Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vil du gynge Zina?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vil du gynge Zina? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:33

"hehe" grinder Zina og giver slip på Devin's amre. og sidder på ham og betrætre ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:36

Devin sukkede lettet, og strakte sine arme lidt. Han så lidt op på Zina "jeg siger det, hvis du fortæller mig hvorfor du rødmede" lokkede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:37

Zina kigger væk. "det siger jeg ikke" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:38

"Ej hvorfor ikke? Hvad tænkte du da på? Noget frækt?" drillede Devin og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:39

Zina rømer "nej!" siger hun "i hver fald ikke det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:40

"Jeg tror du tænkte på noget frææækt~" sagde Devin og klukkede svagt for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:41

"nå! men det gjore jeg ikke" siger Zina og tager fat i armen på Devin igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:42

Devin bruger sin styrke, til at sætte sig hurtigt op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:43

Zina falder af Devin og lægger på rykken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:45

Devin sætter sig over hende, og holder nu om hendes hænder.. "hm, denne her leg kunne fortsætte hele natten"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:46

"ej nu syndes jeg at det ikke er sjovt mere" siger Zina og prøver at sætte sig op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:48

Devin ser lidt på hende, men strammer blidt grebet om hendes hænder "hm, jeg slipper dig ikke før du fortæller hvad du tænkte på"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:49

"avav" siger Zina "giv slip" og vrider sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:51

"Sig det nu Zina, så slemt kan det jo ikke være" blev Devin ved
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:51

"nej jeg siger det ikke" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:53

Devin sukkede og så lidt mistroisk på hende "var det meget slemt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:54

Zina tænker lidt "næ det var enligt ret bahdelit" siger hun "jeg mere ja!, ja! det var det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:56

Devin så nu endnu mere forvirret på hende.. hans øjne lyste af nysgerrighed "Zina du torturere mig jo, sig det!" tiggede han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:57

"nej jeg vil ej" siger Zina "og der er intedet du kan gøre ved det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:58

Devin så lidt på hende... han lagde sig ned over hende og så hende dybt ind i øjnene "slet intet?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 13:59

Zina rømer svat " der er slet intet" siger hun koldt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:00

"Hmm, jeg er nu ikke helt sikker på det" Devin så roligt ind i øjnene, og smilede bare "tænk dig godt om, der er slet intet jeg kan gøre der ville få dig til at sige det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:02

"nej slet intet" siger Zina og tænker sig om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:04

Devin ser på hende, positiv over at hun tænker. Han ventede i håb om hun ville komme frem til noget..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:05

"nej, jeg kan ikke komme på noget" siger Zina
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 8 Icon_minitime

Vil du gynge Zina?
Tilbage til toppen 
Side 8 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Gynge gynge //Privat :: Riley//