|
| hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Lør 27 Aug 2011, 22:15 | |
| S-byen T-22.00 O-lidt folk P-Sort jakke og mørke blå t-shirt og hvide bukser og sko. V-lidt koldt.
Ray var ude og gå sig en tur ude i byen som han boede i han var gået fra sit hus der lå lidt væk fra hans hus af og var kommet ind på en af gaderne inde i byen. Han gik stille og roligt og kiggede sig omkring for at se om der skete noget sådan spænde ting inde i byen men det lod ikke til at ske så meget da han vist var kommet lidt sent ind i byen den var vist 22 eller sådan der omkring men det var han ligeglad med lige nu han var bare glad for at han havde taget sig tid til at gå sig en tur. Han gik stille og roligt og tænkte på lidt ting som han havde brug for at tænke på men det var nu ikke så meget så det var jo kun godt nok eller var det det viste han ikke rigtig lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Lør 27 Aug 2011, 22:31 | |
| Ez kom trøffende hen langs en gade i byen, hun hade fundet spændende fordi den var menneske tom, Et smil gled over hendes læber imens hun gik der for sig selv, og nød stilheden, dog kunne hun godt lide at kigge ind igennem vinduerne for at se hvad folk faktis lavede så sent om aftnen, En ting hun ikke var vandtil var at være sammen med mennesker, på denne tid at døgnet udover når hun var på et diskotek, hvilket hun ikke var i særlig humør til lige nu, Hun var iført et par stramme mørke blå cowboy bukser, og en matchende hvid jakke, der sad løst ind til hendes krop, så man ikke ville kunne se hendes gode former, et lusket smil gled over hendes læber, imens hun listede hen til en vindue der var lys i og kiggede ind på familien der sad og spillede spil, Hun lagde kort hovedet på skrå, imens hun stod der og kiggede ind, og smilede ved familiens latter, som kunne høres ud til hende, Hun lod deres gode humør smitte af på hende selv, så hun begyndte at fnise svagt, og smuttede så videre, hun havde som altid trukket sine vinger ind, så hun kunne have sin jakke på, og slippe for kulden, som hun virkelig ikke brød sig om på nogen måde, hun havde tit tænkt på om hun skulle stikke af til et varmere land, men var aldrig nået så langt, og kom sikkert aldrig til det, for det var hun for doven til, en ting hun aldrig ville indrømme overfor sig selv på noget tidspunkt, "Tralalala jeg er en sort engel med sorte vinger, blond hår, og blå øjne, og jeg elsker is, men hader kulde," Sang/Nynnede hun for sig selv, imens hun traskede videre igennem gaden, og stoppede dog op nu og da for at smug kigge ind igennem et vindue, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Søn 28 Aug 2011, 02:49 | |
| Ray gik for sig selv og slappede stille og roligt af og viste ikke hvad han skulle lave for sig selv da han var alene i byen der var ikke nogen som han kendte der var i byen her på denne tid og alt det. Han kiggede rundt og gik hen til en bænk og satte sig ned på den og kiggede bare rundt og slappede bare af ved at sidde på den. Han kede sig så meget lige nu han havde ikke nogen og være sammen eller noget og dem han kendte så han ikke så tit mere og alt sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Søn 28 Aug 2011, 02:53 | |
| Ez Snuplede over sine egne føder, og faldt så lang hun var, men kom hurtigt leende på bene igen, og lod sine hænder glide hen over sine knæ, for at sikre sig de var rene, så begyndte hun atter at gå, men tog hænderne i lommerne, men stoppede dog op da hun så en mand sidde på en bænk, og lagde blot hovedet på skrå, og gik så hen imod ham med et lille smil på læberne, "Hej"Sagde hun så med et smil, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Søn 28 Aug 2011, 20:56 | |
| Han kiggede på en eller anden som der var kommet hen mod den bænk han sad på også sagde hun noget til ham og det var vist hej eller sådan noget "jamen hej"sagde han og havde ikke forventet det. Han kiggede på hende med et smil "mit navn er Ray"sagde han roligt og kiggede på hende og ventede bare på at se hvad hun ville svare ham på det og sådan noget. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede lidt rundt og alt det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Søn 28 Aug 2011, 21:01 | |
| Ez sendte ham et fornøjet smil og svarede med sin sukkersøde og blide stemme, "Ezekiel kendt som ez, Rart at møde dem ray"Hun kunne ikke lade vær med at smile en smule fornøjet, for hun kunne godt lide selskab når hun da ikke bare blev der hjemme og slappede af, stille kiggede hun nysgerrigt rundt, imens hun nynnede lidt for sig selv, og ventede lidt på at se om han havde noget at sige, hvilket hun håbede en smule på så natten ku blive lidt sjovere, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 02:45 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det også hyggeligt at møde dig"sagde han med et smil og viste ikke hvad han sådan ellers skulle sige. Han kiggede på hende "men hvad laver du så her på denne tid"spurgte han stille og roligt og så bare på hende og viste jo ikke hvad hun lavede her på denne tid men han viste heller ikke sådan selv hvad han lavede her og sådan noget. Han kiggede rundt også tilbage til hende og smilte til hende på en venligt måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 02:47 | |
| "Jeg kan jo spøgre dig om det sammen, Men dit svar er sikkert ligesom mit, Jeg ved det ikke,"Sagde hun så bare med et lille charmerende og nuttet smil på læberne, så rettede hun atter sine øjne imod himlen, imens hun baskede lidt med føderne frem og tilbage, imens hun nynnede lidt for sig selv, og rettede så atter blikket imod ham, og smilede venligt, hun var stadig i et okay godt humør, hvilket hun jo næsten altid var, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 02:53 | |
| Han kiggede på hende "ja det vil mit svar også være"sagde han med et smil og så på hende og tjekkede hende sådan lidt ud og syns hun så meget flot ud og alt det "men har du lyst til at hænge lidt ud med mig"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber. Han kiggede på hende med et smil og ventede på at hun ville sige noget til ham og alt sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 02:56 | |
| Hun nikkede med et smil på læberne, "Meget gerne,"Sagde hun så med et smil, og kiggede lidt rundt og gøs så lidt ved stedet, for der var jo enligt ret øde, hvilket var en skam, og en del skræmmende "Ska vi ikke finde et mere... Hyggeligt sted at hænge ud?"Spurgte hun så efter lidt tid, og rettede sine blå øjne imod ham igen med et smil på læberne, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 03:03 | |
| Han kiggede på hende med et smil "kan vi godt men hvad har du i tankerne"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig stille og roligt op og kiggede på hende "hvis du da har et sted du vil hen"sagde han og kiggede bare på hende. Han kiggede rundt før han så kiggede på hende igen med et smil og viste ikke hvad hun ville sige og ville hen det var op til hende jo. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 29 Aug 2011, 03:06 | |
| Hun kom smilende på bene, og kiggede rundt, hun havde enligt aldrig været dette sted før så hun anede slet ikke noget om området, så hun kiggede blot på ham, "De må bestemme hr, jeg har ingen ide om, hvilke steder der er gode her.. Og jeg bor for lang væk her fra til at kunne indviter dem med hjem til mig, "sagde hun så med et smil på sine rosa læber, imens hun lukkede øjnende let i og lagde hovedet på skrå så hendes hår trillede ned langs hendes skulder, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 03:59 | |
| Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "jamen hvis du vil så kan vi tage hjem til mig og være"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad hun ville sige til det fo det var jo bare en ide som han kom med. Han kiggede på hende med et smil og ventede på at se hvad hun ville svare ham og alt sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 04:04 | |
| Ez smilede stort til ham og nikkede blot til det han havde sagt, "Det kan vi da godt, viser du vej?"Spurgte hun med et nysgerrigt smil på læberne, det var længe siden hun havde været hjemme hos andre end sig selv, så det ville da blive sjovt og se hvordan andre levede i forhold til hende, hun levede måske lidt gammeldags i nu, men det var hun ganske tilfreds med, men det var nu altid sjovt at tage notat af andres hjem, så hun kunne møble om en gang imellem, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 04:08 | |
| Han kiggede på hende med et smil og nikkede "kom med mig"sagde han roligt og gav sig stille og roligt til at gå den vej som det skulle for at komme den vej hjem til ham og alt det halløj. Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han gik vider der var jo ikke det vilde og lave mens man gik den tur hjem til ham andet end at snakke men hvad skulle man lige snakke om det var jo et godt spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 04:13 | |
| Ez kom hurtigt op på siden af ham, og gik og betraktede alle bygningerne de gik forbi og rettede så blikket imod ham igen med et smil, og lagde hovedet let på skrå, "Bor du så alene eller?"Spurgte hun så nysgerrigt mest for at starte en samtale, for det var da lidt trist bare at gå sammen to og to, og slet ikke snakke om noget, selvom hun sikkert kunne havde fundet på noget mere spændende at snakke om, end det, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 06:55 | |
| Han kiggede på hende "nej ikke helt har sådan nogen man kan kalde for bofæller men de betaler mig for at bo der"sagde han stille og roligt og gik vider. Han kiggede på hende og viste ikke hvad han kunne sige hun sagde jo heller ikke så meget selv så hvordan skulle han kunne sige ret meget når de skulle snakke sammen og alt sådan noget halløj. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Ons 31 Aug 2011, 07:48 | |
| Hun nikkede let til det han sagde, og vidste ikke hvad hun skulle sige til det?, Og valgte bare at gå i stilhed ved siden af ham, stille stak hun hænderne ned i sine buksers kant, imens hun nynnede for sig selv, og smugkiggede på ham ud af øjnkrogende, og sagde så endeligt efter et stykke tid, "Hvorfor betaler de dig for at bo der, det er jo næsten latterligt"Hun kunne ikke lade vær med at grine let, for det var jo latterligt når det kom til sagen,? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Lør 03 Sep 2011, 08:09 | |
| Han kiggede på hende "hvordan kan det være latterligt når det mig som ejer huset"sagde han og kiggede på hende og var ikke sur men omvendt når det var hans hus skulle dem der boede der jo betale ham for at være der. Han kiggede på hende med et smil "var det svar på det"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil. Han gik vider og jo mere de gik jo tættere på kom de hen til der hvor han boede og alt sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Lør 03 Sep 2011, 08:12 | |
| Ez rystede blot leende på hovedet og valgte ikke at svare på det da hun selv mente, havde man nogen boende kunne de da godt bo der gratis, hvis de var med til at købe ind og ordne ting og sager i huset, men hvad vidste hun? Hun havde jo aldrig haft en sambo eller noget, så hun kunne intet sige i den sag, "Jah okay,"Sagde hun så efter lidt tid, og trøffede bare videre ved siden af ham, og lagde meget mærke til hvor de gik, så hun altid kunne finde hjem når det var, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Søn 04 Sep 2011, 22:30 | |
| Han kiggede på hende og gik vider og slappede bare af mens han ventede på at de kom hen til ham af og gik hen til hans hus og gik ind i det "Kommer du"sagde han og holdte døren for hende og alt sådan noget. Han kiggede på hende og ventede bare på hende at hun skulle komme ind i huset så han kunne få lukket døren og det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 05 Sep 2011, 04:06 | |
| Hun nikkede kort, og skynte sig ind, så han kunne få lukket døren da han virklig lignede en der gerne ville havde den lukket meget hurtigt, men hun valgte ikke at sige noget, men kiggede bare forbløffet rundt, et smukt sted han boede det måtte selv hun indrømme, hun smilede let og kiggede rundt, og fløjtede kort, og vente så blikket imod ham igen, og smilte let, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 05 Sep 2011, 06:28 | |
| Han kiggede på hende med et smil da hun kom ind i hans hus også lukkede han døren efter hende og gik ind i sin stue og satte sig lidt ned i sin sofa og slappede roligt af "jamen så må jeg sige velkommen til mit hjem"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad hun vil sige til stedet hvor han boede og alt det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 05 Sep 2011, 06:35 | |
| Hun luskede stille efter ham, og kiggede sig nysgerrigt omkring, og forstod nu med det samme hvorfor hans bo fæller skulle betale for at være hos ham, huset måtte koste en million eller mere, "Rart sted, "Sagde hun så med et smil, og nikkede let til det hun sagde, imens hun kiggede sig omkring nysgerrig som hun var, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) Man 05 Sep 2011, 06:45 | |
| Han kiggede på hende med et smil "Ja det er det skam"sagde han stille og roligt og slappede bare af for sig selv "men hvad skal vi så lave"sagde han roligt og havde det godt med at være hjemme nu der var så dejligt varmt i hans hus og sådan og det var rigtig dejligt og alt det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) | |
| |
| | | | hvad skal der ske ( Ezekiel-privat) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|