|
| drømme i et blok - Ezekiel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 02:06 | |
| Tid: 17:00 Vejr: Køligt, solskin Sted: Stranden Omgivelser: Fugle og få børn der legede Påklædning: Et par sorte jeans, med huller et par steder. En sort t-shirt og et par røde seler som hang ned af sidderne. ____________________________________________________________________________________ Klokken var ikke særlig mange, og alligevel var solen på vej ned af himlen. På nogle store sten et stykke væk fra de legende børn, på nogle sten sad der en ung mand. Han sad bare og kiggede ud af havet med en blok papir i sine hænder og en blyant, han tegnede alt han så. De små legende børn, havnet, solnedgangen også alt andet. Han nød dette lige så meget som han elskede at feste, stilheden var nået der bare var så skønt. Han så næsten hele tiden ned i sit blok, for at være sikker på at det blev så perfekt som muligt. Han var langt væk i sine drømme, og det var de drømme som han tegnede ned i sin blok. Vinden blæste let i hans hånd, og fik det til at bevæge sig sådan lidt i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 02:19 | |
| Ez havde endeligt taget sig tid til at tage ned til stranden igen, efter en lang tur rundt i byen, stille tog hun sne sko af, og smuttede ud i det dejlige sand, med et smil på læberne, hendes lange blonde hår lå ned langs hendes ryg, så længe vinden tillod det dog, Hun var iført en stor hvid strik trøje der gik ned til hendes knæ, så man kunne se hendes nøgne ben, Hun havde dog et par kort shorts inden under, men dem kunne man dog ikke se da trøjen var for lang, et lille suk gled over hendes læber, som hun stille smuttede ned imod vandet, med et smil på læberne, hun elskede vand, men haede den kulde der allerede var der, selvom vejret kun var køligt, syns hun det var vol koldt, Det kunne også tydligt ses på hende at hun syns det var koldt, en lille rynke dukkede frem på hendes næse, da hun stod og kiggede på de legende børn, og lod deres glade barnlige humør smitte af på hende selv, så hun fnes som en lille pige, og stilte sine sko i sandet, og smuttede så helt hen til vandet, til vandet nåede hendes tæer, et lille hvin slap over hendes læber, da vandet gled op over hendes fødder, og fik hende til at springe mindst 3 skridt tilbage, "Koldt!Peb hun for sig selv, og rekte så tunge til vandet som om det kunne se hvad hun mente med det, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 02:32 | |
| Hans blik forlod havet, da han så en yders smuk ung pige der kom gående ned. Hvor ung hun var tvivlede han lidt på, men køn det var der ingen tvivl om. Han smilte lidt over hvordan hun blev sur over vandet, et enkel grin kom ud mellem hans læber. I det han skiftede side og begynde at tegne den kønne pige, alle hendes former og det hele kom ind i hans tegning. Og det fik ham også til at kigge på hende flere gange, og flere og flere detaljer fik han øje på hvordan hun så ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 02:38 | |
| Hun Skulede ondt til vandet, før hun atter gik lidt tættere på, og kiggede på det og gav atter et hvin fra sig i det vandet gled op over hendes tær, og fik hende til at springe tilbage, så hun faldt ned på numsen at sidde, stille blinkede hun forvirret med øjnende, og gloede med et dræber blik på vandet, før hun atter rejste sig op, og baskede yndefuldt sandet af sine lær, dog fik det hende til at opfatte drengen der hvist sad og tegnede hende,? Nysgerrig som hun var, smuttede hun uden tøven hen imod ham, og satte sig foran ham og trak bene op til hagen, og studerede drenge, og havde kun fået et kort glint af det han tegnede, men havde allerede gættet det var hende han havde tegnet, Dog sagde hun intet, så bare på ham med sine klare blå øjne, og med et smil på læberne, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 02:58 | |
| Han blev ikke overrasket over at pigen havde kommet hen til ham, han havde jo kigget på hende flere gange. Istedet vende han bare langsomt sit blik op mod hendes ansigt "hej med dig" sagde han med sin hæste stemme, som fik den automatisk til at lyde dyb i det. Han smilte charmerende til hende, som han altid gjorde til pigerne og mest når de var så kønne som hun var. han tegnede alligevel videre også selv om hun havde kommet tætter på, og det fik ham til at tegne et nyt billede af hende af hendes ansigt som han nu sådan rigtig kunne se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:03 | |
| Ez sendte ham et smil, men valgte ikke at sige noget blev bare siddende foran ham så han kunne tegne videre hvis det var det han ville, dog tænkte hun lidt på hvad han havde i hovedet og så bare studerende på ham, som om hun prøvede på at læse en bog, ingen kunne tyde, hun gjorde det kun fordi han faktis sad og tegnede hende, hvilket ingen havde kunne i hele hendes lange liv, hun var jo meget gammel når det kom til sagen, men det behøvede ingen vide, dog sagde hun endeligt efter noget tid, [i]"bliver det godt? Eller skal jeg også poser for dig?[/B]" Hun kunne ikke lade vær med at smile, for hun fandt det bedst nu hvor han brugte sit talent på at tegne hende, hvilket hun selv syns var spild, for hun var kun naturlig som alle andre piger, eller dem hun kendte, og dem var der jo så ikke mange af, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:08 | |
| Han elskede virkelig at tegne, det var jo et af hans drømme at blive kunstner. Han kunne ikke holde et grin inde af hendes spørgsmål, og det fik ham til at se tænkende op på hende og han bed let i sin blyant "poser ville være godt" sagde han drillende i det efter han havde givet slip på sin blyant igen, og så bare på hende og skulle nok holde sine tanker for sig selv. Pervers var han vel og ville nok ikke sige for meget, når han ikke ligefrem kende alderen på denne pige "mit navn er forresten Jacob" sagde han og rakte sin hånd hen til hende, for at hilse høfligt på hende og en gentleman var det nået som han var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:13 | |
| Hun sendte ham et stort og lidt forførende smil, men lod dog sin hånd glide ind i hans, og gav den et let klem, før hun trak sin hånd til sig igen, og rejste sig så op, og trak sin store hvide strik trøje over hovedet, så hun var iført sine lårkorte shorts, og en bikini bh, "Hvilken stilling ønsker kunstneren?"Spurgte hun så med et smil på læberne, og lod så sine hænder hvile imod sine smalle talje, imens hun kiggede afventende på ham, for hun vidste jo ikke hvilken poses han bedst kunne lide, hun skulle stå i imens han tegnede videre, dog lod hun stille sit blik blive fanget af noget på himlen, så hun smilede et lille tilfreds men dog sørgemodigt smil, imens hendes øjne skinnede lettet fjernt og med længsel i, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:21 | |
| Hendes hånd var virkelig blød og han havde ikke rigtigt lyst til at give slip på den igen, men blev han jo nød til da hun træk sin hånd til sig igen. Han betragtede bare hendes hånd når trøjen kom af, det var jo en utrolig smuk krop hun havde "wow" kom der let ud mellem hans læber, mens han bare så på hende imens og var svært for ham at sige nået overhovedet da han ikek andet end kunne betragte den flotte krop. Han så et stykke tid efter op mod hendes ansigt "øøh.. du står bare som du vil" sagde han så og smilte igen charmerende til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:25 | |
| "Jeg ved godt jeg er født med en flot krop, du er derimod også velsignet med et flot smil,"Sagde hun så med et smil, og sendte ham et lille drillende smil, før hun tænkte sig om, og vente så siden til ham, og vente så sit Hoved imod vandet, imens hun lod sin ene hånd glide igennem sit hår, imens hendes anden fandt til rette i hendes shorts kant, så kun hendes lillefinger og tommel stak ud, så kiggede hun lidt ned af, imens hun smilede et charmende tand smil, imens hendes øjne skinnede let, af fornøjelse og glæde over at være sådan et smukt sted, hun håbede dog lidt på det var en god nok poses til ham, da hun ikke var vandtil det, og prøvede sit blot frem, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:37 | |
| Han sagde ikke nået til hende og så bare på hende, til hun var færdig og begynde at tegne. Men han nået kun at tegne hendes former, før han lag sin blyant og blok til siden og rejste sig istedet op. Han betragede hende i det han gik nogle skridt tætter på hende, og lag sine hænder forsigtigt på hendes hofter "og hvad hedder du?" spurgte han roligt om, mens han let rørte ved hendes hud lige over shortskanten. Han mærkede bare den bløde hud, den var jo så blød som han elskede når kvinder havde. Han lag sin ene ned i hendes hånd, og duftede bare til den duft som hendes hår havde. Han viste godt at han havde en stor chance for at blive afvist, da han jo ikke engang kende denne pige bare en lille smugle og det var jo ikke alle piger som ville være med til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:43 | |
| Ez lo blot let af ham, men lod han dog røre sig, for hun fandt det ikke fra stødende på nogen måde Tvært imod fandt hun det meget, Fascinerende og tiltrækkende, Så hun sendte ham blot et sødt og charmende smil, "Ezekiel, Bare kald mig Ez" Hun duftede dejligt af vanilje og jordbær, da hun elskede at guffe på jordbær om natten, og hendes shampoo duftede af vanilje, dog hang der også en anden sød duft over hende, Som ingengang hun selv kunne sætte ord på hvad duftede af, Stille lod hun en hånd glide igennem hans hår, imens hun stod og studerede ham mere åbent nu, for hun ville da gerne finde noget mere ud af om ham, Men det måtte hun jo finde ud af hen af vejen, og hun havde jo al den tid hun behøvede, for at finde noget mere ud af om ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 03:57 | |
| Han var endelig glad for at han ikke blev støt væk, så han skulle prøve om og om igen til hun sagde ja til ham "hyggeligt at møde dig Ez" sagde han ind mod hendes hår, og træk hende bare en lille smugle tætter på sig. Hun var ikke kun smuk, hun duftede også godt og det var altid nået. Han lod sine læber give nogle kys fra sig, ind i hendes hår og hen mod hendes kind ben "du står perfekt nu, her hos mig" hviskede han og kunne ikke se hvordan, hun kunne posere bedre end lige der hos ham. Det var svært for ham at holde sine fingere for sig selv, når der var nogen kvindeligkøn som havde sådan en flot krop som hun havde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 04:01 | |
| Ez smilede svagt, og lod sin hånd finde til rette imod hans brystkasse, stille skuppede hun ham væk fra sig, og lagde armende over kors, og sagde med en sukkersød, og blød stemme, "Jeg er ikke typen, der falder for den føreste og mest charmerende fyr jeg ser, og slet ikke en, jeg allerede kan gætte mig til, har en ny imorgen, Beklager, men hold dine læber for dig selv," Det var sandt, hun var ikke typen der faldt for den føreste og bedste fyr hun så, hun havde kun været sammen med... 2 forskellige fyre hele sit liv, så hun lod sig sjældent friste ved drenge, ingengang en dreng som ham, som faktis havde det hele hun kunne lide, Men hun var altså nu den type, der ville ha det er seriøst, og ikke bare, en gang leg, og så videre til noget andet, stille lod hun en hånd glide igennem sit blonde hår, imens hun stod stille, og betraktede ham, og forventede næsten han ville prøve på noget mere, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 04:11 | |
| Han blev lidt irriteret inde i over at hun træk sig væk fra ham, han viste det dog ikke og hævede bare sit ene øjebryn en lille smugle "nå okay, så du tror bare at jeg er sådan en fyr? hvad nu hvis jeg virkelig godt kan lide dig?" spurgte han om og lag bare sine hænder ned i lommerne på sine bukser og gik bare et skridt tilbage, da han ikke ligefrem gad finde sig i alt fra en pige. Nok var han ikke en som var til forhold, men han gad heller ikke blive kaldt alt muligt. Han tog igen sine hænder op af lommerne, i det han satte sig ned ved siden af sin blok og blynat og så bare op på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 04:15 | |
| Ez smilede bare til ham, og lod en hånd køre igennem sit hår, så det al hendes hår lå hen over hendes ene skulder, "Du kender mig knap, Og du har allerede rørt mig, Men ligemeget"Hun snurede let og yndefuldt rundt på bene, og daskede ned til vandet og satte sig på knæ ved vand kanten, og skælvede kun kort i det vandet gled op over hendes fødder, og forblev der, hun smilede svagt, og lod så sin finger glide hen over vandet, imens hun kiggede lidt frem for sig, imens hun tænkte lidt, hun overdrev sikkert da hun sagde han allerede nok havde en ny imorgen, men hun kunne ikke tage sine ord i sig igen, så hun valgte at lade det ligge, og måske forvinde med tiden, Stille satte hun sig helt ned i sandet, imens hendes fødder var stukket ned i vandet, smilende så hun bare ud over vandet, og lagde stille sine arm om sine knæ, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 04:57 | |
| De fleste piger som han havde mødt, havde jo troet på kærlighed med første blik og derfor troet at Jacob var den rigtige prins for dem. Han blev bare siddende og så efter hende, det irriterede ham lidt at hun ikke helt var den villige type. Men det gav ham jo også bare udfordring indenfor at få hende, men det have han jo heller ikke nået imod og kunne endelig godt lide det. Han tog sin blok og blyant i sin hånd, inden han rejste sig op og bevægede sig langsomt ned mod hende. Han sagde ikke nået og stoppede bare op ved siden af hende, han så bare udover vandet og lag sin frie hånd ned i lommen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:02 | |
| Ez kiggede lidt på ham, og sendte ham så et smil, "Jeg troede du var blevet fornærmet så du ikke ville snake til mig igen,"Sagde hun så med et smil på læberne, men rettede så atter sit blik ud imod vandet, imens hun trak sine knæ helt op til sit bryst, og lagde atter armende om dem, imens hun kiggede smilende på vandet, og lyttede enligt efter om han ryggede tættere på hende, eller noget, for så ville hun afvise ham med det samme, selvom det kunne være sjovt at snyde ham, og lade ham tro han havde en changse hos hende, stille kiggede hun tænkende på vandet, og nikkede så enig med sig selv, *Jeg kunne jo snyde ham lidt, og lagde ham tro han har en changse, det kunne altid være sjovt, bare ikke for ham nok* Stille rystede hun vildt på hovet så hendes hår dansede omkring hende, og fik hende til at le højt, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:17 | |
| Han satte sig bare langsomt ned ved siden af hende "nej.. hvorfor skulle jeg blive det? jeg gik måske lidt for langt" sagde han og mente intet af det han sagde, da jo hurtigere var jo bedre efter hans mening. Han elskede jo at få det overstået og ikke skulle, bruge alt for meget tid på den samme pige. Selv om det også var rart, når man havde en pige man kunne gå hen til flere gange. Han så bare udover vandet og smilte imens "jeg elskede virkelig denne udsigt" sagde han så og vende sit blik kort mod hende, inden han så hen over vandet igen. Han lag sit blok og blyant ned i sit skød, og satte sine hænder nede i sandet bag sig så han kunne slappe mere af i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:21 | |
| Ez nikkede bare til det han sagde, og rettede bare blikket imod himlen og lukkede øjnende i, før hun så lagde sig ned på ryggen og follede hænderne bag hendes hoved imens hun smilede for sig selv, og sagde så uden tøven, "Du ved vel godt, jeg ikke lader mig sno om din finger fordi du er så pokkers charmerende?"Sagde hun så bare uden tøven, og rettede sine blå øjne imod ham, imens hun nød den kølige luft imod sig, og lagde dog kort mærke til de var de sidste på stranden, hvilket fik hende til at gyse på en behalig måde ned af ryggen, for det var da altid sjovt at være den sidste på stranden, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:28 | |
| Han vende igen sit blik mod hende, pågrund af de ord som hun sagde og kunne ikke lade være med at grine af hende "nå så du mener jeg er pokkers charmerende?" sagde han og kunne virkelig ikke holde sit grin tilbage af det, det var sgu lidt sjovt at hun mente det. Han så dog bare udover vandet igen, for ikke at give hende alt for meget opmærksomhed "jamen det er vel altid nået at du synes det.. eller?" spurgte han og så på hende igen. For at se hendes ansigt når hun svarede på det, skulel vel være sikker på om hun løj eller ikke når det handlede om det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:32 | |
| Ez smilede blot ved det han sagde, og satte sig halvt op og studerede ham med øjnende, og sagde så igen lige ud uden tøven, "Det er godt ja, Jeg ville aldrig kysse eller lege med en fyr der ikke var charmerende, Men som jeg sagde før, Jeg kan ikke finde på at lave noget med dig, eller noget anden, Se mig som jomfrue maria, Jeg vil ikke være sammen med andre, end ham jeg skal leve sammen med, " så lagde hun sig atter ned med det samme smil på læberne, og lukkede atter øjnende i, imens hun lå og tænkte lidt for sig selv, hun var nok gammel dags, men det var hun skam stolt af, for hun var gammel, hele vejen igennem om hun ville indrømme det eller eJ, For hun var gammel, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:51 | |
| Han sukkede ligefrem inde i sig selv, over det hun sagde da han virkelig hadet sådan nogle typer som ville leve lykkeligt med en eller anden resten af deres liv. Han mente ikke selv at det passede, og at man kunne leve lykkeligt med alle mulige mennesker også stadig være stolt af sig selv over at man har levet godt. Hans blik røg hen mod hende igen "hvad hvis jeg er den rigtige?" spurgte han om og hævede sit ene øjebryn en lille smugle, selv om han blot grinte inde i sig over hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 05:57 | |
| Hun satte sig op og betraktede ham ganske roligt før hun så rejste sig op, og sagde uden tøven, "Det er du ikke, for så ville du ikke more dig over mig, dine øjne afsløre dig en del.. Nok er jeg ikke den type der smider trusserne for den sødeste fyr jeg møder, Jeg er helt klar ældre end dig, Og har kun kysset med 2 mænd hele mit liv, Du kan more dig så meget du vil," Så Begyndte hun bare at gå hen til sin trøje, og samlede den hurtigt op fra jorden, og trak den over hoved og pustede svagt til sit pandehår som var smuttede ned foran hendes øjne, og daskede så stille hen til sine sko, og satte sig ned i græsset og begyndte at bøvle med at få dem på fordi hun ikke magtede at binde dem op for at lukke dem igen bagefter, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel Søn 28 Aug 2011, 06:04 | |
| Han rystede på hovedet af hende og rejste sig op før hun fik lov til at snakke færdigt "dig ældre? aldrig" sagde han og begynde bare at gå op mod stranden, uden at se sig tilbage mod hende. Da han virkelig ikke gad bruge sin tid på hende, hun var ikke andet end dum og barnlig hvis man spurgte ham. Og virkelig ikke en han gad bruge alt for meget tid på, når hun sådan flippede ud over intet så gad han ikke bruge mere af sin tid på det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: drømme i et blok - Ezekiel | |
| |
| | | | drømme i et blok - Ezekiel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|