Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vil du gynge Zina?

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vil du gynge Zina? - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:25

"Hm." Devin ser lidt utrilfreds ud og rør ved en tot af hendes hår "du burde ikke dele din krop med fremmede mænd for penge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:26

"måske" siger Zina "men der noget jeg godt kan lide ved det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:27

"Virkelig?" Devin ser ikke alt for glad ud "og hvad er det så?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:28

"at der er nogle der længes efter en" siger Zina meget lidenskabeligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:29

Devin sukker svagt "onde kvinde" siger han med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:29

Zina smiller og kigger ned igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:31

Devin læner sig tættere ind mod hende, løfter hendes hage og kigger hende ind i øjnene "hvorfor skal folk længes efter dig?" spørg han stille..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:33

"fordi" siger Zina "jeg er en vampyr" hun ser trist ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:34

"Mhm, og?" Devin ser lidt ned af hende og så ind i hendes øjne igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:35

"og? det er det" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:36

"Hvorfor skal alle længes efter dig fordi du er vampyr?" Devin ser spørgene på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:38

Zina roller øje af Devin og slår hans hånde væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:38

"..." Devin ser lidt såret ud, og rykker sig tilbage. Han kigger dog stadig spørgene på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:40

"du har mistforstårt det " siger Zina irreteret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:41

"Så forklar mig det" Devin ser på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:42

"jeg kan ikke lide at være vampyr, så når folk kan lige mig slev om jeg er en vampyr" siger Zina sur
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:43

"Aha, så når de længes efter dig ser du det som om de kan lide dig.. prøv at hør dig selv Zina!" Devin ser irriteret på hende "du er den smukkeste skabning på jord, selvfølgelig kan folk lide dig! Det behøver du ikke smide tøjet for at få bevist!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:44

Zina kigger ned "det syndes jeg bare jeg har"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:47

"..." Devin giver hende forsigtigt et kram "du er dejlig, også selvom du er vampyr"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:49

Zina kram også Devin "tak" visker hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:50

Devin lukker øjnene og holder hende tæt "du må ikke hade dig selv.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:51

"og hvorfor må jeg ikke det?" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:51

"... du har fortjent bedre" siger han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:52

Zina giver Devin et kys på kinden "du er sød" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 08:54

"Hm.." Devin ser lidt på hende og smiler svagt "tak"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vil du gynge Zina?   Vil du gynge Zina? - Page 26 Icon_minitime

Vil du gynge Zina?
Tilbage til toppen 
Side 26 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Gynge gynge //Privat :: Riley//
» regnvejrsdag //zina//
» Disko dasko - Zina
» Kian på stripklub //Zina//
» Devin på stribbar....? Zina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: