Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skræmmende person? eller? // Walter //

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 03:51

Tid: 16:30
Dag: Onsdag
Dato: IRL
Vejr: Små skyet og solen kommer frem en gang i mellem
Sted: Den triste skov.
Omgivelser: En masser træer og stilhed?
Tøj: http://ryanmayberry.com/images/pregnant.jpg og datteren har nogle fine bukser på og en lille bluse hvor der er en sommerfugl på og nogle små hvide sko.

Tazz havde lige være nede og hente sin datter i vuggestuen og var på vej hjem til deres gamle hule hvor hun stadig havde nogle små ting da hun joo aldrig var sikker på at hun kunne blive hos Ray og om hun overhovede kunne holde ud at være der når han havde en ny kvinde med hjem.
Tazz havde sat lille Zofie op i barnevognen og lavede nogle sjove ansigte til hende en gang i mellem mens hun holdte sig lidt på maven da den lille virkelig var begyndte at blive mere aktiv inde i hende. Hun var næsten 5 måneder henne nu og lille Zofie var kun 7 måneder men havde allerede lært en masse da Tazz syntes det var vigtig at lærer hende at snakke og gå for hvis der skulle ske noget med Tazz kunne hun løbe væk eller gemme sig i hendes hemmelige rum som de havde lavet sammen.

De gik bare lige så stille rundt og tænkte slet iik over der kunne være nogle i skoven da de var van til at være alene der ude for der var iik særlig mange der gik ud i den triste skov.

// Det er iik så langt men det kommer nok hen ad vejen //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:45

//ja det sandt nok//

Dagen var ved og være ved enden og Walter havde bare været i skoven hele dagen i gennem siden han ikke havde så meget andet han kun lave for han havde ikke altid der lige var nået og lave, han gik bare der for ham selv mens han ikke helt passede ind i billede i skoven da han ikke lige frem var den type man så her. Han havde sort T-shirt på mens hans bukser os var sorte og de sad godt ind til hans krop, hendes hud var hvid med en svag grå og han havde sort hår med lidt blå her os der, mens hans øjne var røde og han havde helt sort makeup rundt om øjne da han havde det med og gør alle bange for ham.

Hvad han bruget tiden på her i skoven var ikke til og sige men det var nok mest for kom væk fra folk da han ikke havde så meget anden og gør men på samme tid gik han os med tanken om hans gamle navn som havde været Lucian man det havde han igen lavet om til nået nyt, ja han gad ikke være den samme mere og derfor lavet han helt om på ham selv siden han ikke ville have nogen måde og kun kendes på selvom der nok var nogle der ville kun husk ham hvis han gav dem hans gammel navn. Han trak vejet roligt mens han gik for ham selv og han fanget hurtige en duft som han havde mødt før i tiden, en varulves duft og han begyndte og gå i mod den da han gerne ville se hvem det var som gik i skoven for måske var det en han havde set før..

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:59

Tazz gik stille videre med sin lille datter og kiggede lidt rundt da hun kunne høre nogle dyr og hun pegede hen mod en lille hjort der stod mellem nogle træer og spiste sammen med som mor. Zofie grinede da hun så dem og prøvede at komme ned men hun kom til at skræmme dem væk med sit grin og Tazz prøvede at holde i ro da hun begyndte at græde fordi de løb væk.
Tazz tog hende op i sine arme og holdte stille om hende for at trøste hende lidt og prøvede at forklare hende at de iik var som dem men det gik vidst iik så godt for Zofie blev ved med at græde i hendes arme.
Tazz havde svært ved at holde hende for længe da det gjorde ondt i hendes mave når hun stod men hende men det var joo iik Zofie's skyld så Tazz holdte smerterne ud men stod hende hurtigt i barnevognen da hun kunne lugte dæmon iik så langt fra dem men hun syntes at hun kunne kende lugten men var iik sikker så hun kiggede rundt og var på vagt men hun stille gik videre med Zofie for hun ville gerne havde hende væk hvis der skete noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 05:14

Han gik videre mens han stadig kendt duften og han kom tæt og tæt på før han stoppede op så der var nogle meter mellem dem, han kiggede på hende og han synes han havde set hende før i tiden ”vente lidt jeg kender dig” sagde han kort mens han kiggede på hende ”Tazz ikke sandt?” sagde han kort selv om han ikke var sikker på om det var hende eller ej, han ventede hendes svar og han kiggede på den lille pige og så hende igen mens han stadig ventede hendes svar da han ikke ville gør mere før han var sikker på hvem hun var.
Han trak igen vejet mens han ventede hendes svar og han holdt sig helt rolig mens han lod den ene hånd gå i lommen, for der var ikke så meget andet han ville kun gør ind til videre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:08

Tazz gik stille videre men fik et chok da hun hørte en stemme bag hende og vendte sig hurtigt om og kiggede på fyrer der nu stos og kiggede og snakkede til hende og hun kunne iik helt kende ham "Jaa?" sagde hun nervøst og gik hen ved siden af Zofie som der lavede store øjne til manden der nu stod der og kiggede på hendes mor som hun iik helt kunne lide at han gjorde så hun rejste sig op og holdte stille om hende og kiggede stille op på hende.
Tazz kiggede undersøgene på ham og syntes der var noget over ham men var nu iik helt sikker på hva det var men det var som om hun havde været sammen med ham før men kunne huske hvor og hvornår og hvordan...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:18

”jeg tror du kender mig hvis jeg siger navnet Lucian?” sagde han kort men han kiggede på hende mens han var stille der efter og han blev stadig hvor han var og han ventede og se om hun ville kun husk ham ved det navn selv om det var svært og kende ham på den måde som han så ud på nu.
Han ventede bare mens han var stille og han ville gerne snakke mere med hende selv om det havde været en del tid siden da han havde været ud og rejse i meget lang tid og derfor havde han ikke snakke med dem han kendt i byen, han ventede stadig mens han blinkede en gang med hans øjne som stadig var på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:24

Tazz stod og tænkte sig lidt om og smilede glad til ham "Nååårh jaa nu kan jeg huske diq" sagde hun stille og grinede lidt af det og nussede hendes datter hår og kiggede kært på hende og nikkede stille til hende så hun vidste at hun bare kunne sætte sig igen "Det er godt nok længe siden" sagde hun stille og kiggede kært på ham og holdte sig stille på maven og nussede den blidt.
Nu hvor hun tænkte sig om var det virkelig længe siden for den gang havde hun fået Zofie men var iik blevet gravid igen den gang så det var mere end 5 måneder siden sidst hun havde set ham og hun måtte indrømme at det var dejligt at se ham igen for der var noget over som hun godt kunne lide for de snakkede så godt sammen den gang syntes hun men jaa hun vidste iik hvordan han var nu og sådn noget men det kunne hun joo hurtigt finde ud af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:32

”hyggeligt og møde dig igen” sagde han roligt mens han kom en smule tæt på end han havde gjord før i tiden ”men nu har jeg igen måtte forlad landet for at være ud og lave en del og derfor har jeg os lave ret så meget om på men menneskeform fra før i tiden” sagde han mens han kiggede roligt mens han lod et smile kom frem på læben og han stoppede op da der var to meter mellem dem. ”så hvad bringer dig her ud eller er du ud ved din hule så vidt jeg husker” sagde han mens han stadig kiggede på hende og han stirre lidt som alt det var en ting han ikke havde lavet om på mens han havde været rundt om i verden da han ikke var den type der lavet om på de store ting, men hvis han havde en anden måde se ud på så var det nu for han var blive en smule træt af livet som kendt og derfor så han nu ud som en eller anden sindssyg men det var han jo os på en måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:45

Tazz blev lidt nervøs da han gik tættere på hende men prøvede at slappe af i kroppen og smilede bare venligt til ham "Nåårh det er derfor jeg iik har set diq i over 5 måneder eller sådn noget" sagde hun stille og kiggede på sin datter som der sad og sagde små lyde til dem begge men kiggede mest på Walter da hun iik helt var tryg ved ham endnu for hun vidste joo iik hvem han var men vidste bare at hendes mor kendte ham.
Tazz kiggede hurtigt op på ham da han spurgte om noget igen og smilede stille "Vi er på vej hen til vores hule for at være der et par nætter da han jeg bor ved har en eller kvinde med hjem så vil jeg helst iik være der" sagde hun stille og lænede sig op af barnevognen da den lille sparkede rigtig hårdt og hun skreg lidt af det men prøvede at holde smerterne ud men det var svært for hun havde næsten stået op hele dagen og bare arbejdet på alt muligt så hun kunne vidst iik rigtig mere i dag så hun ville alle helst hjem men det var iik særligt sødt af hende bare gå uden at høre hvordan han havde det og sådn noget for det var vigtig for hende at vide det for han var joo en rigtig god ven den gang og han er det nok oqså stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 06:57

han kiggede på hende da hun blive ramt af smerte og han var ikke sikker på hvad det var sket men han havde heller ikke så meget andet han kun gør ”hvad der galt” sagde han kort mens han ikke ville kom for tæt på hende men på samme tid var han os urolig for hende da han havde set nået der mindet om det der sket med hende, ”må jeg søger skal du have et barn og er barnet far dæmon?” sagde han kort selv om han selv ville være klager over svaret da han havde oplivet det før og han ønsket ikke og sige hende hvad der ville ske med den der have barnet i sig.
Han ventede hendes svar mens han var stille og han ville ikke sige mere om emnet mens han stadig blive hvor han var da han ikke kun gør det stor for hende i øjeblikket, han trak vejet kort mens han stadig var stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 07:24

Tazz lukkede sine øjne hårdt i og knyttede sine hænder og prøvede bare at holde sig oppe for hvis hun først kom ned og sidde ville hun iik komme op igen med de her smerter. Hun kiggede stille på ham og nikkede "Jaa jeg er okii" sagde hun stille og fik rejst sig op igen men havde stadig knyttede hænder "Jaa faren er dæmon til barnet og jeg ved godt hva der kan ske med miq hvis jeg føder barnet" sagde hun stille og kiggede lidt trist på ham men man kunne oqså se i hendes blik at hun havde rigtig mange smerter men hun prøvede bare at skjule dem.
Zofie lagde sin hånd på Tazz's og kiggede på Walter med et blik der bare viste at hun var bekymret for sin mor og bare ville havde at han skulle hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 07:41

Han lavet et suk der ikke var til og hør ”der ikke så meget jeg kan gør fra min side men ønsker du da barnet om jeg må spøger?” sagde han roligt ”eller er det en private sag mellem dig og den dæmon du har været sammen med?” sagde han kort efter mens han var stille og han ville ikke gå for meget ned i emnet hvis det ikke ved kom ham for han var ikke den der gik for meget ind på andres private live, han var stille mens han kiggede på den lille pige som hun havde med sig og han sendt hende bare et roligt lidt trist blik mens han ikke kun kom på med så meget mere til hende end det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 08:03

Tazz kiggede stille på ham og nikkede stille til ham "Jeg ønsker barnet og det gør miin her... Jeg mener ham dæmon oqså" sagde hun stille og blev rød i hovedet da hun var tæt på at sige sin herre som der nok iik var så godt.... Hun kunne iik huske om hun havde fortalt ham at hun havde en herre men hvis hun iik havde ville hun hellere iik sige noget til ham for det var måske iik lige det smarteste at fortælle ham det for hun ville gerne være sød mod ham og være en god ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 08:08

//logger nu men er tilbage igen i morgen ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeFre 09 Sep 2011, 03:22

Han nikkede som svar ”jeg ser og selv om det vil tag livet af dig?” sagde han kort mens han kiggede på hende og han var stille der efter, ”også der mig der ikke vil have børn fordi jeg ikke ønsker af der nogle der skal leve med det og dø ved enden” sagde han kort efter og han kiggede kort ud i luften mens han nu var helt stille.
Han mærkede kort vinden som gik gennem hans hår og han lukkede kort øjne mens han trak vejet kort for slap af, han lod øjne gå op igen og hans blik var tilbage på hende som før i tiden da han ikke havde så meget andet han kun gør..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeSøn 11 Sep 2011, 01:32

Tazz kiggede lidt på sin datter og nussede hendes hår "det okii skath den lille er bare lidt vild lige nu" sagde hun stille til Zofie som der kiggede bekymret på sin mor og derefter hen på Walter og smilede stille til ham for at være lidt nuttet overfor ham. Hun tog stille fat i sine fødder og vukkede stille frem og tilbage mens hun kiggede nuttede op på dem begge.
Tazz kiggede stille på Walter og sukkede lidt "Jaa jeg ved godt at det iik er sikkert at jeg overlever men jeg er varulv så jeg håber at jeg kan klare det" sagde hun stille og rejste sig helt op og trak vejret tungt og langsom og glemte stille sine smerter da Zofie sad og kiggede nuttede på dem og det kunne hun bare iik stå for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeLør 17 Sep 2011, 04:31

"det må tiden jo vise hvis det er" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik og han kiggede der efter kort på hendes lille datter, han lod igen blikket gå tilbage på hende "hvad har du ellers lavet i en tid hvor jeg ikke har været her?" sagde han kort efter selv om det ikke var alle der ville sige hvad de brugt deres tid på så kun han da vel altid søger og så se om han ville få et svar..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011, 20:48

Tazz kiggede stille på ham og smilede venligt til ham "Jeg har mødt miin søster som jeg iik har set i mange år og så er jeg flyttet hjem til ham der er far til mit barn men har stadig miin hule her i skoven" sagde hun stille og kiggede lidt på sin mave og grinede stille "Nåårh joo så er jeg joo oqså blevet gravid som du kan se men hva med diq selv?" tilføjede hun stille og kiggede venligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 04:53

”tja jeg har været rundt om i verden først Usa og så Frankrig og der efter Japan” sagde han ”så jeg blive ret tæt af jetlag og nu vil jeg bare gerne finde mig til rettet før jeg skal i gang med et nyt billede” sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik, ”men jeg bare ikke sikker på hvad der skal være på det billede for jeg har enlig for styr på mit hjem og det har taget alle mine ideer fra mig” sagde han kort efter og han var stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 05:45

Tazz kiggede bare smilende på ham og lyttede på det han sagde "Tjaa det kan være lidt svært at finde ud af når man iik rigtig har nogle idéer" sagde hun stille og nussede sin datter som der gned sig i øjne da hun var ved at være træt og det kunne man godt se på hende for hun havde svært ved at sidde stille "Jeg tror vidst miin lille datter gerne vil sove" grinede Tazz stille mens hun kiggede venligt på ham "Kan jeg iik byde på en kop kaffe eller noget?" sagde hun efter lidt og smilede kært til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skræmmende person? eller? // Walter // Empty
IndlægEmne: Sv: Skræmmende person? eller? // Walter //   Skræmmende person? eller? // Walter // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skræmmende person? eller? // Walter //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: