Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hej med dig... - Ray

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hej med dig... - Ray - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 02:51

Hun slappede total af, og smilede. Hun kunne blive så betaget af naturen, også næsten glemme alt omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 02:56

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og nussede hende på maven og lidt ned mod hendes underliv og kiggede bare på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 03:34

"Er det noget du gøre tit det her?" spurgte hun efter lidt tid. Hun så ned i sandet og sukkede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 03:59

Han kiggede på hende med et smil "hvad mener du"spurgte han stille og roligt og kiggede på hende med et smil og var bare glad for at være her sammen med hende og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 04:06

"Er du sammen med piger.. på den her måde tit?" spurgte hun igen. Hun huskede strags det Rosalie havet sagt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 04:12

Han kiggede på hende med et stille smil "jeg vil ikke mene det tit jeg er det"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber "hva da søde Chi"spurgte han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 04:25

Chi høre ikke det han siger. Hun ser ned i sandet. "En af mine veninder, fortalte mig noget om dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 04:31

"okay og hvem er det så"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber og viste ikke lige hvem det var han havde jo mødt mange folk siden han kom til stedet og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Aug 2011, 05:24

Arena lod det varme vand i vandkanten skylle indover hendes fødder, og op over anklerne. Det lidt for perfekte hår faldt fra hendes hoved, elegant og skinnende. Ikke så underligt at hun altid havde været eftertragtet i forskelllige byer verden over om sommeren. Hun plejede at opholde sig i en forskellig by, hver sommer... og endelig da sommeren var ovre, tog hun et mere roligt sted hen, hvor hun hverken havde hus eller mad. Dog klarede hun sig fint. De byer hun dog besøgte om sommeren vendte hun nok aldrig tilbage til igen. Denne gang var hun dog blevet forelsket i byen, stranden, og alt denne nye by havde at byde på... så måske ville hun blive? Selvom det nok ikke ville blive til noget, da grunden til at hun rejste så meget rundt hver sommer var at hun søgte efter kærlighed, en følelse hun aldrig havde fået lov at opleve. Den følelse hun mest af alt ønskede at føle. Hun begyndte at gå i vand kanten, uden at vide hvor hun ville gå hen. Hun var (som hun for det meste var om sommeren) i ført en meget let påklædning, der fremtonede hendes lidt for perfekte former. Hendes hotpants sad lavt, og den pink bikini top var en lille smule for lille. Faktisk holdt hun ikke af at fremstille sig selv på denne måde, men efter hvad hun vidste... var det det drenge holdt af? - og den eneste måde at skaffe veninder. Hun havde blikket rettet mod sandet, hvor bølgerne skyllede op hver sekund, mens hun gik. Hendes blik faldt på et ungt par... eller... de virkede som et ungt par. En fyr der nok var lidt ældre end hende... og en pige der var lidt yngre. Da hun ikke kendte byen så godt... bestemte hun sig for at spørge om vej, måske kunne hun evt. få lært dem at kende? Hun gik med lette og elegante skridt hen mod dem, og smilede med sit tandpasta smil. "Hej... Undskyld, men i ved tilfældigvis ikke hvor der ligger nogle ungdoms venlige steder her i byen?" Prøvede hun sig frem... den plejede at virke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 07:15

Chi smilede let. Hun besluttede at det ville være bedst ikke at sige hendes navn. "Det har jeg glemt" hviskede hun, og vendte sig om mod ham og gav ham et kys på munden, lige inden de blev afbrud af en ny pige. Idet Chi sad nøgen, greb hun ud efter sin kjole og dækkede sin nøgenhed, og lagde sig tæt op ad Ray. "Æhm.." svarede hun i mens hun tænkte sig om. Hun rødmede let, og så ned i sandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 07:41

Han kiggede på hende med et smil og kyssede hende igen og så på den nye pige der var kommet ned på stranden og alt det og smilte venligt til hende "ungdoms venligt sted der er mange her som stranden her og sådan noget"sagde han stille og roligt og smilte til hende "er der sådan noget vigtigt sted du leder efter her i byerne"spurgte han stille den nye pige om og ventede på svar fra hende af og viste ikke om hun ville svare på det og alt sådan noget.
Han kiggede på Chi og lagde en hånd ind under hendes kjole som hun dækkede sig med og nussede hendes bare mave "genert"hviskede han i hendes øre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 07:52

Hun grinte let, og så på Ray. "Meget" hviskede hun tilbage. Hun nød at blive nusset, og lagde sig tætter på ham. Hun så på pigen, og smilte venligt til hende. Hun lod sin ene hånd nusse Rays arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 11:13

Hun nikkede betænksomt... stranden, ja... der var nogle unge, og også gang i den om aftnen. - og andre gange mere roligt. "Glemte vist at præsentere mig... jeg er Arena, Arena Amy Evans. Jeg havde nu et sted i tankerne der måske... var mere som, enten en natklub eller læsecafé... jeg er nemlig ny i byen, så kan ikke finde rundt endnu" Hun sendte den fremmede dreng og pige et forsigtigt smil, mens hun lod de slanke fingre løbe gennem det stadig fugtige hår, efter den dukkert hun tog for ca. en time siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Aug 2011, 23:15

han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "når sådan noget der er en klub i den by jeg bor i"sagde han stille og roligt og så på den nye pige. Han nussede stadig chi på maven og sådan noget "hvis det er kan vi tage der hen"sagde han stille og roligt og slappede bare af mens han ventede på svar fra dem begge af og sådan noget.
Han kiggede på dem og ventede bare på svar fra hende af og alt sådan noget og var klar til at tage afsted hvis det var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 09:14

"Hmmm.. Det kan vi godt" sagde Chi. Hun vente sig om mod Ray og gav ham et kys på munden. Hun smilede glad, og fik behændigt sin kjole på sig, uden at rejse sig op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 23:40

Arena smilede til dem... talte han også til hende? Det håbede hun. Derfor nikkede hun, og smilede til pigen også. Hun bakkede et skridt tilbage i sandet, for at give dem plads til at rejse sig, og kunne få lidt plads. Hun hadede nemlig at være påtrængende. Hun lukkede kort øjnene, og indåndede den skønne duft af hav, saltvand. Derefter åbnede hun dem igen, og lod et lille sil danse på de bløde læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 23:45

Han kiggede på dem med et stille og roligt smil på sine læber og rejste sig op "men først skal vi nok lige hjem til mig så jeg kan få noget tøj på og sådan noget"sagde han og stod der nøgen og det hele og ja stivert på og det men han var ligeglad han var ikke genert overfor det. Han tog sine badebukser på og kyssede chi igen og sådan noget og ventede på at se hvad de ville svar på det han sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Aug 2011, 04:45

Chi rødmede let og så ned i sandet. "Jeg vil gerne se hvordan du bor" svarede hun stille. Ordet hjem, betød så meget for hende. Hun rettede hurtigt på sit hår, så det krøllede og sad lige som det skulle. Hendes brune øjne var blevet lidt slørret, men det lagde man ikke mærke til. Hun så op på dem, og smilede let. Hun rejste sig yndefuldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 02:31

Arena nikkede bare, hun følte sig ikke forlegen over den fremmede drengs nøgenhed. Hun havde det alt for mange nøgne drenge før, og havde været et offer for alt for mange drenge med rejsning. Hun smilede derfor bare til dem begge. De så søde ud sammen, måske kendte fyren nogle søde drenge? Ikke nogle payer typer... for hun havde halvt (men også kun halvt) lovet sig selv at næste gang hun lod sig selv vågne op i fremmed seng, skulle det være en seng der tilhørte en speciel person. "Helt fint med mig, så længe jeg ikke er til besvær." Smilede hun udskyldigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 05:30

Han kiggede på dem med et smil på sine læber og slappede bare af "det er du ikke"sagde hun til kvinden og gav sig stille til at gå mod sin bil efter at han havde samlet ting op som han havde med og alt det og gik bare så og kom hen til hans bil tilsidst og åbnede op for dem og satte sig selv ind og ventede bare på at de satte sig ind.
Han smilte for sig selv og ventede bare lige nu og alt sådan noget.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hej med dig... - Ray   Hej med dig... - Ray - Page 3 Icon_minitime

Hej med dig... - Ray
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: