke rigtig finde på noget andet end at lege på legepladsen. Det var nu også meget hyggeligt. Hun hoppede hurtigt af sin cykel da hun kom til det store egetræ nogle få meter væk fra legepladsen og stillede cyklen op ad træet, og begyndte at gå over mod hegnet som var rundt om legepladsen.
Azriel hed pigen, og man kunne godt regne hendes navn ud, da hun både havde en halskæde hvor navnet stod. Hendes lange blonde hår gik ned til hendes navle, og var ikke sat op. Hendes sommerkjole var rød, og hun havde hvide sandaler på, hvilket fik hende til at se utrolig barnlig ud.
Azriel bevægede sig med hurtige skridt, og havde ikke lagt mærke til at der var nogen på legepladsen sammen med hende. Hun gik hurtigt over til gyngerne og satte sig på den ene og begyndte at vippe frem og tilbage, hvilket fik gyngen til at bevæge sig stille og roligt. Det var afslappende for hende at sidde dér, men hun kunne langsomt mærke en anden tæt på, og brød sig ikke særlig meget om følelsen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:37

Alucards blik gik på pigen som var kommet her hen og hun kun duft det var en anden vampyr men ikke en af dem som hun havde mødt før i tiden, hun kiggede stille mens hun overvejet om det var der var en mulighed og snakke men det gik hun kort fra. Hun lod Tommy Gun fly om på ryggen da hun havde en sele som den hang i for af hun ikke ville miste den da den betøde en del for hende, hun hoppede der efter ned uden og gik stille hen mod pige som sat på gyngen men hun sagde ikke det stor "dav" sagde hun efter lidt tid med en meget klager stemme som en normale mand ikke ville kun lave men hende her hun var mester til og lege rolle som pige på samme tid som det var naturligt for hende og løb rundt natten ud, hun stoppede op fra pige så der var nogle meter mellem dem da hun ikke var den type der kom tæt på folk unde en grunde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:42

Azriel havde ikke siddet særlig lang tid på gyngen før der kom en fremmed over mod hende. Hun rynkede panden og så over på en pige som stod lidt væk fra hende "Øhmm... hey..." mumlede hun og havde egentlig håbet på at være alene. Det tog lidt tid for hende at mærke hvad den fremmede var, og rejste sig langsomt op da hun kunne mærke at det var en vampyr. Hun overvejede lidt at forlade legepladsen, men ventede lidt, da det jo godt kunne være at dette var en af de helt vildt fredelige vampyrer, men hun holdt sig dog oprejst, så hun kunne komme hurtigt væk, hvis der skete noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:51

"hvem er de så?" sagde Alucard roligt med den klager stemme og hun kiggede på hende uden af blikke da det jo ikke lige frem en normale ting for en vampyr, hun sagde ikke mere der efter da hun var vokset oppe med af man sagde noget og ventede svar fra den anden ja sådan var det da i det 1400 talt der var ikke venlig over for en men sådan var det ikke mere nu var uhøflig over for en selv om man enlig bare prøve og være venlig, hun lod den ene hånd slap af i lommen mens hun stillede ventede og duftede til natten..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 02:54

Azriel betragtede den fremmede vampyr og ville først ikke svare hende, men måtte så tvinge sig selv til de "Azriel" sagde hun lidt modvilligt og betragtede vampyren. Hun blev mere og mere urolig at stå og snakke med vampyren, da hun ikke brød sig om væsner. Bare det var være sammen med andre, fik Azriel til at blive nervøs. "Og hvem er du?" spurgte hun roligt og vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 05:07

"jeg har en del navn men lige nu kan du kende mig som Adabella" sagde hun roligt mens hun kiggede på hende og hun havde gemt sin Tommy gun så godt som hun nu kun bag på ryggen "så hvad bringer dig ud i natten?" sagde hun kort efter mens hun stadig kiggede på hende med et roligt blik og hun holdt stadig den ene hånd i lommen ude af flytte på sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 06:37

Azriel løftede et øjenbryn af pigen, som åbenbart hed Adabella, for det svar hun gav. Hvordan kunne hun have flere navne end ét. "Adabella.." mumlede hun for at 'smage' på navnet, og for at få sig selv til at huske det. Hun trak svagt på skuldrene ved Adabellas spørgsmål "Ved jeg ikke rigtigt. Det er rart at være herude" sagde hun og så hende ind i øjnene "Og jeg stiller det samme spørgsmål. Hvad laver du herude?" spurgte hun og var stadig meget forsigtig i det som hun gjorde og sagde, selvom at denne vampyr ikke så ud af så meget. Hun så kun ud til at være et par få år ældre end hende selv, og opførte sig ikke som en eller anden øksemorder, så det var vel godt nok. Hun kunne nok godt stoles på, tænkte Azriel og betragtede Adabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:30

Hun trak på skulderne da hun ikke helt selv havde et svar på det, kedsomhed måske? nej det var ikke det hun lavede her ude men hvad var det så for en gang skyl var hun blanke på hvad hun ville ude i natten "tja jeg tror lidt det kedsomheden der driver mig i dag eller og er det af jeg gerne vil ud og skydeøve" sagde hun mens hun kiggede på det "jeg enlig ikke helt sikker mere" sagde hun mens hun lod en hånd være i lommen og hun sagde ikke mere da hun ikke selv var mere klager det.
Hun blikkede en gang med de halv rød halv sort øjne og blive hvor hun var da hun stadig ikke kom tæt på en anden vampyr det var hendes egen regel for hvordan hun leve hverdagen da hun havde oplivet ting da hun ikke ville have af der skulle ske et eller anden unde grunde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:33

Azriel nikkede svagt af det som hun sagde, men spilede øjnene lidt op. Skydeøve?! Hun har et våben? Azriel var ikke for glad for våben, og ville ikke have noget med dem at gøre. "O-o-okay.." stammede hun lavmælt og så sig lidt omkring. Der var ingen omkring dem. Hun så derefter tilbage på Adabella og rømmede sig "Jeg tror... at jeg må smutte" sagde hun og blev lettere nervøs ved tanken om at hun havde et våben. Selvom at hun ikke havde lyst til at gå, var hun lidt tvunget til det. Der var intet sikkert ved en person som både var vampyr, OG havde et våben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:46

"tror du jeg vil bruge det på dit?" sagde hun roligt "nej det ville være kedeligt og jeg ikke lige frem den der skyder på en af min egen race" sagde hun selv om det ville være sjovt og prøve, hendes tanken om det blive lidt ond og hun holdt stadig Tommy gun på ryggen mens hun lidt overvejet om det var hvad hun havde lyst til og gør elle rom hun skulle finde et anden mål som ikke ville kun gør modstand, hun trak vejet lidt hørt mens hun lod tommy gun glide ned af armen og ned i hendes hånd *hvorfor ikke* tænkte hun kort til sig selv mens hun vendt sikkeringen så det ikke længer var låst men åben og klager til og skyde..

//sorry men jeg har bare en af de dag hvor jeg vil være ond og jeg kan ikke finde andre i øjeblikket men jeg skyder ikke med sølv så være glad for det//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:53

// Hehe, det gør ikke noget. Har brug for noget ondskab rettet imod Azriel :b //

Azriel var egentlig begyndte at gå væk fra Adabella og prøvede ikke at tænke for meget over det som hun sagde. Lige meget hvad, var pigebarnet jo ikke sikker! Hun var ikke nået særlig langt, højst to meter, væk fra pigen, før hun kunne hører en sikring der gik på en pistol. Hun stoppede brat op og vendte sig langsomt omkring og gispede svagt da hun så pistolen rettet imod hende "Det vover du ikke!" snerrede hun advarende og stillede sig i forsvars position og var klar til at undvige og springe direkte på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 07:57

//lol men okay så få det som du ønsker ^^//

"og hvorfor så ikke" sagde hun kort men det betød ikke det stor for hun rette geværet mod hende ude af sige men og lod en finger gå på aftrakkerne i et øjeblik før hun så bare lod et helvede af skud gå i mod hende da der ikke var anden og lave i øjeblikket, hendes onde smile kom frem igen og hun nød lidt af hun kun vær ond selv om det normale ikke var vampyr hun skød på men mere mennesker men nu var der ingen af dem så derfor gik skuden bare på hende her..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 08:05

// Hehe, yay :b //

Azriel åbnede munden for at sige hvorfor hun ikke skulle skyde hende, men nåede ikke at sige noget før hun hørte skudene blive skudt afsted mod hende. Hun kunne mærke nogle skud gå ind i maven og skulderen på hende, men tog så hurtigt sine hænder op foran sig og brugte sin telekinese til at stoppe skudene i luften og fik dem til at vende sig og gå tilbage til Adabella. Azriel faldt langsomt på knæ og skreg ikke, men havde fandme lyst til det, da det gjorde fandens ondt. Hun tog sig til maven hvor de fleste skud var gået ind og kunne mærke blod løbe langsomt ud fra sårene "Hvad... skulle det til for..?" spurgte hun lavmælt og så op på Adabella "Kælling!" snerrede hun og prøvede at komme op og over til hende, så hun kunne give pigebarnet et par på kassen. Selvom at hun havde fortjent mer!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 08:09

Hun hoppe hurtige til siden da hun selv var klager over hvor ondt det kun gør hvis skuden gik ind i en, et lille ondt smile var frem på hendes læbe og hun rette igen geværet mod hende mens hen fyrdet et til helvede af skude afsted mod hende, hun kom der efter med en latter "mig sindsyg" sagde hun kort før hun fik pokerface tilbage på plads "overhoved ikke jeg keder mig bare så det her er hvad er er og lave" sagde hun kort mens hun gemt sig om bag nogle af legeslotte da der var plads til af hun ikke ville blive ramt af skud..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 08:12

Azriel skreg lavmælt da der igen blev affyret skud imod hende, og kunne ikke holde små klynkende lyde væk. Hun rejste sig langsomt op, med en pæl som hjælp. Man kunne se huller i hendes kjole og hendes hud "Du slipper ikke godt afsted med det her!" snerrede hun vredt og gik langsomt mod hende, og vidste at hun var omme bag legeslottene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 08:18

Hun smutter videre uden en lyd og sad så oppe på taget uden af det var opdaget, og unde en lyd da hun reload og der kun kort høres et *klik* da skuden igen var klager til og blive sendt af sted som et helvede "hvad vil du gør" sagde hun kort mens stadig var på taget hvor hun hurtigt vendt geværet ned af mod der hvor hun var og hun skød igen uden af suge en lyd mens en latter gik gemmen hende de hun hyggede sig en stor del med det her for det havde være en del tid siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 08:24

Azriel så hurtigt op mod taget af legeslottet da Adabella pludselig sad deroppe. Hun havde ikke engang set hende gå derop. Hun skreg da skudene igen blev affyret imod Azriel. Hun faldt igen på knæ og tog faldet med sine hænder og var på alle fire. Hun var begyndt at fryse meget, da hun mistede meget blod, og selvom at hun jo ikke kunne dø af det, gjorde det ondt og var meget ubehageligt, og hun kunne jo godt besvime af det. Hun så hurtigt op på taget og rakte en hånd op mod Adabella, brugte sin telekinese og fik hevet hårdt i geværet så den gik ud af Adabellas hænder og faldt til jorden, nogle meter væk fra dem "Stop så!" snerrede hun og så væk fra Adabella, og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitimeOns 15 Jun 2011, 21:28

Hun hoppede ned fra taget og landet ved siden af hende før hun hurtige kort efter sat sig på ryggen af hende "give mig en god grunde" sagde hun med en kold klager stemme men hun kiggede på hende, et lille men ond smile var frem på hendes læben og hun blev hvor hun var da hun ikke halv lyst til og flytte sig i øjeblikke men det var måske og fordi hun nød duften af blod som kom fra den her vampyr. Hun holdt blikke på hende og flyttede sig ikke en meter mens hun lod Tommy gun hæng tilbage om på ryggen da hun ikke ville have af den her vampyr fik fat i den for så vile det da først end galt hvis hun skulle løbe fra hendes egen skud..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed i natten -Azriel Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed i natten -Azriel   Stilhed i natten -Azriel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed i natten -Azriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stilhed i natten//Zoran.
» Stilhed, Fuldkommen stilhed.
» Tid er tid Azriel
» Playing a game - Azriel
» Grøn dag-Azriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: