| Hej med dig... - Ray | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 07:19 | |
| Klokken: 10.00 am. Vejret: Solen skiner og ikke en vind røre sig. Det er dejligt varmt. Omgivelser: Der er masser af børn og voksne der bader og larmer
Sandet var blevet varm ad den bagende sol. En ung kvinde gik genem sandet med bare letter blege føder. Den unge piges lange brune krøllede hår faldte smuk ned over hendes smukke ansigt, med skinede brune øjne og perfekte læber der bredte sig i et smil. Min slanke krop med pæne former var iført en sort kjole med blonder, som sad stram på den overkropen, og blev løs under navlen. Hendes lange og spidste negle var malet hvide med sorte pletter. På lang afstan lignede den unge kvinde en lille pige, men når man så hende tæter på, kunne man godt se at hun mindst var 14 år. Den unge kvinde's navn var Chi. Chi smilede let og vandrede igenem det varme sand nede ved vandkanten, imens hun hele tiden rettede på sit hår så det sad og dækkede hendes elver øre. Chis blik gled hen over alle de mennesker der var her. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 07:29 | |
| Ray var på vej ned til stranden i sin bil han havde ikke noget han sådan kunne lave lige nu så han havde taget sine badebukser på og solbriller og klipklapper på føderne og steg så ud af sin bil og gik roligt ned til stranden hvor han lagde sit håndklæde og det og kiggede udover vandet og så en kvinde/pige der gik for sig selv "hej"sagde han stille og roligt og smilte til hende på en venlig måde og sådan noget. Han kiggede roligt på pigen med et smil på sine læber og kunne mærke lidt at hun ikke var normalt menneske eller sådan men noget andet men kunne ikke sætte finger på hvad det var som hun var af race og sådan men, han skulle nok finde ud af det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 07:38 | |
| Hendes blik stoppede henne ved en mand idet hun hørte ham sige hej. "Hej" svarede hun roligt og smilede letter barnligt og smukt. Hun gik langsomt hen til ham og rettede på sit hår, så det stadig skjulte hendes øre. Hun stoppede op foran ham og smilede med strålende øjne. *Tænk at jeg før har været så nervøs for at tale med fremmede* tænkede hun og kom til at grine. Hendes grin var smukt og sensuel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 07:48 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad laver du så her ude på stranden"spurgte han roligt og der var ikke andre end dem de mennesker der var et godt stykke væk fra dem og sådan noget så de kunne tale frit og sådan noget. "mit navn er Ray"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og viste ikke om han måtte få hendes at vide og sådan noget. Han kiggede på hende med et smil og ventede endeligt bare på svar fra hende af og den slags. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 08:09 | |
| Chi smilede let idet hun hørte hans første spørgsmål. "Jeg gik bare en lille tur" sagde hun smilende. "Hmm.. Ray... Pænt navn" sagde hun. "Hvad laver du her ude?" spurgte hun ham. Hun satte sig ned på sandet og legede med nogen af de sorte blonder på hendes kjole. Hun virkede så uskyldig og barnlig som hun sad der, men vis man så efter kunne man se det bare var en fasade hun havede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 08:19 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på hende "okay og hvad jeg laver her hmm slapper af og snakker nu med dig"sagde han med et smil på sine læber "men jeg fik vist ikke dit navn gjorde jeg"sagde han og kiggede på hende med et smil og slappede stille og roligt og ventede på at hun skulle sige noget til ham og sådan noget. Han smilte til hende på en venlig måde og slappede bare af mens hun stod der foran ham og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Ons 10 Aug 2011, 08:34 | |
| //Hun sider ned//
Hun så op på ham med sine brune øjne. "Du har ikke haft spurgt endnu" var hendes eneste svar. Hun kiggede ned i sit skød og smilede letter. Hendes hår gled til siden og viste hendes øre. Hun rettede panisk sit hår, så man ikke kunne se dem igen. Men vis man havet kigget på hende, havet man kunne se at hendes øre ikke var spidse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 04:39 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "havde jeg ikke når det syns jeg bare eller at jeg havde men det nok bare mig men hvad hedder du så"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber. Han kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad hun hed jo så det var vel bare ham der troede at han havde spurgt hende og sådan noget men så var det jo godt han spurgte nu og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 05:23 | |
| Chi smilede og et let og grinede sød. "Mit navn er Chi" sagde hun roligt. "Ray, skal vi lave noget sammen??" spurgte hun og smilede smukt og sexet. Hun retede på sit hår og puffede en hårlok væk fra sin hals. Hun begtragtede hans udsende, og blikket gled hen over hans badebukser. "Skal vi tage en svømme tur sammen??" spurgte hun smilende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 05:36 | |
| Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "jo det kan vi godt og jo bade er jo noget der er dejligt"sagde han roligt og kiggede på hende og kiggede hende stille an for at se hvordan hun så ud ja dejlig og smuk kunne man godt sige om hende og det hele. Han rejste sig op og gik stille og roligt ud til vandet og kiggede på hende "kommer du så"spurgte han med et smil på sine læber og var bare venlig mod hende og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 05:45 | |
| "To sekunder" svarede hun smilende, og smed sin kjole. Nu kunne man se en sort bikkini, som sad som om den var malet på hende. Hun smilede smukt. Chi løb ud i vandet, let og yndefuldt og stoppede op lidt foran ham og smilede. Hvor efter hun dykkede ned under vandet. Hun dukkede op igen da der var gået 20 sek. "Vandet er dejligt" sagde hun og kørte en hånd igenem sit hår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 06:29 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede stille "okay så komme jeg i"sagde han og kom ned i vandet så det gik ham til maven og så på hende med et smil "ja det har du ret i"sagde han med et smil og svømmede stille og roligt rundt på maven og alt sådan noget "men hvad er du endeligt for en race"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke hvad hun ville sige til det han lige spurgte om og sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 06:32 | |
| Chi smilede let og grinte. "Jeg er elver" svarede hun stolt og slog håret tilbage, så man kunne se hendes øre. "Hvilken race er du?" spurgte hun smilende og så på ham. Hun så ned i det klare vand, og betragtede først sig selv, og så ham. *Han er virkelig flot* tænkede hun og smilede hemligheds fuld imens. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 06:52 | |
| Han kiggede på hende "okay der kan man bare se"sagde han stille og roligt og smilte til hende "jeg er en dæmon"sagde han med et smil og var ikke den der ville være stolt over det som så mange andre dæmoner for han var venlig mod folk og sådan noget ikke sådan en dæmon der var ond og modbydelig mod folk nej han var den omvendte og alt det. Han kiggede på hende med et smil og svømmede lidt rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:04 | |
| "Hvilken slags dæmon?" spurgte hun. Hun ville meget gerne lære ham at kende. Hun smilede sødt, og lod en hånd glide igenem sit hår igen. Hun smilede til ham, og svømmede lidt rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:13 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "normal dæmon vil jeg tro"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber som var sødt og det og slappede bare af mens han kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:18 | |
| Hun smilede idet hun høre ham sige "normal dæmon vil jeg tro". Hun gik hen til ham og slappede total af, imens hun betragtede hans smil. *Det er så sødt* tænkte hun. Hun smilede og så ham lige ind i øjne. Der stod hun bare, midt ude i vandet, helt stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:39 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt hen til hende og stod tæt op af hende nu og smilte til hende på den samme søde måde og at alt det "hva så"spurgte han roligt og kiggede bare på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:43 | |
| "Ik så meget" svarede hun sødt. "Dig?" spurgte hun roligt og stile. Hun lage sin hånd på hans arm og smilede let. Med den anden hånd strøg hun noget hår væk fra ansigtet. Chi fugtede let læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 07:50 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og løftede hende stille op til sig og kiggede hende ind i øjne og smilte til hende på en sød måde "er der noget du har på hjertet"spurgte han stille og roligt og viste ikke hvad hun ville sige men der ville sikker blive sagt noget fra hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 08:04 | |
| Chi så ned, og rødmede let i kinderne. "Du virker bare så sød" sagde hun stille. Hun så op på ham, og hendes brune øjne funklede mærkeligt, imens hun betragtede ham. Hun så ned i vandet igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 08:09 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "er du ikke van til at der er en fyr der rør dig sådan"sagde han og tog hende stille på røven og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 08:13 | |
| Chi rødmede igen. "Nej" hviskede hun. Hun så op på ham og bed i sin læbe. Hun så op på ham. "Men det er dejligt" sagde hun og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 08:17 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og tog stille og roligt på hendes røv før han fik sine hænder stille op under hendes bikini trusser eller hvad der hende og tog hende på røven direkte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray Fre 12 Aug 2011, 08:22 | |
| Hun kiggede op på ham med store øjne og nød det. Hun lagde sine hænder på hans bryst og nussede ham. Hun var lidt nervøs og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, så hun håbede bare hun gjorder det rigtige. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hej med dig... - Ray | |
| |
|
| |
| Hej med dig... - Ray | |
|