Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

et møde - John

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

et møde - John  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:00

Han lagde hovedet på skrå over hendes spørgsmål, det kom en smule bag på ham. ”Nope, single,” sagde han smilende med en blid undertone. Han kiggede rolig på hende, og overvejede lidt om ham ved at falde for hende. Han trak mave let ind, og spiste så lidt videre og tog noget at drikke. Han nussede let hendes hånd, som lå i hans. Han havde slet ikke noget i mod at holde i hånd med hende, han nød at være sammen med hende lige nu. Men vidste at de snart skulle til time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:04

hun så på ham og sukkede.... hvorfor skulle de også til time hun ville gerne være samme sammen med ham, hun skulle have idræt, ''john jeg tænkte på om du ville hænge ud efter skole?'' spurte hun stille og nussede hans hånd. *gad vide om han kan lide mig det tror jeg ikke* tænkte hun stille og spiste færdig, hun så ham i øjnene. hun ville gerne være sammen med ham. men ville han være sammen med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:15

Han kiggede smilende på hende, og spiste færdig, da de skulle til time. "Yeah, med glæde. Vi kan være hjemme ved mig, hvis du vil," sagde han smilende med en rolig og blid undertone. Han rødmede en smule i kinderne, da de stadig havde hinanden i hånden. Han prøvede at tænke på noget andet, da han synes det var en smule pinligt at han rødme. Han så hende smilende i øjnene, og lod heldigvis være med at røde. "Hvad skal du ha? Så henter jeg dig der," sagde han smilende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:19

hun rødmede også og så på ham. ''jeg skal have idræt'' sagde huns tille og smilede, hun ville ikke slippe hans hånd. ''føgler du mig ikke der hen jeg ved ikke hvor jeg skal være'' sagde hun stille og så på ham og rødmede. hun rejste sig og tog sin idræts taske på ryggen og så på ham og håbede han ville,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:22

Han nikkede smilende til det hun sagde, han skulle selv ha drama. Det var ikke så langt i mellem deres 'klasseværelser', hun skulle dog være ude i hallen. Han tog sin taske over den ene skulder og hørte hendes spørgsmål. "Jo, selvføglelig vil jeg det," sagde han smilende og havde stadig lidt rose kinder. Han havde hende stadig i hånden, da han trak hende mod hallen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:28

hun smilede stille og de kom der hen. ''skal vi sige vi mødes her lige efter skole'' sagde hun stille og ville kysse ham på kinden men tur ikke hvis hun nu gjorder noget dumt. hun gik ind til time og så efter ham de han var gået, hendes time sluttede og hun havde taget tøj på og gik ud og ventede på ham og smilede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:35

Han slap blidt hendes hånd, da de kom hen til hallen. Han ville gerne ha kysset hendes hånd, men følte at det var lidt gammeldags. "Jeps, ses om to timer," sagde han smilende og løb tilbage til skolen for at nå ind til sin time. Timen var gået okay, udover at han ikke rigtig havde fulget med i dag. Hans tanker var nemlig omkring Cecilie, han kunne ikke rigtig lade være med at tænke på hende. Flere af dem fra hans hold spurgte om der var noget galt, men han smilte bare og sagde nej. Han gik over mod hallen igen, og så hende stå uden for. Han smilte stort til hende, og gik hen til hende. "Ey," sagde han smilende med en blid undertone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:48

Rafael havde aldrig været mere tilfreds med livet, han havde friet til Catherine, og nu var han på vej hen for at fortælle det til hans lille søster, hun ville sikkert blive glad hvis han kendte hende rigtigt, han havde tidligere tænkt på at vendte med at fortælle hende det til han tilfældigvis så hende, men han valgte at overreske hende efter skole, han havde hørt fra hans ven kolsted som arbejde på hendes skole, at hun havde idræt, så han var gået over til hallen hvir hun skulle være, hun så hende, men kunne en fyr stå sammen med hende, han tænkte ikke så meget over det, da han sikkert bare var en ven, såhan gik stille og roligt hen imod dem, han vidste ikke om de havde set ham, men det var vel også lige meget, han stoppede kort,og så ned af sig selv,han ville gerne se pæn udovefor hendes vener, han havde en sort læderjakke på, og en sort silke skjorte,og nogen store militær støvler, og havde selvfølgelig Gabriels kors om halsen, og nogen hvide cowboy bukser, han var kommet 4 meter fra hende, stoppede så, han ville ikke forstyre hvis hun var igang med noget vigtigt. så han sagde ikke noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:52

cecilie smilede og så på John. ''hej hvad så?'' spurte hun stille med et smil op sine læber, hun så lidt væk fra dem stod hendes bror hun stivnede hvad lavede han der. ''hej refael'' sagde hun stille. ''john det her er min storebror refael og refael det her er john'' sagde hun stille og rødmede og tog blidt ud efter johns hånd. og rørte den blidt men rødmede stadig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 05:59

John smilte stort til hende, han vidste ikke helt om han skulle kramme hende eller noget. "Klar til at tage hjem til mig?" spurgte han smilende, han med et glad for at han havde ryddet op dagen før, ellers ville han ikke tage hende med hjem. Da han ville gør et godt indtryk på hende. Han havde ikke lagt mærke til drengen/fyren ved siden af dem, han smilte rolig til ham. Han nikkede smilende til det hun fortalte. "Hej, som sagt jeg er John," sagde han smilende og rakte hånden ud mod Refael, og tog Cecilie i hånden med den anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:08

Rafael brugte ikke mange sekunder på at gå fra glad, til mindre glad, da han så deres hænder, #Tage hjem til ham?# ordene gav genlyd i hans hoved, og han kiggede ned i jorden, og kiggede så på John igen, Rafael syntes han var en flapet dreng, han rakte hånden ud for at tage imod hans hånd, han klæmte den lidt hårdt, ikke så hårdt han kunne men nok til det kunne mærkes, han ville gerne holde vreden inde, men i et kort øjeblik bliv hans øjne så sorte som natte, men så bliv de blå-grønne igen, "som sagt mit navn er Rafael" gan træk hånden tilbage, og kiggede på hende, men et ikke så tilfreds udtryk "havd kan jeg kende dig på mere end john?, du må vel have et efternavn" Rafael tog hans venstre hånd ned i jakkelommen, for at gå et greb om Gabriel kniv, han vidste jo ikke om han var farlig. Han kunne ikke holde det inde og spurgte så "hvad mente du så med hjem til dig?, hvad indebære det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:15

Cecilie så på dem og var urolig for hvad han havde tænkt si at gøre ved john, hun bed sig i læben og klemte blidt john's hånd uden at være ond. hun bed sig i læben og sendte sin bror et vredt blik. ''refael gider du godt opføre dig pænt du vil jo selv ha jeg opføre mig pænt over for dine venner ikke'' sagde hun vredt men holdte sig så hurtigt for munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:23

John sagde ikke noget til at Rafael klemte hans hånd små hårdt, han klemte blidt igen. Han kiggede lidt ned af Rafael, før han sendte ham et rolig smil. ”Årh, undskyld. Jeg er John StoneWood,” sagde han rolig med en uskyldig undertone, han havde ikke tænkte på at skulle sige sit efternavn. Han trak selv sin hånd tilbage, og gav Cecilie et rolig klem med sit hånd, han smilte blidt til hende. Han havde slet ikke noget i mod Rafaels spørgsmål, han var dog ikke van til at det var storebror det udspurgte ham om alle mulig mærkelig ting, men det var nu lige meget. ”Vi skal bare hjem til mig og læse, lave lektier,” sagde han rolig med et stille smil hen over læber, han puffede sit taske op på sin skulder, efter den var ved at falde ned. ”Det går ikke noget Cecilie, han er sikkert nysgerrig omkring hvem du hænger ud med,” sagde han smilende og kiggede blid over på hende. Han begyndte blidt at nusse hendes hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:36

Rafael smilte lidt, john var ikke så slem igen, han var langt fra god nok til hans søster, men så længe de kun var venner, er det vel intet probel tænkte han, han kunne godt selv huske den gang han havde været sammen med piger uden Gabriel vidste noget om det, det endte sefølgelig altid med at Gabriel fandt ud af det, men sådan var det jo, han tog hånden til korset, han glemte helt at være utilfreds med hans søster hpldt hånd med en fremmede dreng. men det gik ikke længe før han kom tilbage fra tanker om Gabriel. #Hmm.. lekjer# det var sikkert ikke rigtigt, men så igen, han ville jo ikke tror på noget af det john sagde, men han ville gerne tror på hans søster, han rettet bliket mod hende, og sagde så "Cecilie har du føelser for ham?, eller skal i bare lave lekjer?" han håbede på det sidste, men vidste godt hun kunne lide ham, hun holdt ham jo i hånden, han kom i tanke om hvorfor han var kommet, men glemte det igen, han ville gerne være sikker på hans søster ikke var sammen med en fyr bag hans ryg, han blive rasende hvis de havde været sammen fysisk, eller generalt bare hvis de havde været sammen, uden at hun havde fortalt ham om det, han kiggede bare på Cecilie, og vendtede på svar. han overvejet at nikke ham en skalde, da han kom til at rette bliket mod deres hænder, men kiggede bare tilbage på Cecilie
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:44

HUn så på ham, og så ligeglad på sin bror. ''jeg har følser for ham, og vi skal lave lekjer men ved du hvad.... du var også sammen med piger bag gabriels ryg jeg fortæller dig det og hvis det sker noget mellem mig og john har du bare at acceptere det eller kan jeg aldrig tilgive dig igen'' sagde hun vredt og så ned på sin anden hånd som var knyttet. ''jeg ville ønske du bare ville forstå mig engang i mellem du er fucking selv sammen med en pige som om jeg er glad for du er sammen med en hvor jeg ikke må det fucking ikke fair'' sagde hun grædene da hun var træt af han altid sasgde han ikke måtte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:49

John vidste ikke helt om han burdet sige noget eller bare holde sin mund, og trække sig lidt bagud. De lignede nemlig nogen som skulle snakke omkring noget ting, som han ikke burdet blande sig i. Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt over at hun kunne lide ham, hvis det ikke havde været for hendes bror havde han nok kysset hende eller sagt noget til det. Men han for blev tavs, og kiggede ned i jorden, mens han bare nussede hendes hånd blidt for at gør hende en smule rolig omkring det hele. Han kiggede kort rundt, de flest af eleverne havde forladt skolen for at hænge med vennerne, eller lave lektier.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 06:59

Rafael var nu sur, han gik et skridt tættere på hans søster, og sagde så roligt "Sidst jeg gik udenom Gabriel, sagde jeg det samme, og det næste der skete var den kvinde jeg elskede prøvede at slå mit hoved ind med en stol, jeg kender ikke ham her, og du burde vide bedre end at være sammen med ham, uden at jeg har mødt ham først, det plejer jo ikke ligefrem at gå godt i din kærlighed vel?, jeg er her for at søger for du ikke kommer ind i en forhold med folk som ikke er det værd, og det vil jeg altid gøre, ligesom Gabriel gjore for mig..." han tavs kort og sagde så "du er så uansvarlig Gabriel ville være lige så skuffet som jeg er nu, og det fordi du ikke engang gider snakke med mig om det, men mest fordi du ikke er gammel nok til at have sex, jeg ved du har haft det, men det stopper nu hvor jeg er hjemme" han gik en skridt tilbage, og tog hånden op af lommen, han skulle ikke gøre noget dumt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:05

hun så på ham. ''refael jeg er rigtig glad for john vil du ikke nok give ham en chance for min skyld jeg ber dig'' sagde hun bedene og man kunne mormalt ikke stå imod når hun lavede de øjne. hun ville bare gerne have ham til at give john en chance, ''du kender ham jo ikke vil du ikke nok give ham en chance og lære ham en at kende'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:10

John kunne let mærke at bare ikke skulle sige noget overhovedet til det hele, han sukkede stille og bed sig i underlæben. Han følte sig en smule flov over det hele som var sket, han havde let rosa kinder, hvilket kunne ses på ham. Han vidste godt at han kunne lide Cecilie, og ville lære hende bedre at kende med tiden, hvis han fik lov til at være sammen med hende. Han kendte ikke noget Rafael, havde aldrig hørt om ham i byen før. Men han virkede lidt som en hård type, ikke lige noget John havde lyst til at slås med, selvom at han sikkert godt kunne gør det. Han sukkede stille og kiggede bare nedpå hans fødder, og nussede blidt hendes hånd.

//Sorry, men bliver nød til at smutte nu ^^'
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:21

Rafael ville så gerne sige nej, han ville jo ikke have at hun om en uge bliv skuffet over John, men han kunne ikke stå for hendes blik, så han kiggede lidt ned, og begyndte at oveje det, han forstod hende godt, han havde gjort det samme mod Gabriel i sin tid, og han vidste godt hvad Gabrile ville sige, han ville sige nej, men Rafael sukkede, da kunne selv sætte sig ind i det, også kiggede han op på hende og sagde "Jo..john, må godt få en chance, du må love at lade vær med at gøre noget bag min ryg, jeg opdager det bare og bliver sur, og det er spild af tid, er det en aftale?" han ´ventede ikke på hendes svar og kiggede over på John, og smilte "Dejligt at møde dig, kunne i 2 være få lyst til at tage med mig ud at spise, så kan vi lære hinnaden at kende"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 07:39

Cecilie så på ham og tænker fordi hun havde ret mange lekjer til imorgen, ''refael jeg skal alså have lavet det jeg har for til imorgen ellers får jeg bare eftersidning'' sagde hun og så på ham. hun var glad for at han havde givet hende lov og krammede ham. ''tak refael det betyder forfærdelig meget for mig'' sagde hun stille og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 05:31

John lyttede rolig til deres samtale, og kiggede lidt rundt igen, alle avr gået. Han smilte en smule over at de var ved at være gode venner igen, han nussede stadig stille hendes hånd. Han lagde hovedet let på skrå og kiggede op på Rafael. "I lige måde. Jeg kunne lave middag i dag til os? Så kunne du bare komme forbi min lejlighed," sagde han roligt med en høflig undertone, og kiggede på dem begge to. Han ville ikek ha noget i mod at skulle lave mad til dem, det lød nu bare fint for ham.

//Kreav svigt ^^.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 18:38

Rafael skulle til at smile venligt til John, men stoppede hurtigt sig selv, han ville helt ikke give John det for let, selvom han virkede som en god person, så menet Rafael stadig at han skulle lære ham meget bedre at kende, før han var god nok til hans søster, men Rafael fandt stor glæde i hans søsters forelskelse, men ville helt ikke vise det til hende, det var jo hans job at søger for at John kunne beskytte hende, hvilket var noget Rafael gik meget op i. men John havde ikke vist dårlige ting omkring ham selv endnu, men heller ikke så mange gode sider omkring ham selv. Rafael nikkede til John og sagde så "Det ville være dejligt hvis jeg måtte komme forbi sener, men hvor er det du bor john?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 00:04

Cecilie så på dem begge og smilede. ''tak refael det betyder meget for mig at du giver ham en chance'' sagde hun stille og nussede john's hånd blidt og var glad for at se der endelig skete noget med hende og ham, hun havde håbet på der ville ske fra de skildtes efter den frokerst de lige havde haft, men hun var virkelig glad for hendes bror ville give john en chance for han var da en sød og dejlig fyr. ''refael er det i orden jeg laver mit hjemme arbejde hjemme hos john?'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 02:04

John smilte til dem begge, han overvejede lidt hvad han skulle lave til dem. Han tænkte lidt på noget med bøf, men droppede det ret hurtigt igen. Han lod let mærke til hendes nussen mod sin hånd, han smilte blidt af det. Han havde ikke rigtig forestille sig det her, da de spiste frokost. Men det passer ham helt fint. "Nogle få gader her fra, tror nok vejen hedder Kongegade. Også er det anden sal først hånd på højre," sagde han rolig med et smil. Han kiggede over på Refael med et stille smil. Han tænkte lidt over det med vejen navnet, han var ikke helt sikker, da han bare kendte vejen til skole og tilbage igen. Han havde aldrig rigtig tænkte på hvad vejen hed, han lagde vægten over på det andet ben.

//Kreav svigt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: et møde - John    et møde - John  - Page 2 Icon_minitime

et møde - John
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: