|
| Parkens stilhed. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 09:56 | |
| Dato:14/12 Dag:mandag Tid:19:30 Vejr:Sne i gaderne og overskyet Sted: I parken. Omgivelser: næsten ingen.
Austin sad på en bænk i parken, han havde en vinter jakke på samt et tørklæde viklet om halsen, han så rundt på den smukke hvide park som blev oplyst af gadelygterne, han sukkede stille og kunne se sine egne ånde, han havde hænderne i jakkelommerne for ikke at fryse for meget på hænderne, her var stille og man kunne kun svagt høre bilerne længere væk, han så kort op på himlen og følte en dejlig ro i kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:04 | |
| "der sidder du jo godt" sagde Dread der bare havde listet sig lidt frem og tilbage. Han havde bare jagtet nogle fulge for sjov, han havde ingen anelse om hvorfor, men han havde bare gjort det. Han havde taget en tynd skindjakke på, sine lidt nedslidt cowboy bukser og nogle halvsmadrede sneekers. Dread lignede altså i bund og grund et helt normalt mennske, med mindre penge end de fleste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:07 | |
| Austin så hen på ham og havde slet ikke bemærket ham "Eh, ja .. det gør jeg vel" sagde han stille og smilede svagt " .. Hvad laver du?" spurgte han lidt undrende i et grin, jagtede han fugle eller?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:11 | |
| "Fulgen sked på mig" sagde han og grinte. Han havde fået blod, men han var altid i et jagt humør. Dread pegede ned på sit lår og en fugle klat var lidt udsmattet der. "Men de har altid hadede mig, efter jeg spiste den and sidste år" grinte han og nikkede mod pladsen ved siden af ham. "Kan jeg sidde der?" spurgte Dread så drengen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:14 | |
| Austin lo lidt af ham og nikkede så og rykkede sig lidt så der var plads til ham på bænken "Værsgo" sagde han så i et smil og så på ham, han tænkte ikke over at han skulle være vampyr, for alle de vampyrere han havde mødt, var altid lidt mystiske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:15 | |
| "Hvad laver du så her?" Spurgte han ham lidt efter og kiggede bare på ham med et lidt løftet øjenbryn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:20 | |
| Austin trak kort på skuldern og så sig kort omkring før han så på ham "Slapper af .. " sagde han stille og så lidt op på himmelen "hva' med dig .. Altså udover at jagte fugle?" sagde han i et smil og så stadig på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:22 | |
| "Sne er nu sjovt at kaste efter folk hvis de ikke ser hvem der kaster" grinte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:24 | |
| Austin lo lidt igen og rystede svagt på hovedet " Du skør .. " sagde han så og ville aldrig selv kunne tillade sig at gøre sådanne ting, selvom han nu lavede mange ting, men sådan noget gjore han nu ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:37 | |
| Dread lavede tegnet med fingrene Se-Nu-Her. Han pegede hen mod en mand der stod og så ud som om han foragtede alle rundt om ham. Dread samlede en pæn klat sne, tog den op og pressede den godt sammen inden han kastede den afsted mod manden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Parkens stilhed. Tirs 15 Dec 2009, 10:44 | |
| //Skal ud med hunde... Og derefter logge... Skrives// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Parkens stilhed. | |
| |
| | | | Parkens stilhed. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|