Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Endelig en dag med spænding

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endelig en dag med spænding Empty
IndlægEmne: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:27

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: IRL
Vejr: Koldt og det regner lidt
Omgivelser: En betjent
Årstid: Vinter
Sted: På politistationen i forhørslokalet

Amy sad med håndjern inde i høringslokalet og ventede så at betjenten foran hende ville sige noget til hende. Han havde bare siddet og stirret på hende i 10 min nu og ikke sagt et ord, det irreterede hende godt nok meget og bankede så hænderne ned i bordet, så han fik et svagt chok. "Så for dog gang i det her, så jeg kan komme hjem!" snerrede hun vredt og betjenten rejste sig og gik hen til vinduet hvor folk kunne se ind men de kunne ikke se ud ikke engang Amy´s vampyr øjne kunne se ud af glasset. "Kan du sige mig hvorfor du var ved liget som blev fundet for omkring 3-4 timer siden?" spurgte betjenten så endelig og vendte sig imod hende igen og hun trak bare på den ene skulder, " jeg gik en tur og faldt over liget, jeg blev lammet af chok og kunne ikke nå at bevæge mig væk igen før i kom" sagde hun og så væk fra ham igen. Betjenten gik over og satte sig overfor hende igen og bed sig kort i læben, " du går i High School her i byen ikke sandt?" spurgte han nysgerrigt og kløede sig kort i nakken. Amy rynkede kort panden over spørgsmålet men nikkede så kort, " jo det gør jeg, men jeg har pjækket det meste af tiden, så jeg ser ikke så meget til dem fra skolen, faktisk slet ikke nogen for at være ærlig" sagde hun igen i et skuldertræk og sukkede svagt, og vendte så blikket ned i bordet. Betjenten nikkede kort og roede lidt rundt i papirerne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 11:08

taron var på vej hjem fra skolen da han jo er vikar, han passerede politistationen på vejen og stoppede op, han så på politistationen og smilte sagt for sig selv, han gik rolig ind og satte sig i et vente værelse af en art, han trak sine ben op til sig og satte sig i skrader stilling, han rettede lidt på sit pande hår og så lidt rundt, nogle havde lavet en slem herverk idag på skolen og taron ville hente dem for at sørge for de kom godt hjem, han lænede sig tilbage og smilte fjollet for sig selv, han sad blot at ventede på de drenge der havde lavet herverket skulle komme ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 11:34

Amy blev efter lidt tid skubbet ud af hørings lokalet fordi han helle tiden gav samme historie, men hun kunne jo ikke fortælle at han var vampyr og at hun var nød til at dræbe for a få føde og det var ikke noget der kunne ændres på. Da de kom gående forbi venteværelset, hvor Amy blev skubbet derind og vente sig vredt imod betjenten, " nu venter du her til vi har fået en dom på hvad vi gør med dig" sagde han og lukkede døren efter sig. Amy havde virkelig bare lyst til at rive håndjernene i stykker med de bare hænder, men det ville have virket for åbenlyst så hun sukkede svagt og vente sig om og fik øje på Taron. Hun fik faktisk et stort chok og veg tilbage ind mod døren, hun så først tænkende på ham, men sukkede så svagt og satte sig ned på gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:05

taron så med det samme pigen da hun blev skubbet ud i venteværelset, han så tænkte på hende, men stadig med det fjollede smil, han lage hovedet på skrå da han kunne så pigen fik et chok, et kort grin kom ud af ham "jamen goddag.." sagde han venlig og kunne tydeligt dufte hun var vampyr, han så på håndjernene og satte fødderne ned på gulvet "hvad har du lavet?" såurgte han nysgerrigt og så på hende med at fjollet smil, han ved egentlig ikke helt hvorfor han altid tog kontakt til folk men sådan var han bare, han så på hende nede på gulvet, men blev selv siddende helt stiulle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:14

Amy var ikke i humør til at hun skulle blive grinet af og slet ikke af en dreng, hun lagde også godt mærke til hans fjollede smil og rystede kort på hovedet, men tog det så lidt roligere da hun duftede at han var vampyr og gik et skridt hen mod ham, " goddag" sagde hun stille og holdte alligevel lidt afstand fra ham, hvis han nu var en af dem som under fasaden ikke var særlig venlige. Amy blev dog ikke særlig overrsket over hans nysgerrighed og trak bare på den ene skulder, " ikke noget" løj hun stille og så ned i gulvet lidt efter og sukkede kort. Hun gad virkelig ikke være her lige nu, men hun synes dog at det var rart at der var nogen som kunne tale venligt til hende idag og det sukkede hun faktisk lettet over og bed sig kort i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:36

taron så på pigen og smilte forsat fjollet, men også venligt på en måde,han lyttede til hvad han sahde selvom det var kort "aha..okay.." sagde han med et trak på skulderen, han rejste sig op og rækte sin hånd frem mod hende for at hilse "jeg hedder taron..hvad hedder du?" spurgte han nysgerrigt og smilte mundert og venligt, han så kort rundt, men så hurtigt på pigen igen, af en eller anden grund havde han det som om han havde set hende før, ikke sådan som han havde mødt hende før, men på et billede eller noget måske? han undrede sig lidt og lage hovedet på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:48

Amy blev ret overrasket over at han kunne genkende hende, hun gik jo på High School her i byen, men hun var der jo heller ikke særlig meget, men hun havde skam set Taron et par gange på skolen, og hun havde faktisk været ret betaget af ham, men det var fordi han var den eneste af fyrene som så ud af noget. Hun tog hans hånd og gav den et blidt klem, " jeg ved skam godt at du hedder Taron, du er vikar på min skole og jeg hedder Amy" sagde han stille og tog hånden til sig til igen og ved sig tænkende i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:58

taron så på hende og smilte skævt "når ja okay..så nu ved jeg hvorfor jeg har set dig før...amy det er dig der hele tiden pjækker ik?" sagde han rolig og klemte blidt igen inden hun nåede at trækker hånden til sig, han trak også han hånd til sig og så på hende, han havde set hende på billeder fordi han havde haft hendes klasse så han har set billeder af alle, han havde dog aldrig rigtigt set hende på skolen, han så faktiask ikke ret mange på skolen selvom elver sværmede om ham, for han gik tit i sine egne tanker, men nogle havde han da lagt mærke til, amy havde han så kun lagt mærke til på det billede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 07:34

Amy smilte så for første gang og nikkede, " jep det er mig, ikke fordi jeg er stolt af det, jeg for bare ikke rigtig noget ud af skolen, fordi jeg har taget den om så mange gange, så jeg er blevet ret træt af skolen" indrømmede hun med et skuldertræk og bed sig diskret i læben. Ja hun var nemlig ikke særlig stolt af det, for der var skam nogle søde mennesker på skolen, det var bare ikke altid hun kunne være sammen med dem, hvis nu hendes tørst en dag bukkede under og det ville ikke være særlig godt. "Men... kan du endelig ikke være lidt ligeglad med at jeg pjækker, du går jo som regl for dig selv eller i din egen verden, du ville ikke engang ligge mærke til dig hvis en elev kastede noget på dig og du har kun haft min klasse få gange som vikar, så du behøver ikke blande dig" sagde hun med en lidt kold tone og så ned i gulvet. Men lidt efter blødte hendes ansigt op og blev lidt trist og hun rystede svagt på hovedet, " nej... det må du undskylde.. j.. jeg mente det ikke, ihvertfald ikke det med dig, men nogle gange virker det bare som om at du er ligeglad med alting" sagde hun stille og sukkede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeMan 21 Dec 2009, 05:57

taron så å hende og nikkede blot til det hun sagde i først, han synes faktsik det var fedt hun indrømmede osv, han lage dog hovedet på skrå da hun begyndte at kritisere ham, men han var blot tavs og lyttede forsat til hende og hendes undskyldning "du skal ikke sige undskyld..jeg vil egentlig godt snakke med andre på skolen ..jeg har bare så meget at tænke på..så jeg ved ikke helt hvorfor men..ja...men tak fordi du siger det for det er noget jeg skal gøre noget ved for sådan kan jeg ikke bare gå rundt" sagde han venligt og anerkendene, han smil var nu blevet mere normalt og ikke så fjollet, han så på hende og tænkte lidt, han kunne faktisk godt forstå hvad hun mente for han gik jo meget for sig selv han smilte godt nok men snakkede aldrig med nogen ikke engang lærene, han var abselut aldrig ligeglad han havde bare ikke rigtig tænkt at folk måske gerne ville snakke med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 08:19

Amy så overrasket på ham, fordi han ikke var blevet sur over det hun havde sagt og bed sig tænkende i læben, " selv hvis en lærer eller elev gav dig en kærligheds erklæring midt ude på gangen, ville du slet ikke opdage det, det er typisk med jer drenge, der er ikke så mange af jer der kan fatte en pæn hentydning, og selvom jeg taler til dig lige nu, så har jeg altså ikke særlig meget respekt for mine lærer eller vikarer i fritiden" sagde hun stille og bed sig stadig i læben. Hun betragtede ham kort da han stadig smilte til hende og rystede kort på hovedet. Anholdelsen idag, havde ødelagt til af hendes gode humør og hun vred sine hænder lidt igen, men hun kunne jo ikke bare stå og brække håndjernene op midt på en politistation, eller jo det kunne hun jo godt, men hun fandt bare ikke lysten til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 08:51

taron så på hende og lage hoveet på skrå "det passer så ikke..hvis foplk tager kontakt til mig så svare jeg dem og snakker...og hvorfor lige en kærlighed erklæring?...ingen respekt..nej der er ikke ret mange der har respekt for lære eller vikare..men elverne virker nu til godt at kunne lide mig som vikar" sagde han roligt, men hans smil var godt nok forsvundet nu, han synes hun var gået over strejen nu for sådan var han ikke og ikke alle drenge er sådan som hun hentyede til, det generede ham nu lidt at hun var så kæphøj og provokerene, men han holde dog faceden så men ikke kunne se han var irriteret, han så ned på hendes håndjern og lage på hovedet, han vende så ryggen til hende og gik tilbage og satte sig på stolen han sad på før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 09:12

Imens Taron snakkede til hende, vendte hun sig og gik over til døren, hun stilte sig med ryggen op af den og lod sig glide ned på gulvet, hun lod kort blikket komme på ham igen, men så bare frem for sig med et svagt suk, " fordi jeg har hørt at nogle af pigerne ville gøre det.. for at se din reaktion og om du ovehovedet ville svare dem, og desuden tror alle vikarer at eleverne kan lide dem, men det er bare ren rutine, så eleverne kan udnytte vikarerne mere, fordi de er så svage" sagde hun stille og så kort på ham igen. Hun fulgte ham diskret med blikket da han satte sig over på stolen igen og bed sig hårdt i læben, " i lærer og vikarer tror også at i kan løse alle elevernes problemer med en enkelt snak, men i forstår ikke at det bare volder mere skade" sagde hun stille og trak benene op til sig og lagde armene om dem, selvom det var svært på grund af håndjernene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 09:24

taron så på hende og lyttede til hvad hun sagde "aha...jeg vil nok reagere meget normalt...og svare..det er jo så det der er forskellen med mig og de andre vikare...jeg kan mærke eleverne kan lide mig...og det er sjovt at lege lidt med deres følelser" sagde han med et skævt smil og stirrede på amy, "jeg gider ikke til at løse elevers problmer..det er de vel gamle nok til at løse dem selv..der er jeg jo så enig med dig" sagde han mere koldt og så frem for sig, han trak benene op til sig og satte sig i skrader stilling, han stirrede frem for sig og lukkede så øjnene *åndsvage drenge..er de ikke snart færdigere så jeg kan komme væk her fra..der er ved at være irriterende at lytte til den tøs* tænkte han, men man kunne stadig ikke se på ham at han var irriteret
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Endelig en dag med spænding   Endelig en dag med spænding Icon_minitime

Endelig en dag med spænding
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: