|
| ~ Purity Or ? ~ Emmi | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 05:14 | |
| Tid # 21:32 Vejr # Koldt, man kan godt mærke det ved at blive vinter Sted # Deepshell - Benjamin centret Omgivelser # Få folk rundt omkring Beklædning # Maiden outfit, sort og hvidt meget lårkort ( går til midt på lårene, lidt strut ud af. Stiletterne klikkede blidt over de blanke hvide fliser den nye Maiden Cafe besad. Den havde smukke guld farvede søjler og dens borde var en mild hvid brun farve, med hvide bord duge på. Dette var en slags Cafe og så blot med flotte piger og lidt cosplay agtig. Man gik i disse flotte stuepige kostumer og var til service for sine kunder. Det var sent på aften og natten var faldet på for længst. Chantell var ny og hun var næsten lige færdig med en af sine vagter kunne man vel kalde det?. Hun hjalp til med at rydde op og tog aldrig i mod bestilling. Hun var mere denne her der afholdte sig fra at se fyre savle over hendes lange hår der gik til hofterne af hende. Samt hendes aske porcelæns hvide hud næsten havde en strålende glans så når lyset ramte perfekt ... lignede hun en der var død desværre.. fordi hun glinsede ikke op, nej belysning fik blot hendes hud til at se mere aske farvet ud. Hun sukkede forsigtigt mens hun gik med en af menu kortene i sin favn og lod de grønne øjen glide rundt omkring. Hun havde lært at ændre øjenfarve men blot i få timer.. hun kunne ikke altid gå rundt med den elskede syre grønne farve der så smukt skindte op og fik hendes ansigt udtryk til at se mere eller mindre dådyrs agtigt ud. Med de dramatiske øjenvipper i sort, der kastede blide skygger ned af hendes høje kindben.. Deres chef var kvindelig og gjorde tegn til de godt kunne lukke ned. Chantell gav et forsigtigt smil fra sig og var allerede godt på vej til at stikke af der fra. Hun hadet egenlig jobbet, men hun havde visse... former for gæld der skulle betales af så hun var nød til det. Hendes forældre gav hende ikke noget så længe hun var i denne by... det ville først være når hun kom tilbage til New York at hun ville få penge af dem igen. Hun skulle lære at være på egen hånd og fortsat holde sig ren, hvilket betød ingen berøring og ingen sex, hvilket var okay.. fordi hun var jomfru vis man kunne kalde det.. det og hun kendte intet til dette emne personligt.. andet end hvad hun havde hørt og læst. Hun tog skraldet i hver en hånd og tog så elevatoren ned for da at gå udenfor og smide skraldet ud, bagved Benjamin centret. Hun var stadig iført sit lille Maiden outfit fordi hun var for doven til at tage det af i nu og så måske ende med at få skrald ned over sig når man skulle svinge det i containeren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 05:33 | |
| Emmi havde sådan set bare bruge aften på og går rundt i Benjamin centret da hun ikke kun kom op med andre ideer for hun var ikke altid fuld af dem, hun havde været på Maiden café da hun havde sukke mødes med nogle af dem som hun tegnet manga med og derfor var hun nu på vej ud der fra da de skulle lukke. Hun havde en lyseblå ærmeløs t-shirt på mens hendes bukser havde samme farve og der var et rødt korset sat ud over hendes t-shirt mens hun havde bene varmer på hendes tynd armen og det sammen med hendes bene, hun havde os nogle store støver på og de var ud af nitter og kæder så de lavede lidt af en lyd da hun gik der fra, hendes hår var os farve lyseblåt og der var en masse hår dimser i samt hendes Cyber looks som os sad her og der. Hendes hud havde en hvid farve og hende øjne var os helt blå som hendes tøj da hun var formskifter og derfor kun hun altid selv styr hvordan hun ville se ud, nu gik hun bare der for hende selv mens hun havde en sort taske med nitter om den ene arm og det var alle hendes tegner i da hun gik meget op i os passe på dem. Hun var ikke sikker på hvad hun nu ville finde på men hun havde stadig ikke lyst til og være alene og hendes venner var jo taget hjem af så hun havde kun hen selv og passe, hun fandt sig en lille bænk ikke så lang fra maiden caféen og hun sad bare der for hende selv mens hun ikke var sikker på hvad hun nu vil finde på men en ting var hun sikker på der var lidt tid til af der ville være lukke så hun kun vel bare finde en og snakke med eller måske mere end det..
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 06:40 | |
| Der gik ikke lang tid før Chantell fik fri og hun kom gående ud fra Maiden cafeen med den fine uniform læggende over armen og så forsigtigt hen af mod den mærkelige pige med det vilde hår. Hun kunne ikke lade vær med at betragte hende som var hun liiiiidt mærkelig. Chantell gik forsigtigt hen af mod hen og sendte hende dette blik der sagde, at hun ikke hørte til foran deres cafe"Du skræmmer kunder væk.. bliv væk næste gang" hun gav et ondt smil fra sig og slikkede sig let over sine rosen røde læber mens hendes pupiller blev mere eller mindre aflange i det som en kats. Hun gik forsigtigt videre i sine høje sorte stilletter, iført denne her stramme meget figur syet sorte jakke, med tyndt stof, som gik ned til hendes hofter og så havde den en blød stof hætte, der kunne dække hovedet helt næsten. Chantell børstede hendes sorte leggins af for snavs og gik så videre for at gå ud af Benjamin centret.. ved mindre en vis anden vampyr ville forhindre hende i at gå. Hendes sorte hår var opsat i en lidt uglede kold bagi, så det sorte hår lod små bølgende lokker hænge ned om hendes hals her og der. Chantell kunne egenlig godt lige Emmi´s stil dog.... var det vel os det eneste ?, hun var og havde aldrig været til piger egenlig og heller ikke fyre. At være i berøring med et andet væsen ud over kamp.. ville være ren og skær urenhed i hendes forældres syn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 06:48 | |
| Emmi kun let have flippede ud over det for havde det været en maiden café i japan ville de være helt normalt og se typer som hende på det sted og hun rettet sig hurtige op før hun hurtig var hen ved hende og hun pikkede hende bare kort på ryggen før hun gik op for an hende og gav hende en fald med den ene side af hendes hånd, ”det ren kopi af hvad man ser i japan” sagde hun kort ”og havde det været der over havde der bare været flere som ville været kommet ind på café på grund af mig” sagde hun kort efter mens hun mærkede hvordan surheden havde bygget sig op i hende og hun fandt sig ikke i af en anden vampyr snakkede sådan til hende. Hun lod være med blik og gave hende bare en flad mere mens hun stadig var godt sur over det hun lige havde sagt og hun kun bare ikke få hendes ord ud af hendes hoved da det ikke var nået hun havde lydt til og glemme, hun gik bare et stykke bag ud for være sikker på af kun kom af vejen hvis den anden vampyr besluttede sig for og blive sur på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 06:57 | |
| Chantell stoppede brat op og så undrende på denne vampyrinde. Hun lagde hovedet let på skrå og sagde"Og?.. made in china og alt muligt andet brash er skam også ene kopier" hun grinte let og hånligt af denne vampyr indtil lussingen kom. Chantell var aldrig blevet rørt på sin dyrebar hud, af andre end sin mor. Ingen gang hendes far havde krammet hende og da hun blev nær den unge alder der svarede til teenager... måtte hun ikke røres. Hun så lammet ud og mærkede sin kind brænde, før selveste duften af vampyr ramte hende ovnligt. Mund denne tøs var en æld gammel vampyr. Hun fik endnu en lussing og der gik pigen over stregen. Langsomt men bevidst kom der 2 hjørnetænder frem. De originale spidse vampyr hjørne tænder foroven... og så var der 1 ved siden af hver lange hjørnetand. Spidse var disse os dog ikke så lange. Hun bed hårdt tænderne sammen og det lød næsten metallisk da hun bed sammen så stor styrke var der på i biddet, i det hendes pupiller blev rebtilske at se på og hun stod hurtigt foran denne Emmi og tog hårdt fat i hendes såkaldte hage og holdte hende tæt mod sig og brummede let fra struben"Vis! du har ondt af andre ytre sin mening om dig TRASH.... så burde du måske lade vær med at klæ dig sådan, vis du ikke vil dømmes!, eller kan holde til kritikken!" Chantell ville vis hun fik muligheden her, skubbe Emmi hårdt bagud og knytte hænderne og bagefter sige vredt"Ingen beskidt ikke fuldblods vampyr rør mig nogen sinde, end ikke fuldblods vampyr rør mig!" hun vrissede let og gik så hen af mod Emmi blot for at gå væk fra hende. Hun ville ikke slåsse med sådan en tøs!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:04 | |
| *ikke det??* tænkte hun kort og hun var ikke færdig med hendes vred på hende så hun gik bare hurtige hen og tog fat i hendes hår bag fra ”har jeg sagt du kan gå” sagde hun kort mens hun holdt fast i hende og hun var ligeglad med hvor hun havde fat for bare det var et eller anden sted og hun trak hende bare med i håret da der ikke var andre mennesker end dem og derfor kun hun let gør det uden af folk ville stoppe op og spøge hvad de havde gang i, hun kom til rulletrappen og trak hende stadig bare med ned af den mens hun ikke sagde nået og da de kom ned til midt i center kastede hun hende bare op i springvandet som stod der ”jeg vil have af du siger undskyld” sagde hun bare meget koldt mens hun kiggede ind på hende og hendes hårfarve var nu den samme som hendes korset helt rød i sted for blå og det samme med hendes øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:14 | |
| Chantell vred let tænderne sammen af vrede da hun hørte nogle skridt bagved hende men før hun nået af reagere havde den bitch taget fat i hendes elskede smukke lange hår der var sat op."ARGH! SLIP !" hun prøvede at slippe fri men det gjorde for ondt og hun ville ikke ligefrem hive sit hår af for derefter at mærke den sydende smerte af det vokse ud helt på ny, skønt det ville vokse hurtigt ville smerten sikkert tage for meget på hende. Hun mærkede rulletrapperne og sagde"Slip mig så din crazy bitch!" hun prøvede at kradse hende så godt hun nu kunne og hendes ord havde været sandhed. Man skulle ikke klæde sig anderledes vis man ikke kunne holde til mosten. Før hun dog vidste af det endte hun i et springvand og hende som hadet vand. Hun mærkede vandet glide om hendes krop og hendes jakke føltes klæbende og håret gled langsomt ud af det, det nu sad oppe i og det lange hår fik frit løb til at lege flammer. Hun kom hurtigt op at stå i det lidt dybe springvand og så på Emmi med et blik der kunne dræbe"DIN!.....DIN...DIN FORBANDET TØS!" hun mærkede hvordan hendes negle hurtigt voksede sig længere og stærkere mens... hendes øjne blev blodrøde og hendes tænder skarpere i munden, samt nogle små pjuskede katte øre stak frem på hendes hoved og en smuk hvid hale kom også lige så frem. Hvide øre og hvid hale som en kat. Almindelige øre kunne ikke ses for det lange sorte og fyldige... dog nu meget flade og glatte våde hår.. De lange negle klikkede mod hinanden og Chantell så på Emmi som ville hun spise hende"Jeg vil ikke give en undskyldning for noget som jeg frit må ytre mig om!" hun sprang op af vandet, og mærkede hvordan tøjet af hendes klyngede hende ned. Hun smed jakken direkte mod Emmi da hun sprang op af springvandet mod hende, i hurtighed og smidighed. Hun var ikke stærk men hurtig og adræt det var hun. Vis Emmi ikke undgik hende ville hun højst sandsynlig mærke Chantells lange katte ligene negle glide ind i hendes blide skind.. Dog ... Chantell kendte intet til Emmi.. eller hendes evner så hun anede ikke om det var dumt at gå i nærkamp... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:20 | |
| Emmi var ligeglad igen og hun gik lynhurtige til siden da hun kom i mod hende siden hendes alder havde gjort hende mere hurtig gennem tiden og hun sagde ikke en lyd mens hun hurtige selv løb hen til smykke butiken hvor hun smadret rundt så hun kun få fat i nogle holder med en masse sølv kæder, hun gjord sig det store i ikke og rør selv med hendes egen hud og hun bruge derfor hendes bene varmen til og beskytte hende med det før hun vendt sig om og løb tilbage mod hende, og hun kastede bare alle kæderne mod hende med så meget kraft som de nu ville kun få på af en voksen vampyr.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:28 | |
| Chantell havde kastet sig mod Emmi med høj fart så da Emmi undveg røg Chantell direkte frem af men på grund af katte reflekserne fik hun hurtigt drejet sig og landet på bene og skulle til at løbe mod Emmi?. Hvad lavede hun dog egenlig henne ved en smykke butik"HA! er du nu også en tyv, du synker da os bare dit niveau lavere og lavere" hun grinte ondt af Emmi indtil hun fik øje på kæderne og hurtigt prøvede hun at vende sig om men forsent da hun mærkede kæderne i mod sin ryg. Hun skrig let da en af kæderne gled hende om halsen og hun prøvede at fjerne dem men kunne ikke. Hun vendte sig vredt mod Emmi og mærkede ligeså os kæderne mod sine arme. Måske hun alligevel ikke skulle ha smidt sin jakke. Hun mærkede den grå tshirt der hang let ned af den ene skuldre klæde sig klistret ind til hendes krop og kæderne brændte i hendes fine porcelæns hvide hud, mens neglene trak sig ind og ligeså gjorde hendes hale og øre. Hun lagde sig let ned og prøvede at rulle dem væk men kunne ikke. Det gjorde for ondt at prøve at flytte dem. Hun skrig let og så rundt efter hjælp men der var intet til at hjælpe hende..*Arh... det gør ... ondt!*.. Hun bed let tænderne sammen og mærkede hvordan blodet os langsomt begyndte at dryppe fra hendes arme hvor kæden havde svitset sig igenne,"FINT!... und...undskyld!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:37 | |
| hun blive rolige som hun havde været før hun havde mødt hende ”se så svært er det heller ikke” sagde hun kort mens hendes stemme blive mere roligt og hende hår tog den samme blå farve som før og det samme gjord hendes øjne mens hun stoppede op ved siden af hende, ”men jeg ikke helt glad i nu så hvis jeg tager kæderne skal du gør nået for mig” sagde hun mens hun kiggede på hende med et meget tomt blik og hun var stille der efter mens hende blå bene varmer stadig var ned over hendes hænder så det stadig var gemt væk fra sølvet. Hun ventede hendes svar mens hun stod stille og hun kendt selv til smerten ved sølv da der var andre der havde bruge den på hende så hun skulle ikke selv nyde nået af den, hun lod ikke blikket gå fra vampyren og hun kiggede sig kort om da de os måtte se og kom væk hvis de ikke skulle i problemer for det med butikken.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 07:49 | |
| Det lange jet black farvede hår lå blidt ned over den ene kind på Chantell og hendes ansigt udtryk var svagt og hun så skam såret ud, hele hendes kropsprog udtrygte sensualitet og sårbarhed lige nu. Hun følte kæderne gnave i sig når hun prøvede at bevæge sig, det gjorde forbandet ondt. Hun kunne umuligt rejse sig eller rør sig sådan som de lå over hende. Hun healede ingen gang hurtigt nok til at kunne skubbe en væk og heale det. Hun nikkede nervøst men dog sikkert. Hun ville havde kæderne af for enhver pris. Hendes syre grønne dådyr øjne kom langsomt frem igen og de sorte pupiller blev runde som før. De lange negle blev normale og glas ligene igen i stedet for at have denne metalliske farve som de havde haft før. Hendes læber var blevet en mild lyserød efter at hun var driv våd og tøjet klistrede sig til hendes spinkle bygget krops form og hendes kurver gjorde det blot mere indbydende at se på hende. Hun håbede ikke at Emmi ville snakke om noget angående at være Maid for hende... hun hadet arbejde generaldt og især for andre folk!. Hun var altid den der havde fået ting gjordt for hende og skam ikke omvendt. Nej det var altid folk der gjorde ting for hende og hende der lå og slappede af i mens, dog efter hun var kommet til denne by var det ikke lige helt gået som forventet... desværre."jeg gør det du beder mig om... blot du fjerner disse kæder" hun bed hårdt tænderne sammen, irritable det var hvad hun var... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 08:04 | |
| ”fint så ønsker jeg af du arbejder for mig” sagde Emmi med en rolige stemme før hun gik ned og tog kæderne af hendes arme og halse og de efterlod en del mærke på hende krop, han lag bare kæderne på jorden lidt fra dem og hun var stille mens hun lod armen gå i kors og hun ventede bare på af hun ville kom på bene så hun kun se hende i øjne med det rolige blik, hun gik tilbage hen ved side af hende ”og lad os heller kom væk inden vi ender med problemer” sagde hun kort mens hun stod stille og hun sagde ikke mere om emnet før de ville være kommet væk der fra.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 08:11 | |
| Chantell så helt lamslået på Emmi da hun nævnte det hun NETOP havde frygtet. "ARBEJDE!" hun rystede let hen over kroppen og havde et ansigt udtryk der nærmest udstrålede ' what the fuck!? '. Hun sukkede da kæderne røg ud og hun rejste sig ømmende op og healede så hurtigt og gik forbi Emmi og sagde"Fint.." hun skyndte sig at løbe ud fra selveste centret sammen med Emmi og før hun vidste af det var de temmelig langt væk. Hun vendte sig let om og kiggede på selveste bygning og sagde"der røg det arbejde" hun kiggede ned af sig selv og trak sin trøje lidt ud af. Den klistrede klamt ind til hendes krop med blod og vand. Hun følte sig beskidt og ulækker ... takket være Emmi havde hun haft en af sine værste dage. Hun så lidt vredt på Emmi og knyttede så fingerne hårdt ind i sine håndflader og sagde"Så.... hvad er det egenlig du vil mig.. om jeg må spørge.. hvilket slags arbejde er det du vil have mig til" hun sukkede lidt. Det føltes mærkeligt at en tøs ville spørge hende om arbejde. Hun så let op mod himlen hvor stjernerne viste sig tydeligt.. *gid det var en fyr der havde spurgt mig, så havde jeg ide mindste noget spændende at kigge på* hun smilede lidt ondt og lumsk her og grinte så lidt inde i sig selv og strøg så håret bagud på en meget sensuel måde og sagde så med en blød stemme i det hun gik hen til Emmi og berørte blidt hendes hår dog med afstand mellem dem"Sååååå.... fortæl" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 08:17 | |
| ”jeg vil havde dig til og lave alt det huslig i mit hjem” sagde Emmi mens hun kiggede på hende ”og det kan være alt fra og gør rent til og vasketøj og sådan ting” sagde hun lidt efter ”men du skal nok få nået for det” sagde hun men hun kiggede på hende med et roligt blik, ”og jeg har et værelse hvis det er men jeg gå ikke ud fra af du flytter ind” sagde hun kort mens hun var stille der efter og hun *selv om jeg nu nok tvinger dig* tænkte hun kort og hun lod ikke den tanke kom fri i luften, hun kiggede sig kort om for se hvor de var hen og hun kun se af der ikke var så langt hjem til hende ”hmm vi kan jo gå over til mit hjem nu så ved du hvor det er og jeg ikke altid blive hvis der blive nogle form for ballade så få du ørene i maskinen” sagde hun kort og der efter sagde hun ikke mere om emnet..
//logger nu kommer med svar igen i morgen og tak for et hyggeligt emne ind til videre// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi Tors 29 Sep 2011, 08:44 | |
| Chantell betragtede Emmi og bed hårdt tænderne sammen. Hvem troede den her tøs lige hun var. Chantell var født fuldblods FØDT!. Hun ville ikke finde sig i at blive talt til som en eller anden tjener, hun var ikke en tjener men født ind i en meget fin familie!. Hun fnøs let og kiggede den anden vej end mod Emmi og sagde"jeg ikke din tjener af du ved det, jeg vil ikke gøre ren hver dag, jeg har et arbejde at du ved det, og ikke nok med det men så har jeg os en status at opretholde okay... så du skal ikke komme og tro at jeg er din personlige misse kat du kan hunse med og få til at gøre kunstner når du befaler det" hun rakte let tunge af Emmi og kiggede rundt. Boede tøsen virkelig her omkring"Må jeg spørge om hvad dit navn egenlig er... og angående det med betaling.. det har bare at være godt" hun smilede mere ondt denne gang. Et skævt smil hvor hjørnetænderne var blottet i det hun fulgte frivilligt med Emmi dog med en vis afstand. Hun ville ikke røres ved, det var en ulækker følelse at mærke en andens hud mod en, selv om det var så kort. Det var kun hende der måtte rør folk og ikke omvendt, så ville hun være uren ifølge hendes forfædre. Hun strøg forsigtigt håret bagud og sagde"Hår du en hårtørre? og måske noget tørt... og rent.. ikke blod plettende tøj jeg kan låne" hun gav hende et smil der sagde mere end ord ' you did this to me ' . Hun så lidt forfærdelig ud med blod og vand i en, dog lignede hun ikke et vrag, så var hun ihvertfald et flot vrag fra gaden det var helt sikkert!. Hun fulgte med Emmi op i hendes så kaldte lejlighed og betragtede hende undrende og sagde"Så gøre ren og vasketøj... bare så du ved det... jeg har aldrig nogen sinde gjordt nogen af de ting i hele mit liv" hun grinte let her men man kunne skam høre alvoren i hendes ord.. hun kunne ikke finde ud af det?."Lær mig det" hun betragtede Emmi med sine syre grønne dådyr øjne, mens hun langsomt begyndte at smide sit tøj her og der. Hun ville have det våde tøj af hurtigst muligt. Emmi måtte låne hende noget tøj.."Jeg overnatter men kun indtil næste nat.. så du kan nå at lære mig alt om at... gøre ren her?" Om dagen kunne hun jo ikke komme så vis hun ikke nået hjem om natten.. måtte hun jo overnatte. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ~ Purity Or ? ~ Emmi | |
| |
| | | | ~ Purity Or ? ~ Emmi | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|