|
| Plotemne: Når byen males rød.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 03:26 | |
| // har det af helved til liiqe nu .. så smutter xD // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 03:30 | |
| //God dammed! Alle gå jo bare .0_0.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 04:45 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 04:47 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 04:49 | |
| "Det ved du godt. Jeg er blevet bidt selv, og jeg regnede med, at du vidste noget.." Svarede han og så på ham "Men det er ligemeget nu. Jeg havde håbet på at finde et andet individ, der kunne blive min lærling. Men du nægter jo at tro på det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 05:11 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 05:19 | |
| Abby trådte ind i salen. Hun strøg en tot af sit hår væk fra øjnene og så rundt. Hun blev skubbet videre ud i den dansende masse og smøg sig op mod baren, hvor hun ville have bedre udsigt over situationen. Hun bestilte vand og satte sig ned. Hun havde et utal af små knive gemt rundt omkring under tøjet, og sin pistol havde hun gemt ved sit bælte hvor hun let kunne få fat i den, men ingen kunne se den.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 06:01 | |
| Sasila havde ikke lyst til danse mere og stoppede hun stod kiggede sig en smule omkring hun satte kursen imod baren hun havde ikke set at en jæger sad der oppe fo så havde hun holdt sig væk hun nåede op i baren satte sig ned på en tom stol hun rystede sagt på hovdet da bartenderen kom hun havde som sagt ikke lyst til at drikke hun sukkede svagt men et bredt smil var på hendes læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Søn 20 Dec 2009, 06:15 | |
| Fie gik hen til baren, og satte sig. Hun så lidt på alle dem der dansede, med et smil. Hun fik en øl serveret. Hun tog en tår af den, og så lidt på den. Det virkede underligt at være der, men hun smilte bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Man 21 Dec 2009, 07:32 | |
| Alec kom gående ind i clubben. Hun så sig omkring og smilede for sig selv og gik i retning af baren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Ons 23 Dec 2009, 22:57 | |
| Chi kom langsomt gående ind i clubben, og gik hurtigt over til baren. Hun satte sig på en stol i enden af baren, og bestilte et glas danskvand. *Hvorfor gik jeg overhovedet her ind?* Spurte hun sig selv, tog en slurk af sin ikke så mættende danskvand, og kiggede på alle de andre omkring hende, hun fik færden af en en vampyr, nej to! Hun kiggede nysgerrigt rundt omkring sig, og vandt så den ene. *Men hvor er den anden?* sagde hun for sig selv, og kiggede igen, og igen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Lør 26 Dec 2009, 01:01 | |
| Alec kiggede sig omkring *Der er mange jeg kender...* hun smilede for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. Fre 05 Feb 2010, 06:14 | |
| chi gik over i en mørk avkrog af den højstemmede club. Hun havde sin tegneblok med, hun så på de dansende mennesker ude på dansegulvet der over hovedet ikke kunne finde ud af at danse, og sang med på sange de over hovedet ikke kunne teksten til. Hun begyndte at tegne en mørk avkroget skov, der var oplyst af fuldmånen... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Plotemne: Når byen males rød.. | |
| |
| | | | Plotemne: Når byen males rød.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|