Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vil du gynge Zina?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vil du gynge Zina? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:47

"Well.. jeg tager mindre solbad, og er begyndt at handle på pizzariaet der først lukker klokken 23:30" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:48

"okay.." siger Zina "men hvordan holder du dig i live"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:51

"Ja sådan en emo periode havde jeg jo også lidt, men tricket er at se en masse gode film på internettet om dagen, og så være social om aftenen" sagde han glad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:52

"det er ikke det jeg mere" siger Zina "hvordan for du blod!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:53

"... aaah" Devin smiler svagt "dyreblod"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:54

"ad" siger Zina og kigger på Devin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:55

"Det er rigtigt, det smager ikke så godt" Devin ser alvorlig ud "men det er ikke mord på samme måde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:57

"det er rigtig" siger Zina stille og kigger på Devin meget drømmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 02:59

Devin smiler pludselig til hende "hvad går du ellers og laver?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:00

"ikke rigtig noget" siger Zina og kigger stadigvæk på Devin dem et dømmen blik "går på arbjet"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:00

"Hey? Er du ok?" Devin ser lidt nysgerrigt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:02

"ja" siger Zina og vånger lidt op *tag mig sammen* tænker hun og giver sig slev nogle lusinger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:03

"Wow, Zina!" Devin tager hurtigt fat i hendes hænder "du må altså holde op med det der.." han smiler blidt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:04

Zina rømer og kigger væk "det var bare får at vånge lidt op" siger hun stile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:05

"Oh..." Devin smiler til hende "jeg er sikker på der er en anden måde at gøre det på"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:06

"det er meget efetitivt" siger Zina og kigger Devin ind i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:08

Devin griner lidt og nikker "sikkert, men.. næste gang så tag et glas koldt vand!" forslår han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:11

"ja men det har jeg ikke lige ved hånden" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:12

Devin smiler svagt og klapper hende på ryggen "ja ja da.." han ser alvorlig på hende "hvis nogle truer en på livet.. bør man så tage truslen alvorlig,eller følge sin overbevisning?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:15

"hvad" siger Zina "hvorfor siger du det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:16

"... der er denne her engel" Devin sukker svagt "hun truer mig.. siger hun vil dræbe mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:21

"hvorfor vil hun det?" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:23

"Jeg har måske truet med at dræbe hendes kæreste" sukker Devin og sætter sig på vippen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:24

"okay," siger Zina "hvorfor går det dig på?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:25

"Hun er vidst ret stærk" Devin sender Zina et svagt smil "jeg dør nok.."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 3 Icon_minitime

Vil du gynge Zina?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Gynge gynge //Privat :: Riley//