|
| Hvad gør man | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Søn 27 Dec 2009, 09:02 | |
| Elisa smilede og nikkede "Okay.." hun kiggede rundt "Du spøger jeg svare også omvendt, heller" drillede hun med et skævt smil og kiggede lidt rundt, men så hurtigt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Søn 27 Dec 2009, 22:55 | |
| taron trækkede på skuldrende og grinte lidt "øhm ja sådan...det er en god måde" sagde han med et fjollet smil, han gik han og satte sig¨på sofaen og vendte blikket med elisa. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Søn 27 Dec 2009, 22:58 | |
| Elisa smilede og gik hurtigt med hen til sofaen og satte sig, hun kørte en hånd igemmen håret "Du starter" sagde hun med et skævt smil, "Altså med at spøger" sagde hun roligt, hun tænkte lidt over det hun skulle spøger |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Søn 27 Dec 2009, 23:12 | |
| taron så på hende og smilte skævt til hende, han nikkede og tænkte sig lidt om "øhm...har du noget job?" spurgte han lidt tænksomt og så på hende, han rettede som en vane lidt på pandehåret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Søn 27 Dec 2009, 23:14 | |
| Hun nikkede og smilede "Ja på the reggie club" sagde hun med et skævt smil og men bed sig så lidt i læben, men slap den "Hvad med dig har du" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Man 28 Dec 2009, 00:40 | |
| taron smilte og nikkede stille "okay...der kommer jeg nogle gange" sagde han og så på hende, "ja jeg er vikar...på skolen her i byen...det var derfor jeg flyttede her til" forklarede han med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Man 28 Dec 2009, 00:43 | |
| Elisa smilede og nikkede "Okay" sagde hun med et smil "Vikar er det ikke spændene" spugerte hun med et smil, og kørte en hånd igemmen håret og nikkede kort for at vise at hun forstod det med at flytte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Man 28 Dec 2009, 08:43 | |
| taron træk på skruldrende " ikke så spændende men det re meget sjovt...og eleverne er for det meste flinkle nok" forklarede han med et smil, han betragtede hende lidt og smilte fjollet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvad gør man Man 28 Dec 2009, 10:58 | |
| Elisa smilede og nikkede "Okay" sagde hun roligt "Kunne godt forstille mig det var sjovt" sagde hun med et smil "Er der ikke mange unge der er svare og styrer" spugerte hun og kiggede lidt ned men så smilene op på ham "På mit arbejede kommer mange denge og spiller smarte, som godt kunne lide de gik på skolen" sagde hun stillet |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvad gør man | |
| |
| | | | Hvad gør man | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|