Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Back at the School - Cecilie

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:10

T: Halv ti
S: Skolen
V: Dejligt
O: Elever.

John havde haft fri fra sin drama time i noget tid, da han havde været oppe i en prøve. Så han sad uden for Cecilies klasse og ventede på hende, da hun snart havde pause. Han ville stadig godt spørger hende om noget, men kunne ikke få sig selv til det, da han var lidt for flov til det. Han sukkede stille og prøvede at tage sig samme. Så svært kunne det heller ikke være at spørger hende? Han vidste jo godt at hun kunne lide ham, det havde hun jo sagt i går. Han tog hårdere fat om sin taske, og sukkede så. Han kunne godt, han kunne trække hende med ud i skolen gården og spørger hende. Det var næsten aldrig nogle elever i snart af pause, han tænkte lidt over det. Han nikkede stille for sig selv, det ville han gør. Han rejste sig op, og svang tasken over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:23

klokken ringede endelig, hun smilede og tog sin taske over skulderen og gik ud hun karmmede ham da hun så ham og smilede stille hun så op på ham og rørte hans kind. ''hej john'' sagde hun stille og smilede stille mod ham. hun var glad for at se ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:26

Han smilte da han så hende, han blev roligere da ahn så hende. Han lagde en arm om livet på hende med et smil. "Hey, hva' så?" spurgte han smilende med en blid udnertone. Han tænkte stadig lidt på hvordan han skulle spørge hende, han sukkede inden i sig selv. "Vil du med uden for?" spurgte han smilende med en rolig udnertone. Han håbede at hun ville, så han kunne spørger om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:35

hun så på ham og smilede og rødmede lidt da han lagde en arm om livet på hende... ''jeg har bare lige haft matematik'' sagd ehun og sukkede... hun så op i hans dejlige øjne... ''ja vil jeg gerne'' sagde hun stille og holdte hans hånd blidt. og så på de andre fra hendes klasse som så på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:39

Han smilte til hende, og tog så hendes hånd, da hun rørt hans hånd. "Lyder kedelig, efter min mening smukke," sagde han smilende, og kiggede hende blidt ind i øjnene med et smil. "Fino," sagde han smilende og fulgte hendes blik over til de fra hendes klasse. Han himlede let med øjnene, han overvejede lidt at kysse hende, bare for at vise hendes klasse at han kunne lide. Han tog blidt fat i hendes hage, og løftede den op mod ham. han kyssede hende blidt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:42

Cecilie blev blød i sine knæe og lagde blidt sine hænder om nakken på ham og kyssede ham igen hun rødmede imens men stoppede så kysset efter noget tid for at få luft.. ''wow du en fantastisk kysser john'' sagde hun blidt og gik sammen med ham uden for...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:47

John lagde sin arme omkring livet på hende, da han mærkede hendes arme over hans nakke. Han smilte stort til hende, da hun blev slap kysset. Han trak hende med udenfor, før hun nåede at sige noget. Han havde lettere røde kinder, på grund af det hun sagde. Han svarede ikke, han han følte sig mindre flov. Han trak hende ombag en mur. Han kiggede smilende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:48

Cecilie fulte med ham om bag muren og så på ham og rødmede... ''john hvad laver vi her?'' spurte hun og så op på ham og rørte hans kind og smilede blidt mod ham, hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu fordi hun var nervøs...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 04:53

John smilte lidt over hendes spørgsmål, og prøvede at finde sin stemme. Med lidt held fandt han det, han tog blidt hendes hånd i sin. "Slipper væk fra de andre," sagde han smilende med en rolig undertone. Han vidste igen ikke helt hvordan han skulle sige det til hende, han kiggede hende ind i øjnene. Han bed sig let i læben, og bestemte sig for bare at sige det til hende. "Cecilie, jeg tænkte på noget.. Vil du komme sammen?" spurgte han smilende, men en stille flovhed i stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:13

hun rødmede og så på ham... hun krammede ham og kyssede ham længe og smilede bare.... ''ja john ja det vil jeg gerne'' sagde hun og holdte hans hånd imens hun flitede fingre med ham og smilede bare over hans flovhed det var sødt til ham hun var glad fir ham,....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:16

Han krammede hende igen med et stort smil, han havde været nervøs uden grund. Han var glad for at ha spurgte hende, da han jo rigtig godt kunne lide hende. Han kyssede hende blidt tilbage med et stort smil om læberne. Han flettede let finger med hende, da hun tog hans hånd. Han kyssede blidt hende kind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:23

hhun rødmede og så på ham, hun tog ham med hen til sin klasse der var ingen der inde og hun tog ham med der ind så de kunne sidde der sammen. ''var det hvad du ville ha spurte mig om igår aftes?'' spurte hun stille og så på ham og lænede sig ind til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:30

Han satte sig op på et bordet, og trak hende op ved siden af sig. Han flettede let finger med hende igen, og kiggede smilende på hende. "Det sammen, men havde ikke modet til det," sagde han stille og små flovt, han kiggede ud af vinduet. Han havde små røde kinder. Han nussede let hendes hånd og følte sig en smule flov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:34

cecilie var glad og smilede stillle... ''og det bedste er min bror har givet os tilladelse så han ikke er imod vores forhold'' sagde hun og lænede sig ind til ham og kravlede langsomt op på hans skød og smilede. ''du virker ellers altid modig i går i skolen var jeg bange for at blver mobbet ud igen... men du var der for mig'' sgde hun og kyssede ham på kinden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:37

Han smilte kærlig til hende, og lyttede til det hun sagde. "Tror ikke rigtig at han kan lide mig anyways," sagde han rolig med et stille smil, han trak let på skulderne. Han lagde armene om hende, så hun ikke skulle falde ned da hun sidde sig op på ham. Han himlede let med øjnene over det hun sagde, ham modig? Nej, det passede nu ikke helt. "Narj, du skal bare sig til hvis de er efter dig, ik?" spurgte han smilende med en rolig undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:41

hun nikkede... ''det skal jeg nok... men skat er det ikke vigtigst at jeg kan lide dig'' spurte hun stille og rødmede sitlle og rørte hans brystkasse stille.. ''jeg har lyst til at tage en tur i skoven som ulv lige nu.... vil du med??'' spurte huns tille med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:46

Han smilte til hende, og nikkede så til hendes først spørgsmål. "Jo, men vi kan ikke ha at du skifter skole eller bliver nød til at droppe ud, vel?" spurgte han smilende, og nussede hende let på ryggen igen. Han kiggede smilende ind i hendes øjne. "Vi skla snart ha time," sagde han smilende, og løftede hende let op. "Vil du med den og spise lidt før time?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:51

Cecilie nikkede og holdte om hans nakke... ''jeg kan godt selv gå skat'' grinede hun men krammede ham. hun flittede blidt fingre med ham og så op på ham det kunne jo være han ikke ville ha hele skolen vidste de var kærester... hun smilede for sig selv... og dem for hendes klasse kunne sikkert ikke fatte hvordan hun kunne score ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:59

John grinede stille af det hun sagde, han trak hende helt ind til sig. "Er du nu helt sikker på det, min egen?" spurgte han drillende og lagde armene omkring hende. Han kilede hende kort, og flettede så finger med hende. Han kyssede hende blidt på læberne, før han gik ud af klasseværelset med hende. Han var ligeglad med om hele skolen vidste at de var kærester, de kunne da være ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:06

hun så op på ham og rørte hans kind og kyssede ham igen inden de gik og kom der ned hun købte lidt mad o tænkte på ham heletiden selv om han var bagved hende eller ved siden af hende, hun fik taget noget mad og gik hen og begyndte at spise lidt og tykkede af munden... ''skat jeg er ikke køn når jeg spiser så er du advaret'' sadge hun stillle..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:11

Han gik bag hende i køen, han skulle ikke ha særlig meget nu. Han ventede med at spise rigtig til den næste pause. Han købt et æble, og en vand. Han grinede over det hun sagde, og satte sig overfor hende ved et bord. "Vi har spiste sammen før, husker du? I går til midtdag, og i går til frokost," sagde han smilende med en drillende undertone. "Og jeg vel altid synes du er køn," sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:24

hun så ikke på ham hun rødmede... hun så ned... ''jeg liner alså stadig lort når det er'' sagde hun og spiste vider. hun skulle jo gå i det næste frikvater hun skulle til læge... ''skat jeg skal til læge i næste frijvater så vi ses nok efter skole ikke skat?'' spurte hun sitllle go så på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:28



Han smilte til hende og lagde en hånd på hende. "Sh, ik?" sagde han smilende, han ville nok aldrig synes hun lignede lort. Eller måske hvis hun havde lort over alt, han slag tanken væk. "Læge? Noget alvorligt?" spurgte han rolig og lagde hovedet på skrå. "Yeah, selvfølgelig gør vi det. Kommer du tilbage til skolen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:32

hun så ned og sukkede. ''jeg... har bare haft så ondt i min arm på det sidste'' sagde hun stille og så væk... hun ville ikke gøre ham urolig. det var nok bare noget der var forstrukket. hun så på ham og holdte ham i hånden hun smilede stille og rødmede stille,,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:34

Han lagde hovedet let på skrå og kiggede på hende. Han blev en smule urolig, men sagde ikke noget om det. "Hvad har du lavet?" spurgte han stille og kiggede rolig på hende. Han nussede blidt hendes hånd, og lagde den anden hånd på hendes hage. Han løftede hendes hage op, så han kunne se hende. "Skal jeg tag med?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Back at the School - Cecilie Empty
IndlægEmne: Sv: Back at the School - Cecilie   Back at the School - Cecilie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Back at the School - Cecilie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Back to school -Shannon
» et liv for et liv //Cecilie//
» Cecilie
» Barndomsesglæde -Cecilie
» Kom i feststemning - Cecilie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: