|
| lektie læsning | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:19 | |
| Dato : 26 septemper 09 Årstid : efterår Dag : lørdag Vejr : mørkt og klart i luften Sted : klasse lokale Tid : aften Omgivelser : ingen
Shita sider i klasslokalet og laver lektier, hendes lyseblå hår falder ned af ryggen på hende og ved rumpen. hun sider meget foroverbåjet og lader stiftblyanten glide let og elegant over papiret, hun skriver først spørgsmålene af fra matematik bog foran hende, og skrive så svarene udfor... hun stønner og prøver at massere huden mellem skulderbladende. *der er jo hk nogen,* tænker hun *jeg kunne jo lufte dem en lille smule, bae et øjeblik.* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:34 | |
| reyjalon hænger fra taget og kigger ind af vinduet. han ser på tavlen *de lektier skulle jeg osse ha lavet* opdager så pigen ved skrivebordet. *hvem er hun, i og for sig smuk, men det hår. det lange lyseblå hår, det er da ikk normalt* han sparker vinduet ind og begynder at tale til den fræmmede "øøøh" siger han akavet. "kan du hjælpe mig med matematiken, forresten undskyld jeg forstyrer" *håber ikk hun opagede hvordan jeg kom ind* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:40 | |
| Shita for sammmen, stolen væltede men hun rejste sig op. "øh...øhm...ah" sttamer hun og knuger den hånd som holder fast i trøjen bag ryggen "du...du så ikke nået ve..vel?" siger hun skræmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:48 | |
| "jeg så blot at vi havde matematik for, og du sad og lavede overarbejde" sagde reyjalon lidt flovt og rødmede *løgn* rungede det igen og igen inde i hans hoved *tumpe tumpe tumpe* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:50 | |
| Shita pustede ud og lod hånden falde ned. "shita Yosei Otosu," sagde hun og smilte til ham, "jeg er lige kommet til byen." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 07:57 | |
| "reyjalon falcorn, men folk kalder mig rey. det vil sige nej, jeg er også lige kommet til byen, kender ikk rigtig nogen". siger reyjalon mens han giver hånd "jeg har set dig til timen, hvad er det for en mærkværdig hårfarve?" *NEEEJ!!!* runger det *du er da den værste charmør i værden. det er da klart hun bliver sur og går, lige om lidt. tænk dig dog om spadehat!!!* reyjalon bliver lidt forvirret over han tænker sådan om sig selv. "øøøøh" siger han for hurtigt at skifte emne "kan du forresten hjælpe mig med lektierne" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 08:03 | |
| "Med glæde" sagde hun smilende og gik over til sine ting ved bordet, rejste stolen op kiggede tilbage på ham, "jeg kan ikke fortælle dig præcis hvorfra min hårfarve kommer fra før at jeg er sikker på hvad du er..." sagde hun og bed sig i læben *det kan man jo ikke sige til et menneske!* tænkte hun men skønte at fortsætte: "indtil da må du nøjes med den her: jeg er naturlig blondine, det han du se på mine lyseblå øjne, men jeg fik det farvet inden jeg kom til byen." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 08:11 | |
| "hvad mener du med HVAD jeg er, jeg troede kun der boede almindelige mennesker i den her by" siger reyjalon og bliver bleg i ansigtet , mest fordi han er bange for at hun skal opdage hvad han er ved at blive til *jeg troede det var unormalt at ville være varulv, men det er det tilsyneladende ikk* "men for at vænde tilbage til det oprindelige emne, tak fordi du vil hjælpe mig med opgaven" han omfavner hende, men trækker sig hurtigt væk igen da han kommer i tanke om ordene *HVAD DU ER, kan det være det samme i dette tilfælde* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 08:15 | |
| omfornelsen fon hende til at sætte sig skræmt ned *Vi har mange fjender, vi er vampyres livret og demoners fjender* hun husker sin brors stemme *han ved det!* tænker hun desperart *han ved hvad jeg er, og nu vil han slå mig ihjel!*
//må smutte, skrives videre imorgen// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 08:58 | |
| "vampyrer, dæmoner???, hvis du er dæres fjende så er du jo en..." reyjalon tænker en ekstra gang *en engel, vildt* "set er ikk til at fatte at jeg taler med sådan en som dig". siger han og bukker. pludselig mærker han at han får det dårligt. *hun er ikke værdig* væser en ulv inde i hans hoved. inden man ser sig om ligger reyjalon og vrider sig af smerte han er ved at forvandles for første gang. "ikk nu, IKK HER" råber han mens han langsomt tager ulveform |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Fre 25 Sep 2009, 22:49 | |
| Shita var helt mundlarm *løb, løb!* var der en som sagde i hendes hovdet og hun huskede sin egen stemme fra da hun møtte andre fantasy væsner for første gang *jeg er bange! Vampyre vil æde mig, dæmoner vil myrde mig! Jeg er bange!* Stik i mod alt fornuft, bukkede hun sig ned over Reyjalon, og viskede, stille: "der vil være mennesker her snart, lad mig flyve dig væk herfra, til et sted hvor der ikke er mennesker..." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Lør 26 Sep 2009, 00:48 | |
| //reyjalon, husk og skriv i datid ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Søn 27 Sep 2009, 19:00 | |
| Shita puffede lidt til ham for at se om han var død //allo hallo? svarer du aldrig????// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Man 28 Sep 2009, 07:24 | |
| Da reyjalon kom til sig selv havde han det forfærdeligt. han havde det som om han brændte, han følte en slags sjette sans, lidt en form for ulvesans, som om en ulv var fanget i ham, han kiggede på shita. "hvad gjotde du imod mig" nærmest råbte han, selvom han inderst inde godt vidste at det var ham selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Man 28 Sep 2009, 07:28 | |
| Shita gik forskræket baglæns, "je...jeg det...det var ikke mi...mig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Man 28 Sep 2009, 07:59 | |
| "er du ok, jeg fik det bare pludselig dårligt" sagde reyjalon "skete der noget med dig? er her ikke pludselig blevet meget varmt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Man 28 Sep 2009, 08:14 | |
| "varmt?" spurgte hun, og syntes faktis det var blevet koldere efter at han havde smadret ruden, pludslig kom hun i tanke om nået, hun bukkede sig ned om lagde en hånd på hans pande "av," sagde hun og bakkede "har du feber?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Man 28 Sep 2009, 08:34 | |
| "ikk så vidt jeg ved, jeg har det fint. jeg føler bare at jeg er forandret, som om der er et eller andet dyr inden i mig." sagde reyjalon og rejste sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Tirs 29 Sep 2009, 01:18 | |
| Shita tænkte lidt over det hele, "så du er varulv...." sagde hun lidt efter og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Søn 04 Okt 2009, 19:33 | |
| "nej" sagde reyjalon i et ynkeligt forsøg på at skjule det. "eller det vil sige jo, det er jeg" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Søn 04 Okt 2009, 21:38 | |
| Shita ånede lettet op, glad for at ikke var nået andet. "hvad vil du havde at jeg skal gører?" spurgte hun ham dumt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Tirs 06 Okt 2009, 00:08 | |
| "øøøh, kunne du hjælpe mig med matematikken?" sagde reyjalon. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lektie læsning Tirs 06 Okt 2009, 00:53 | |
| Shita blinkede med øjnene, og kom tilbage på jorden, "gerne" sagd ehun og smilte svagt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lektie læsning | |
| |
| | | | lektie læsning | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|