Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gå en tur? //selena gomez//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gå en tur? //selena gomez// Empty
IndlægEmne: Gå en tur? //selena gomez//   Gå en tur? //selena gomez// Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 04:01

Sted: Markeds pladsen.
Tid: 17:55.
Omgivelser: masser af mennesker der køber en masse bras.
Påklædning: Sort T-shirt, lysebrune bukser og grå sko.

Xeera gik rundt på markeds pladsen I Deepshell. Hun gik med hendes iPod i bukselommen og hørte musik. Idag havde hun købt en sød lille bamse som kun kostede 11 kr.
Xeera's vinger var gemt væk under hendes hud så ingen ville opdage hun var en engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå en tur? //selena gomez//   Gå en tur? //selena gomez// Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 04:59

en pige ved navn sasja gik lidt længere nede ad gaden hun lyste pludselig op i et kæmpe smil xeera kiggede forbavset hun løb hurtigt ned ad gaden så iphonen svingede nede i lommen hun gik om bag en lygte og så på sasja da hun gik over gaden hun så på hende og så at hun bare gik hen mod en kat der var intet sket kun en lille sort pelsed kat der havde et kæmpe s i panden sasja stirrede på hende og sagde hvorfor løb du efter mig ned ad gaden xeera begyndte med en masse dårlige undskylninger jeg skulle nå noget men nu står der på min iphone at den var en time bagud det må du unskylde. det er okay sagde sasja men hun sagde med et ondt smil kom med hjem skera og farvel fremmede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå en tur? //selena gomez//   Gå en tur? //selena gomez// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 21:45

kan ike emne videre da jeg er ved at lave en ny person sorry
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gå en tur? //selena gomez//   Gå en tur? //selena gomez// Icon_minitime

Gå en tur? //selena gomez//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: