Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vil du gynge Zina?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vil du gynge Zina? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:42

Zina kigger op på natte himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:42

Devin stod og betragtede Zina i stedet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:43

*hvor var det bare en dum tanke* tænker Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:45

Devin stod og så på Zina.. han ville ønske han vidste hvad hun tænkte på. Han sukkede svagt, irriteret over sin uvidenhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:46

Zina kigger på Devin der kigger på hende "når...hvad så??" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:47

"Hrm, ikke noget særligt" sagde Devin og så i stedet op på himmelen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:47

"hvad tænket du på" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:48

"Ikke noget særligt" løj Devin og så på stjernerne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:49

"komme nu, hvad er det? jeg har fortællet det jeg tænket på" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:51

Devin sendte hende et skeptisk blik, ikke helt overbevist. Han sukkede så dybt, hun havde trods alt givet sig. "Jeg tænkte bare på, hvor smuk du ser ud i måneskinnet.." sagde han og så bare på stjernerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:52

Zina rømer " tak" siger hun og til nevøs smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:53

Devin så lidt imod hende, og smilede tilbage "det var så lidt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:54

"det er enlig ret mærkligt" siger Zina og vender rykken til Devin " men jeg kan enlig godt lide dig" det siste siger hun meget lavt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:55

Devin griner svagt og ser på hende med et hævet øjenbryn "og hvorfor skulle det så være så mærkeligt?" spørg han og lader som om han er lidt fornærmet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:57

"fordi..." siger Zina "fordi du er dig.. og det er bare mærkligt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 14:59

"Igen, jeg burde nok føle mig lidt fornærmet.." sagde Devin, men smilede stadig til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:00

"undskyl men du ved hvad jeg mere" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:00

"Jeg er også overrasket over jeg kan lide dig.." Devin griner lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:02

Zina vender sig om og kigger på ham "når tak!" siger hun sur
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:03

"Forstå mig ret, men du er faktisk den type pige jeg plejer at slå ihjel" Devin så alvorligt på hende "men jeg kan ikke.. ikke med dig.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:04

Zina blive lidt utryk over det Devin siger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:07

Devin bare op på himmelen og lukker så langsomt øjnene "jeg føler mit livsmål bliver sat i anden række.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:09

"i anden række? hvad tager første plasen?" siger Zina "og hvad er dit livsmål??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:10

Devin stopper med at tale, åbner øjnene og ser tankefuld ud.. "det er ligemeget, glemt det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 15:11

"kom nu" siger Zina og stiller sig helt op af ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 10 Icon_minitime

Vil du gynge Zina?
Tilbage til toppen 
Side 10 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Gynge gynge //Privat :: Riley//