|
| Væk? -Ray | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:02 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det er jeg"sagde han stille og roligt og slappede bare af "og du er vel engel ikke"sagde han og kiggede på hende og han sagde det ikke ret højt. Han kiggede på hende og kørte sin hånd frem og tilbage på hendes lår og slappede bare af mens han gjorde det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:05 | |
| Hun smilte over hans svar, hendes smil var sødt og rolig på samme tid. "Tænkte det når," sagde hun smilende. Så hun kunne hun også bedre forstå hvorfor han blev ved med at nusse hendes lår, hun havde dog ikke noget i mod det lige nu. "Jeps," sagde hun rolig med en venlig undertone. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:36 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad for en slags engle"spurgte han stille og roligt på hende og var glad for at hun var her lige nu og snakkede med ham og sådan noget. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og havde det nu meget godt med ha selvskab af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:48 | |
| Moon smilte sødt til ham og blinkede lidt med øjnene. "Skyt..." sagde hun rolig med et smil om læberne. Hun var ikke helt stolt af det, men heller ikke ligeglad. Hun slappede helt af og vendte sig lidt mere mod ham og smilte til ham.
//Kreav svigt x.x |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:54 | |
| Han kiggede på hende "det da også en fin engle at være"sagde han med et smil på sine læber og kørte sin hånd op til hendes trusse kant men gjorde ikke noget den var bare der og alt sådan noget og håbede på at hun ikke sagde noget til det for han havde jo ikke gjort noget endnu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 04:57 | |
| Hun fnøs lidt over det hans sagde og vendte hovedet lidt væk. "Hvis det stod til mig, var jeg menenske," sagde hun blidt og stille. Hun tænkte lidt over det, hun ville med glæde give sin vinger for at blive menneske igen. Hun savnede sit streesende menneskeliv. Hun savnede også at hører hendes mor råbe af hende. Hun savnede egentlig det hele ved at være menneske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:02 | |
| "okay sådan viste jeg så ikke du havde det men det er lidt svært og lave om på nu"sagde han stille og roligt og blev lidt trist på hendes vegne og sådan og han slappede stille og roligt af. Han kiggede på hende "men hvis jeg havde magten til at gøre noget havde jeg også gjort det for dig"sagde han med et stille smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:10 | |
| Hun smilte stille, men smilte nåede ikke hendes øjnene. "Intet kan gør det om. Jeg er døde, og sådan er det bare," sagde hun trak på skulderne. Det var lidt surt, men hun blev bare nød til at leve med det. "Det ville ha være ligemeget.. Folk som holdte af mig, tror jeg er dø, og ikke går rundt på jorden mere," sagde hun rolig med en blid undertone. "Så der er ikke noget at tag tilbage for." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil "nej det har du nok ret i"sagde han og smilte stille og roligt til hende "men så må du jo få det bedste ud af det her som du har nu"sagde han med et smil på sine læber. Han kiggede på hende med et smil og viste ikke hvad hun ville sige til ham nu hvor han sagde det han havde sagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:16 | |
| Hun sukkede stille, før hun lod blikket glide tilbage til. Hun rystede på hovedet af det han sagde. "Det bedste ud af det her? Tror jeg ikke sker," sagde hun rolig med en venlig undertone. Hun havde nok dræbt sig selv, hvis hun ikke havde noget i mod døden... Men det havde hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil "jo mon ikke du skal jo nok bare gøre noget for at det sker det bedste"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og rykkede sig hen til hende og kiggede på hende lige ind i øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Man 05 Sep 2011, 05:20 | |
| "Ja... Det er jo lige det, men at jeg selv skal gør noget," sagde hun rolig og kiggede på ham. Hun havde stadigvæk et sødt smil hen over læberne. Hun lagde mærke til at han rykkede sig tættere på hende, og kiggede hende i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:22 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde en hånd på hendes lår og nussede det stille og roligt "ja men har du en ide om hvad du vil"spurgte han stille og roligt og slappede bare stille og roligt af og havde ikke det vilde for lige nu andet end at snakke med hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:30 | |
| Hun kiggede smilende på ham, og tænkte sig lidt om. "Hvis du mener om mit liv.. Så nej, alle mine drømme gik jo i vaksen da jeg døde," sagde hun og trak lidt på skulderne. Hun tænkte lidt over hvorfor hun døde. Nok noget af det som hun tænkte mest på for tiden, også også bare hendes gammel liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:32 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af "jeg har det sådan jeg lever i nu'et og tænker ikke på fremtiden og slet ikke min fortid den ligger bag mig"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han nussede hende på benet som så blev til hendes lår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:35 | |
| Hun smilte rolig til ham. "Så jeg gætter på at du ikke kan lide din fortid? Fremtiden... Kan man aldrig vide hvad en briger på. Lige nu er min tid bare gået i stå, og egentlig har jeg det fint med det," sagde hun rolig og med et stille smil. Hun lod ham bare nusse hendes lår, hun havde ikke rigtig noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:40 | |
| Han kiggede på hende "det kan jeg heller ikke"sagde han med et smil og nussede hende på låret "men du er en smuk kvinde moon"sagde han stille og roligt og slappede bare helt af og alt sådan noget, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:43 | |
| Hun trak lidt på skulderne af det han sagde. Hun tænkte sig lidt om, og faldt hurtigt ind i sine tanker om alt mulig mærkelig. Hun hørte det ham sagde og smilte sødt til ham. "Tark," sagde hun smilende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kørte sin hånd op til hendes trusse kant og kørte en finger rundt om kanten på dem og slappede bare af og viste ikke hvad hun ville sige til det "så lidt"sagde han roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:52 | |
| //Pift!
Ez kom stille traskende igennem byen, lidt for sig selv imens hun havde hænderne i lommerne og nynnede for sig selv, stille kiggede hun sig omkring og så et par på en bænk, og åbnede førest munden da hun så moon, og smuttede så bare hen, og satte sig imellem dem, og lagde en arm om moon, og sendte drengen et stort og advarende smil, "Ved du godt, du sidder og raver på min sambo?"Spurgte hun så sukker sødt, hun var iført en lårkort nederdel, og en trøje hvor hendes butiks navn var kradset ind over brystet, da hun kom lige fra sit arbejde, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 06:57 | |
| Moon kiggede smilende mod ham, og mærkede at han havde sin hånd oppe ved hendes underliv. Hun tog hans hånd væk igen, og blinkede lidt med øjnene til ham. Hun lagde ikke mærke til at en kom gående hen mod dem. Hun gik et chok, da Ez satte sig ved siden af hende og sagde det til Ray. Hun rødmede over det, og mumlede små flov. "Hey Ez." Hun trak det lidt ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 07:01 | |
| Han kiggede rundt og så en som han endeligt godt viste hvem var "Ez"sagde han og slappede bare af "hvad vil du her"sagde han roligt og havde ikke regnet med at se hende her på denne tid og alt sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 07:04 | |
| Ez sendte ham bare et sukkersødt smil, og kunne faktis ikke huske ham, men rettede bare blikket imod moon, "Er du ok min blomst?"Spurgte hun så nærmest bekymrende, og lod faktis som om ray ikke var der, for var der en ting hun var god til så var det at lade som om andre ikke var der, dog kiggede hun på ham, og lod som om hun var chokerede over det han sagde, "Jamen elskede ray! Kunne dufte dig langt væk, vil du da ikke have mit gudommelige selskab?"Imens hun lavede nogle triste hundeøjne, og så næsten helt såret ud, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 07:10 | |
| Moon kiggede undrende på Ez, hun forstod ikke rigtig hvad der forgik. Hvorfor skulle hun ikke være okay? "Ehm.. Ez, hvad skulle der være galt?" spurgte hun undrende og kiggede dem begge. Det var tydligt at de kendte hinanden. Hun forstod dog stadig ikke hvorfor de var sådan over for hinanden. Hun undrede sig over det, i mens hun betragtede dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Væk? -Ray Tirs 06 Sep 2011, 07:14 | |
| Han kiggede på Ez og viste ikke lige hvordan han skulle få det her sagt så han tyggede lidt på den og kiggede på hende "jeg ved nu ikke hvor guddommelig dit selvskab er Ez"sagde han roligt og så på moon "hvorfor er du her"sagde han til hende lidt efter og så på dem han havde jo ikke gjort noget ondt mod moon eller noget. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Væk? -Ray | |
| |
| | | | Væk? -Ray | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|