Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dans.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dans. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dans.   Dans. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 15:57

Dean smilede skævt, han nussed hende lidt på maven men slap så kyset da han hvade taget fat i hans trøje han satte sig lidt op og løftede hende lidt op med den ene arm og hev hendes trøje af, og smilede imens han kastede den ned på gulvet og lagde ig oen på hendes igen, Dean kørte hænderne op og ned af hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Dans. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dans.   Dans. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 10:11

Brielle fik det en smule skidt med det de var i gang med, tanken om at have sex med en fremmed, uden at få noget få det, også ville han alligevel smutte bagefter, hun fjernede hænderne fra hans bukser og skubbede ham stille væk " Stop, undskyld .. Stop .. Det går ikke" sagde hun undskyldende og satte sig lidt op "Jeg kan ikke .. " sagde hun så og så lidt ned.
Gæst
Gæst

Dans. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dans.   Dans. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 11:28

Han satte sig op og nikkede "Det er okay, jeg forstår det godt" sagde han roligt han tog roligt sit tøj på og satte sig på senge kanten, "Det kan jeg heller ikke" sagde han roligt, han kunne ikke lide tænken om at han var tæt på og gå i seng med hende, og at hun ikke ville få noget for det, og at hun faktsk levede af penge hun fik af sex,,
Sponsoreret inhold

Dans. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dans.   Dans. - Page 2 Icon_minitime

Dans.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: