Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alt det som jeg plejer ikke at lave /Alane

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alt det som jeg plejer ikke at lave /Alane Empty
IndlægEmne: Alt det som jeg plejer ikke at lave /Alane   Alt det som jeg plejer ikke at lave /Alane Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 02:41

Tid: 14.45
Dato: En eller anden lørdag i september. Arien har ikke læst avisen i dag.
Sted: Ved pariserhjulet
Vejr: Solen skinner igennem de store tunge skyer. MEn hvem ved hvor længe det vil holde?
Omgivelser: Mange mennesker, butikker og boder.
Beklædning: Gammel, sanfarvet, knælang jakke, slidte jeans, hvide løbesko

Arien gik rundt gennem det store center. Han havde som normalt sine store, sorte ørebøffer på. Breaking Benjamin med 'Dance with the Devil' bravede for fuld hammer.
Et lille tegnede sig om englens læber. Kuppet igår havde været stort og nemt og, alt i alt utrolig vellykket. Nogle hundred kilometer fra Deepshell lå en lille by, men med en gammel og grådig overlæge. Han var hendes offer, hun havde hilst på ham og dagen. Han havde smilet til hende og vist hende rundt uden brok. Hun havde fået lavet et flask dokument, som beviste, at hun var en datter af en anden magtfuld mand, som han desværre(heldigvis) aldrig havde mødt.
Om natten havde der været indbrud, alt af værdi var blevet sjålet og den smukke datter var ikke til finde.
Smilet blev bredere. Manden havde fortjent det.
I dag var hu blevet mæt og nu skulle ahun gøre, alle ting hun ellers ikke kunne gøre. Som fx at shoppe, for at shoppe. Ikke fordi der var livsnødvendigt behov for det.
Hun havde allerede købt en hel pose tøj, samt nogle nye sko, en ny rygsæk og nogle dyre madvarer.
Oh, det var skønt at være rig.
Luften omkring var spændt til braste punktet med snak, latter og travle mennesker. Men nåede hun ikke, musikken var hendes fredsvogtere. Og de gjorde det godt.

Here I stand, helpless and left for dead

Close your eyes, so many days go by
Easy to find what's wrong
Harder to find what's right
Det var en god sang og mest af alt havde den ret. Næsten alt englen havde mødt på sin vej var forkert. På den en eller anden måde. Hvad var godheden? Medlidenheden? Retfærdigheden?
Hun sukkede og mærkede de sorte penge brænde i hendes lommen.
Endnu et suk døde i havet af larm omkring hende. Hendes vandring blandt de rige fortsatte.
Tilbage til toppen Go down

Alt det som jeg plejer ikke at lave /Alane
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: