|
| Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 11 Sep 2011, 10:25 | |
| T: 22.43 S: Domkirken O: ingen mennesker og der helt stille inden i kirken P: hvid skjorte og sorte tæt siden bukser samt det af jeg ikke har makeup på som normalt V: fuld månen og det kan ses ind gennem kirkens vinduer.. natten var over landet men det stoppede ikke alle fra ikke og være ude, nej en meget gamle dæmon havde taget hjem i kirken for natten af han var fuld men på samme tid havde han heller ikke lige kun tag sig sammen til og tag hjem af. Dæmon her havde en hvid skjorte på mens hans bukser var sorte og de sad tæt ind til kroppen, hans hud var hvid med svag grå farve og hans hår var farvet sorte med blå striber og alt i alt så han ikke helt så normale ud som alle andre rundt om ham, hans navn var Walter og han var en meget gammel dæmon men sådan så hans krop ikke ud nej den var på et sted i de 45. Han gik bare de i kirken mens han var så stille om en fuld person kun være eller fuld og fuld han var ikke helt der hen i nu men meget tæt på og det gjord os af han ikke var helt normale som han altid ville være, nej han gik bare der og kiggede efter et godt sted og sove da han ikke havde så mange andre planer for natten.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 11 Sep 2011, 10:39 | |
| Karina var blevet i kirken da Lecter var gået. Hun havde hundet et gemmested og lidt efter han var gået var der kommet et menneske og havde fundet presten Lecter havde dræbt. Hun havde ikke vist sig, men nu var hun vad at blive lidt træt. Der var også kommet en anden ind i kirken, en dæmon. Hun kom roligt frem fra sit skjol oppe veg oglet og så så ned på ham med et roligt og nærmest kærligt smil da hun så han var fuld. Hun havde altid haft en vis sympati for dem der ikke kunne stoppe. Hun smilte stort og gik ned af en lille træppe og afslørede hun var der, for trappen knirkede. Hun så hen på ham da hun stod for enden af den i bare tær og en lang sort kjole med brede stropper over skuldrene, den nåede lige jorden så man kunne høre hende når hun gik selvom hun var på bare fødder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 11 Sep 2011, 10:45 | |
| Han opdaget hurtige han ikke var alene og han kiggede hen på hende der var der, et eller anden sagde han havde mødt hende før men han kun bare ikke helt husk hvad og det var måske os på grund af alkoholen der var i hans krop "godaften" kom han frem med selv om han ikke havde helt styr på hans ord, han rystede kort på hoved for kun set klager og han var ikke helt sikker på om der var en af hende eller to, det betød ikke så meget for ham hvis det endelig var. Han ventede bare hende svar mens han gik han til væggen hvor han sat sig ned da han ikke gad det stå op mere da det var for meget for ham, han gab kort da han var lidt træt men han prøvet da og hold det væk mens han stadig kiggede på hende med et roligt blik.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 11 Sep 2011, 10:59 | |
| Karina smilte og så efter ham "Godaften" Hun gik roligt efter ham og satte sig ned ved siden af ham "Haft en god aften?" Hun så på ham og smilte roligt. Hun sad roligt ved siden af ham og bøjede så sine ben ind til sig så hun kunne holde om dem, og det var så hvad hun gjorde. Hun var træt, men for en gang skyld ikke sulten. Hun lænte sit hovede på sine knæer og så nysgerigt på ham *Virker han ikke utrolig bekendt?* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Lør 17 Sep 2011, 07:06 | |
| "tja den har vel været okay eller mere måske" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik og han var stille der efter da der kom en ret stor hovedpine for kort tid, han rystede kort på hoved mens han kort lod blikket gå væk og tilbage igen "måske lidt for god" sagde han kort efter mens han var stille igen. Han overvejet hvad han eller skulle sige til hende i lidt tid "hør har jeg ikke set dig før?" sagde han kort selv og han ikke helt kun kom frem til orden så han var ikke sikker på af det kom ud som han selv hørt og han rystede igen på hoved, mens han prøvet og hold hans tanker på det normale.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Lør 17 Sep 2011, 17:47 | |
| Karina blev roligt sidende som hun gjorde og studerede den fulde han dæmon. Hun smilte da han sagde hvad han sagde. Da han spurgte om han havde set hende før kom hun til at tænke, hun mente ooså hun havde set ham før et sted, men hun var ikke sikker "Jeg tænkte det samme, jeg har set dig før, men jeg kan ikke huske hvor..." Hun lagde sin kind på sine knæer og så på ham. på en måde kunne hun godt lide han var lidt rundt på gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 18 Sep 2011, 01:23 | |
| "hvis du kender navnet Lucian så ved du måske hvem jeg er eller var" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik og han ventede hendes svar da der var en del der huskede ham som Lucian og ikke som Walter da det navn var meget nyt her i byen, han blinkede en gang med hans røde øjne og han lod den ene hånd gå gennem det store hår mens han stadig var stille da han stadig ikke helt havde styr på hans tanker om hvad der sket rundt om ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 18 Sep 2011, 19:17 | |
| Karina tænkte sig kort om og kom så til at smile stort "Du har virkelig forandret dig. Jeg kan kun huske dig fra da vi jagede sammen i skoven" Hun sad roligt og så på ham, nu med et lyftet hovede af nysgerighed. Hun kunne se han ikke var helt klar i hovedet og det fik hende bare til at smile endnu mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Søn 18 Sep 2011, 23:42 | |
| "jeg tog mig bare sammen og lavet lidt om på mig selv siden at jeg har været meget ude i verden" sagde han mens han kiggede på hende "og nu har jeg så taget den her form" sagde han kort efter mens han lod blikket gå væk for et kort øjeblik og han var stille igen da han ikke havde så meget og sige om hvad han havde lavet i den tid hvor han havde været væk fra byen, for det var ikke nået han lige havde lyst til og kom ind på.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// Man 19 Sep 2011, 19:09 | |
| Karina smilte til ham og så undersøgende og nysgerigt på ham "Det klæder dig" Hun lagde sit hovede på sine knæer igen og så stadig på ham. Hun kunne godt lide hans nye udseende. Det klædte ham virkelig. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// | |
| |
| | | | Lysten efter varme hud og måske lidt mere // karina// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|