Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Weeeee(åben far alle)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:03

Tid: sen eftermiddag
Vejr:helt fint solen er ved at gå lidt ned
Omkring: ikke rigtigt nogle endnu
påklødning: en sød lilla-artig kjole med en stor grøn knappe ved halsen og ingen sko
Sted: LEGEPLADSEN

Haru sad bare og gyngede på en gynge på legepladsen det var lykkes hende at snige sig væk fra sin storbror Kenta og det syntes hun altid var sjovt, hun havde gemt sine søde små angle vinger væk, hun lignede kun en lille pige 6 år, men det var hun slet ikke, hun var 201 år, hun var 10 yngre end sin storebror Kenta, men hun var ligeglad med det, hun elskede sin storebror meget højt og hun elskede også at drille ham voldsomt meget og stikke af fra ham og så tage ned på legepladsen og lege, hun sad bare gyngede og ventede på han skulle komme og hente hende hjem igen


Sidst rettet af Haru Lør 24 Sep 2011, 07:24, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:17

Kenta havde ligget og sove ind til en gang ved halv fem tiden, han var stadig træt han havde være oppe til klokken lort fordi hans elskede PAP lille søster var stukket af igen fra en barnepige. Han kaldte på hende ” hey smukke hvor er du??”. han ventede på et svar men der kom ikke rigtigt noget, han undrede sig og kaldte igen men da der igen svar kom, blev han urolig og begyndte at lede efter hende i huset. Han fandt hende ikke i huset og begyndte at lede efter hende i kvarteret og endte sjovt nok på legepladsen hvor hun sad og gyngede igen i den uge. Han sukkede for sig selv og så hun igen havde bare tær. Han kig hen til hende” hvorfor bruger du ikke de nye sko jeg har købt til dig?”…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:29

hun så hen på sin storebror"for jeg ikke gider gå med dem, de klemmer"sagde hun med en meget sød stemme som ville få næsten alle til at sige nuurrh hvor er hun sød og være over hende med det samme, men hun viste godt hun ikke rigtigt kunne få hendes storebror til det, hun boede jo også sammen med ham, så han kende jo til hendes små tricks med det.
Hun kiggede hen på ham"hvorfor skal jeg havde dem på, jeg gider jo ikke og jo jeg ved godt jeg skal havde dem på i skole"sagde hun og så en lille smule sur, hun så ned i jorden, hun ville ikke havde sine sko på og sådan havde det altid været med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 11:50

”arhh jeg har brugt så mange penge på dem også bruger du dem ikke en gang. Jeg bruger også sko se” han pegede ned på sine sko ” de klemmer også fordi de er nye og hvis du aldrig går i dine sko vil de aldrig blive gode og gå i” han sukkede og kiggede på hende ” du har dem på i skole for det andet ville være uhøfligt, men du ender med at få vabler hvis du kun render rundt med dem sådan her får du ikke vabler i skole tiden” han sukkede opgivende…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:41

Viel kom gående ned af vejen han havde boet lidt her og lidt der hos mange fra hans familie så han kendte efter hånden ret meget af verden og nu var han så havnet her i et fint kvarter. Hans mor havde givet ham rigtigt mange penge til at han kunne over leve og hans far ja han havde været væk som altid den dag han skred han havde aldrig rigtigt følt sig hjemme nogen steder. Han gik hen i mod de to mennesker/ engle man kunne lugte de i vært fald ikke var mennesker, men menneske ligne væsner, han så på den lille pige og på drengen som så ud til at være en lille smule ældre selv om han opførte sig efter hans mening som en på fire..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:47

"men jeg gider ikke gå i sko Nii-san"sagde hun meget bestemt, hun begynde så at gynge videre, hun havde ikke lagt mærke til der var kommet en ny person til, hun havde det bare sjovt på legepladsen som hun altid havde det og det var derfor hun helst ville være der og ikke alle mulige andre steder, hun kunne heller ikke lide at være i skole, men det tvang hendes storebror hende til det ville sige at Kenta tvang hende til det selvom hun ikke ville det, det var slet ikke sjovt henne i skolen, hun viste nemlig godt, hun var den eneste engel i sin klasse og hun blev holdt udenfor i klassen på grund af hendes væremåde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:51

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:55

Viel kiggede hen mod hende *sikke en sød lille pige hendes blod smager sikkert godt *. Han så broren var forsvundet ud i den blå luft. Han nærmede sig den lille pige ” hvad var i oppe og skændes om??” han spurgte hende undrende i mens han blev ved med at kigge på hendes grønne knap der sad der hvor der sikkert skulle side en kavaler gang, når hun engang blev stor, men han holdte øje med hende og nærmede sig hende. Han kunne lugte engel han var ikke i tvivl om det var en engel…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 12:59

"om at jeg skulle havde sko på eller ej og som altid, vinder jeg"sagde hun med et sødt smil, hun så bare super nuttet ud, hun kiggede lidt på ham, hun syntes han var uderlig, hun gyngede bare videre og hun havde det bare sjovt helt for sig selv.
og sådan var bare og sådan havde det altid været og sådan var det også i skolen, der var hun også alene det var derfor hun ikkke havde nogle venner overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 13:07

”når da, da” han kiggede på pigen noget ved hende virkede lidt uhyggeligt men ikke meget. Han gik hen for at gynge lidt med hende og begynde at få en samtale i gang. Han kiggede på hende ” hvad er dit navn?? det må være meget smukt siden du er så smuk” han trak på smile båndet og begyndte at flække af grin* det kunne da være meget sjovt at prøve at være et barns slave* han smilte bare endnu mere af tanken….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 23:31

"jeg hedder Haru som betyder spring"sagde hun og stoppede med at gynge og kiggede på ham med sine store grønne øjne"hvorfor griner du sådan?"spurgte hun, hun som altid en meget sød fin lille stemme som passede godt til hende. så kom hun bare en bemærkning"du er mærkelig og min storebror siger jeg ikke må være sammen med mærkelige personer"sagde hun og gik fra gyngen og var på hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 01:03

”når jeg kom, bare til at tænke på om du kunne tænke dig at have en salve som følger dig over alt og gør alt hvad du siger ” et varmt smil kom frem på hans læber i mens hans øjne blev mørke røde igen og han begyndte at grine. Solen var begyndt at irritere ham noget så frygteligt og han begyndte at hoste blod op og kaste op. ” Haru din lille prinsesse kan du finde et sted hvor jeg kan komme ind i noget skygge” han hostede mere blod op og kiggede of tabt på hende…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 01:07

hun kiggede lidt på ham, hun tog så fat i ham og hev ham med hjem til sig, selvom hendes storebror ikke ville havde det, hun viste ham ind på sit værelse"hvad er den slave?"spurgte hun og kiggede underen på ham, hun satte sig ned på sin seng, men hun gik så ud og lavede te til dem, det kunne hun godt finde ud af, men det var farligt for hende da hvis hun fik det varme vand ud over sig, hun brænde sig meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 01:22

Han hørte et lille skrig og var straks på pletten ” er der sket dig noget mester??” så på Haru med hans øjne som var ved at få en normal rød farve og smilte” skal jeg ikke hælde teen op? Vi kan jo ikke have du bliver brændt igen” han smilte bare og kom til at fnise lidt for højt. Han kiggede meget hjælpsom på hende og undrede sig over hvorfor hun ikke var bange for at tage en vildt fremmede med hjem. ”hvem den slave skulle være? Det skulle da være mig” han smilte. ”eller vi kunne jo også kalde det et kæledyr du kunne snakke med og skælde ud og kramme” han grinte lidt igen….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 01:26

hun så op på ham, hun havde brændt sin finger, hun holde den under kold vand"men jeg må ikke havde et kæledyr for min storebror"sagde hun, hun havde kun taget ham med hjem fordi hun kunne snakke med ham og hun havde jo ikke nogle venner fra skolen af, da de ikke ville være venner med en underlig pige, hun slukkede for det kolde vand og gik hen til ham"du må gerne hælde teen op"sagde hun og smilede sødt op til ham, de fleste ville falde for det til at starte med, men der var ikke nogle fra hendes klasse syntes hun var sød, hun sad bare hele tiden for sig selv i skolen indtil hun blev hentet af sin storebror og de kunne komme hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:14

Han kiggede på hende ” erhm jeg mente som en slave du kan gøre alt med” han kiggede igen lidt tid på hende og fik alder mest bare lyst til at kramme hende og drikke hendes blod. Han kiggede på hende ” mange tak” han hældte teen op UDEN at spilde på sig selv. Han smilte til den lille prinsesse. ” prinsesse jeg vil gerne være din ridder hvis du forstår hvad jeg så mener” han sukkede opgivende…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:19

hun kiggede op på ham og forstod ikke helt hvad han sagde"jeg er kun 6 år"sagde hun, men der løj hun for ham, hun var 201 år gammel, men hun så ikke sådan ud og opførede sig heller ikke sådan, men meget mere som en lille pige på 6 år, hun kiggede lidt på sin finger, der var ikke noget at se på den endnu, hun begynde at gå ind på sit værelse, hun fandt nogle dukker frem ,det var en ridder, en prinsesse og en drage, hun begynde at lege med dem og ventede på at Viel ville komme med teen til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:25

” kun 6 hvis du kun er så gammel hvor gammel er jeg så” han spurgte hende hørligt og meget rart. Da hun gik ind på sit værelse og begyndte at lege med dukke kigge Viel lidt af vinduet og undrede sig over hvorfor hun kun var 6 år hun måtte være ældre for hun virkede godt nok som en på 6 og så ud som en på 6, men noget hang bare ikke sammen hun måtte være ældre. Han fandt nogle kopper og kom ind og så på hende lege med sine dukker…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:30

hun gik hen til ham og rækkede ridder dukken op imod ham"dig"sagde hun med et smil, hun gik så hen og legede videre igen, at prinsessen var blevet fanget af dragen og at ridderen så kom og reddet hende. Hun havde jo læst mange bøger, hun kunne godt læse og skrive, men hun gik kun i skole for ikke at vække opsigt, så hun lod som om hun ikke kunne læse eller skrive, på hendes værelse stod en stor bogreol fyldt med en masse bøger og nogle af dem rigtigt gamle, hun havde læst dem alle sammen, men hun lod bare som om hun ikke det og det syntes hun var meget sjovt for hun fik sin storebror til at læse en godnat historie for hende hver nat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:48

” ja mig ” han smilte og tog i mod dukken som forstillede en ridder, det var lang tid siden han havde leget med dukker men han havde en gang den gang hans mor stadig troede han var en pige. Han smilte sødt til hende og hældte lidt te op til hende” pas på det kan godt være lidt varmt ” sagde han smilende….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 03:55

hun skynde sig hen til ham og tog imod teen, hun pustede lidt på og smagte så på den, men hun kom til at brænde sin tunge"av"sagde hun, hun satte koppen fra sig på et lille bord, nu hendes tunge jo ondt, hun gik ud i køkkenet og tog et glas vand, hun drak lidt af det og tog det med ind på sit værelse, hun satte sig så på sengen og sad godt i sin seng for den var utrolig blød i det og mega dejlig at sove i. Hun kiggede lidt hen på Viel og smilede til ham"jeg ved ikke hvor gammel du er, du har jo ikke sagt det"sagde hun, hun huskede hans spørgsmål på hvor gammel han så var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 04:03

”brændte du dig” han så på hende som om hun var mega klodset. Han sukkede og så ud af vinduet.” hvornår bliver det lige nat?” han sukkede og kiggede hen mod hende. Han kig hen til hendes reol og begyndte og læse noget fra en bog som hed: engle drømme, vampyr tab og dæmon had. Han gættede meget hurtigt på at dæmonen måtte være dragen i den leg de havde leget og Englen måtte være hende selv, men han kunne ikke få hans egen personlighed ind på vampyrens okay godt nok var han lettere skizofren, men vampyren i bogen var hældemodig og fornuftig og ingen af delende var han rystede lidt på sit store hoved og kiggede hen mod Haru…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 04:08

hun gik så hen til ham"det der er den bog jeg bedst kan lide, storebror læser den for mig hver eneste aften når jeg skal sove"sagde hun og smilede op til ham, hun tog fat i hans hånd og hev ham med hen til sengen og satte sig i den, hun kiggede op på ham"vil du ikke godt læse den for mig?"spurgte hun, hun kiggede ud af vinduet, solen var helt væk og natten var ved at tage over og det var ved at være hendes senge tid
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Weeeee(åben far alle) Empty
IndlægEmne: Sv: Weeeee(åben far alle)   Weeeee(åben far alle) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Weeeee(åben far alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efter et mord.... ~ åben for alle :3
» en forfatters arbejde (åben for alle)
» Such nice music ~ Åben tråd, alle er velkomne
» Back again [Åben]
» Got a licens for that? [Åben]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: