Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kids should not be out at this hour \\Ez\\

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: kids should not be out at this hour \Ez\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 22:52

Rafael gik en tur ned til lege pladsen efter mørkets frembrud, han skulle lige have noget luft efter at have fået at vide at hans søster kunne lide en ny fyr, lige efter hun fik død fødte børn af hendes sidste, han ville så gerne holde hende væk fra alt det her, men han skulle også give hendes fyre en mulighed for at vise de kunne beskytte hende, men hvis ham her John, var en fejl, ville Rafale nok rive hoved af ham. Rafael satte sig ned på en af gynerne, og nydte den friske luft.

\\As I promised..short ;)\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 22:57

//Hahah xD//

Ez havde forladt sin gård atter engang på denne uge, og havde fulgt sin natur hen til legepladsen, hun sukkede kort imens den kolde luft slog imod hende og kølede hende behaligt af. hun var iført et pat lårkorte shorts der sad godt ind til hendes mås så den fik et lille ekstre bonus selvom den ikke behøvede det. Hendes blonde hår var sat op i en lille knold så det ikke irrerterede hendes nøgne hud, omkring halsen. Hun havde også en sort top på der sad stramt ind til hendes former, så man kunne se hun havde tabt sig igen, hun lignede mer og mer et skelet.. dog havde hun stadig sine gode former når det kom til sagden, det var ikke så slemt endnu, der var mange pigere der så værre ud end hende, hun fløjtede let for sig selv imens hun gik hen til gyngestativet og så en velkendt fyr der henne, "Hey Rafael"Sagde hun bare med et smil og gik hen og gav ham et kram, om han var med på den eller ej, og lod sig så dumpe ned på den frie gynge og sparkede lidt fra med fødderne så hun gyngede let frem og tilbage, på hendes fødder havde hun et par mega store goth sko, kun emoer og ghots plejede at gå i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 23:09

Rafael fik en overraskelse da han hørte en velkendt stemme, han skulle til at rejse sig fra gyngen for at vende sig om mod hende, før han fik rejst sin dovne trætte krop, kunne han mærke hendes arme rundt om ham som et kram, han smilte dreje hoved og så hende ved siden af sig, for at se hun satte sig ned på den anden gynge, han smilte til sig selv, og tænkte #gad vide hvad hun laver herude# han kiggede på hendes tøj, og til sidst på hendes støvler, de så eller ikke ud til at være noget hun normalt gik i, han havde det samme tøj på som sidst de mødtes, læderjakken og sin sorte silke skjorte, men havde nogen hvide cowboy bukser på denne gang, han havde det falske kors om halsen, og det andet var nede den højer militær støvle. "hvad har jeg gjort nu?" han smilte sarkastisk.
Det var godt at se hende, hun så lidt tynd ud, så hendes kærste havde nok ikke været hjemme og tvunget mad i hoved på hende. "hvordan går Ez?,det er vel okay jeg kalder dig det ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 23:16

"Tjo, du har glemt at give mig et godnat mys igår!"Sagde hun med et drillende smil og lavede en trutmund. hun havde enligt ikke set joshua siden hun kom hjem fra sin villa i spanien, hun sukkede og gav sig til at grave i jorden med spidsen af sin sko, hun ville enligt ikke tænke på ham hun blev så trist af det. han havde sikkert forlade hende igen? hun sukkede og bed sig hårdt i underlæben for at tænkte på noget ander, og sagde så kækt, "Det går fint. og ja du må kalde mig ez, du må kalde mig lige hvad du vil"Hun sendte ham sit lille søde og charmerende smil "Og jah som du kan se har joshua ikke været der til at fodre mig"Sagde hun så og nikkede vildt enig med sig selv, hun savnede ham skam, men sådan måtte det vel være. hun sendte ham et lille smil imens hun gyngede let frem og tilbage og nød dagen "Hvordan går det med din forlovede, fik du dig noget på den dumme?"Hun kunne ikke lade vær med at sende ham et lille perv smil, hun havde da også sådan en dejlig tanke gang for tiden! hun sukkede den måtte hun altså snart af med, så fløjtede hun let imens hun ventede at høre på hvad hende nye ven havde at sige, og kunne ikke lade vær med at smile da hun så han havde det falske kors om halsen, det var vel nok kun hende der ville kunne se det var falsk.. eller hun kunne faktis ingengang se om det var det, men det var det sikkert. hun sukkede kort og rystede på hovedet, hun skulle lave en butik hvor hun solgte falske ting altså!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 23:31

"Ez..Jeg kunne ikke finde på at give dig et godnat, godmorgen, god noget som helt kys" han smilte venligt, og kunne ikke sågodt lide hendes spørgsmål om Catherine, han kunne godt huske natten med hende, og han var stadig lidt sur på sig selv, han nød sefløge hendes selskab, han elsekede det som intet andet, men han følte han svigtede Gabriel, da Gabriel jo ville være alt andet end glad for at Rafael var sammen med Catherine, og siden at Rafael ikke en gang havde været til Gabriel begarvelse endnu, så det føltes forkert at være sammen med Catherine, han var det jo aligevel da han elskdede hende, men siden at Gabriel havde gjort alt for Rafael, føltes det forkert at sige fuck dig til atl hvad Gabriel havde lært ham..han kiggede på Ez og svarde så lykkeligt han kunne se ud "Ja, og det var dejligt" han slapede lidt mere af og sagde så mere ærligt "Jeg er ked af at din kæreste ikke har været sammen med dig siden sidste, hvorfor er det ikke ser hinnaden lige for tiden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeMan 03 Okt 2011, 23:36

Hun kunne ikke lade vær med at grine over ham da han sagde det var dejligt plejede det ikke altid at være det? "Vi slog op i paris, og så kom han hjem til mig i den villa jeg har i spanien. og tja, siden jeg kom hjem har jeg ikke set ham, det er en dårlig vane han har fået, den ene dag er han der den næste, puf"Hun sendte ham et smil, og gyngede bare stille frem og tilbage imens hun smilede for sig selv, hun tænkte lidt på om hun burde sig til Rafael hun havde stået model, enden han ville se det på det blad hun ville komme med i, hun fniste for sig selv, han måtte vente med at se det, så rettede hun blikket imod himlen imens hun gyngede frem og tilbage, "Hvordan går det med dit kors?"Spurgte hun så med et smil på læberne og rettede sig så imod ham, for hun ville da gerne vide om hendes ide virkede, eller om hans gud far allerede havde gennem skuet hendes lille plan med det falske kors, hun kunne ikke lade vær med at smile, men savnede dog at have joshua i sin seng om natten,. hun sukkede dumme dreng, han smuttede da også hele tiden, hun gav sig til bare at gynge videre med lidt højere så vinden piskede imod hendes ansigt, så hun spandt i fryd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 01:31

Rafael kiggede ned, og sagde "Jeg burde ikke have spurgt, jeg skulle ikke havde spugrt ind til sådan et privat emne, det beklare jeg" Rafael ville ikke få hende til at snakke om hendes privat liv, hvis hun ikke ønskde det, og Rafael var bange for hun kun sagde det med hun var slået op, fordi han spurgte, men ikke fordi hun ville sige det, så han var lidt flov over at have spurgt om det. han hørte på hendes spørgsmål, og sagde roligt, med en venlig undertone "Jeg har ikke haft æren, af at bruge dit håndværk, min gud-fader har ikke gjort noget siden min fætter Alex fik revet sit hoved af, der har været ret så stille siden det" Rafael tog en cigaret pakke frem, og en zippo lighter, han lavede den tyspiske film trick, og åbnede zippoen, med en hurtigt hånd bevægelse, og tændte cigaretten, men hånden åbnede zippoen. han havde øvet sig på det siden han var lille, selv før han røg, han syntes bare dem i film, var så seje når de gjore det, så han skulle sefølgelig også kunne det. han rakte pakken mod Ez, "brug for noget røg?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kids should not be out at this hour \\Ez\\ Empty
IndlægEmne: Sv: kids should not be out at this hour \\Ez\\   kids should not be out at this hour \\Ez\\ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kids should not be out at this hour \\Ez\\
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Crazy kids! [Nar + Az]
» Night Hour Stress { Gregory

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: