|
| Caféen | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Caféen Ons 23 Dec 2009, 02:04 | |
| Tid: 15:02 Dag: tirsdag den 22. december Sted: Vejr: Omgivelser: mange mennesker, der suser rundt på gaveindkøb
Alec sad alene på en stille café, over i et hjørne. Sådan foretræk hun det. Hun kiggede rundt; caféen var i gammel stil. Hun smilede for sig selv, lige nu behøves der ikke at ske noget. Hun tog ain kaffe op til munden, men satte den ned igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 02:19 | |
| Vicente sad ved et bord i et af hjørnerne. Han havde, som altid sin sorte frakke på, hvor hovedstykket var knappet sammen så man ikke kunne se hans mund. Han havde også sin stråhat på, som kastede en skygge over hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 05:33 | |
| Alec førte koppen op til munden igen og drak nu noget af indholdet. Hun lænede sig tilbage i stolen og smilede for sig selv, hun havde ikke pådaget den anden vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:32 | |
| Vicente mærkede en vampyr i nærheden og så rundt. Hans blik faldt på en kvinde længere væk fra ham. Han betragtede hende stille og lænede sig tilbage i stolen. Stråhatten gjorde det svært for andre at se hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:37 | |
| Lidt efter lidt mærkede alec vampyren. Hun kiggede søgende rundt i caféen, hendes blik faldt på en underlig mand med en stråhat. Hun lagde kort hovedt på skrå og besluttede at holde øje med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:43 | |
| Vicente kløede sig let på sin blege kind, men så stadig på kvinden. Han kunne se at hun så på ham. Han blev nød til at tilbringe sin tid her indtil det blev mørkt udenfor. Der ville heldigvis kun gå et par timer før det ville være sikkert at bevæge sig udenfor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:48 | |
| Alec smilede til ham og vinkede ham over til sig. Så tog hun slurk kaffe mere. *Selvom jeg ønskede mig en stille dag....* hun smilede for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:52 | |
| Vicente sad i et kort stykke tid før han rejste sig. Han gik hen imod hendes bord. Hans skridt var lange, men stille. Hans blik var stadig på vampyren. Han trak en stol ud og satte sig. "Goddag," sagde han. Hans stemme var dyb, men rolig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 06:57 | |
| Alec smilte til ham "Goddag". Hun tog kaffen, men hun drak ikk' noget af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 07:05 | |
| Vicente så kort rundt før hans blik faldt på hende igen. "Hvad hedder De?" spurgte han og rettede lidt på sin stråhat. Han strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine røde øjne og foldede bagefter sine hænder og hvilede dem mod bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 23 Dec 2009, 21:25 | |
| Alec smilede. "Alec.... Hvad med dig?" hun lagde mærke til hans røde øjne, men indtil videre ville hun ignoere det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Tirs 12 Jan 2010, 01:29 | |
| "Vicente," svarede han og betragtede hende med sine røde øjne. Han rettede lidt på sin sorte frakke og stak derefter sine blege hænder i lommerne. Han havde ikke drukket blod i et stykke tid og det kunne ses på hans røde øjne, som skinnede svagt. Hans øjne var normalt grønne. Det var også grunden til han gik med den stråhat. Den skjulte hans røde øjne, man skulle tæt på ham for at se dem, da stråhatten kastede en skygge over dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Tirs 12 Jan 2010, 01:35 | |
| Alec smilede svagt og nippede til kaffen. Hun kiggede ud over menneskene *Nogle gange missunder man dem...* hun gjorde ikke til tænken færdig, men rystedeeee bare svagt på hovedt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Tirs 12 Jan 2010, 01:41 | |
| Vicente skævede mod et vindue, hvor solen skinnede ind og kneb øjnene sammen. Han var tydeligvis ikke glad for at solen skinnede udenfor. "Bor De her i området?" Spurgte han rettede sine røde øjne mod kvinden igen. Han ville væk herfra hurtigts muligt, men solen forhindrede det. Det irriterede ham en smule. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Tirs 12 Jan 2010, 02:00 | |
| Alec smilede svagt "Næ ikke helt jeg bor i Werclare City.... " hun kiggede igen rundt og bed i læben og rettede så igen blikket mod Vicente. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Tirs 12 Jan 2010, 02:17 | |
| "Ved du om man kan komme ud herfra uden, at sætte fod udenfor?" Spurgte han og lænede sig tilbage i stolen. Hans blik hvilede stadig på hende. "Du kan vel se på mig, at jeg kræver.. Drikkelse," sagde han lavt, så ingen mennesker skulle høre det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Ons 13 Jan 2010, 02:52 | |
| Alec's smil stilnede af "Nej, du må vente til natten falder på... Jeg tror" hun satte koppen ned. Hun kiggede mpå Vicente. "Hvis du finder en vej, vil jeg gerne med dig" hun smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Lør 16 Jan 2010, 01:57 | |
| Vicente sukkede lavt og så kort rundt i lokalet. *Fandens også,* tænkte han og så mod hende igen. Han var tvunget til at blive her i flere timer. "Hvad laver du egentlig her?" spurgte han. Han havde egentlig ikke regnet med at se andre vampyrer før nattens frembrud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Caféen Søn 17 Jan 2010, 10:38 | |
| Alec trak på skuldrene "Jeg behøver ikke komme med. Jeg har bare ikek andet at lave" hun unvig spørgsmålet og håbede ikke var for tydeligt. Hun drak lidt af sin kaffe. *Av* det siv på tungen, kaffen var stadug varm. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Caféen | |
| |
| | | | Caféen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|