|
| Kølig Midnats aften | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:08 | |
| Dato: Omkring slutningen ag oktober... Årstid: Efterår Dag: Onsdag Vejr: Overskyet, mørkt og svagt blæsende Sted: Den Fredfyldte Skov Tid: omkring midnat Omgivelser: Kun Milana og en masse træer.
Vinden blæste svagt igennem træerne, og prøvede desparat at få de sidste blade fra træerne til at blæse ned mod jorden, og ligge sig i de bunker, som der allerede var dannet mange af. Mørket havde forlængst lagt sig, og holdt sig, men man kunne stadig se svagt igennem det. Skyerne hang tungt over himmelen, og holdt en kølig luft, der fik omgivet skoven. Milana gik imellem alt dette. Hun fik indimellem en stod op at stå på højkant, så hun kunne sparke til den - Få den så langt væk som muligt, som hun ønskede med så mange ting. Problemerne klæbede sig til hende, som træerne til jorden. Hendes blik var roligt og uigennemskueligt, for hvad der skete i hendes hoved. Hun følte efter vibrationerne hun kunne føle i jorden, men der var kun nogle meget meget svage nogen... Nogen var i skoven, men langt væk, så hun satte sig blot på en stor sten, og så stift, men roligt, fremfor sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:23 | |
| Kniven fløj ubesværet igennem hans hånd og efter hende. Gabriel havde sneget sig så listeagtigt at han nærmest var et spøgelse, hen over jorden at han nærmest heller ikke havde rørt jorden. Han havde kastet i det sekund han havde set hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:35 | |
| Milana mørkede vibrationen i jorden fra ham, men da det allerede var blevet for sent. Hun vendte hovedet, idet kniven borrede sig ind i siden af hende. Hun kæmpede for at holde et smertesskrig tilbage, men fik et smertesstøn frem. Hendes vejrtrækning blev i hurtige korte stød, idet hun lod sig glide ned fra stenen, og trak forsigtigt kniven ud, der nu var helt dækket af blod. Hun lukkede øjnene, og så derfor ikke efter, hvem der havde kastet kniven, men holdt øje med ham gennem vibrationerne. Hun sad med ryggen mod stenen, med stenen der skærmede for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:39 | |
| "Du kan godt spare dig" sagde han irriteret over det hele. Han ville have hævn over det med stenene, men hun havde også hjulpet ham væk... Han var lidt splittet men ellers opkay normal i hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:42 | |
| Hun knyttede let hænderne, og så ned på den side, som kniven havde borret sig ind i på hende. Hendes vejrtrækning forblev korte og hurtige, men dog næsten lydløse. "Spare mig for hvad?" Spurgte med en neutral stemme, der intet afslørede om, hvordan hun havde det. Hun havde med det samme genkendt hans stemme. *Skønt... Han vil sikkert have hævn* tænkte Milana med himmel vendte øjne, efter hun havde åbnet sine øjne igen. Hun sad fortsat med ryggen mod stenen, og dermed også med ryggen mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:45 | |
| //Skal hurtigt børste tænder... Kommer igen hurtigt xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:46 | |
| //Nu skal jeg altså logge... Sorry// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Lør 26 Sep 2009, 08:57 | |
| //Videre imorgen så xD Skrives ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 03:36 | |
| Han kunne mærke vreden overstige smerten fra benene. Han rystede let på hovedet og kastede med let hånd en bombe over stenen så den ville lande foran hende. "Og Bum sagde Elveren" sagde han spottende og bventede på bombelyden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 04:01 | |
| Milana sprang om med det samme, og løb hurtigt nogle metre væk. Smerten var uudholdelig, men hun viste intet. Så det måtte have været sådan Gabriel havde haft det - Dog var hun på en måde ligeglad med ham. Hun havde aldrig kunnet lide ham, og ville helt sikkert aldrig komme til det. "Desværre dusørjæger... Men jeg er ikke helt dum" Sagde Milana køligt til ham. Hendes venstre side var blevet våd af blod - Smukt mørkerødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 04:01 | |
| clara kom gående, hun havde et tørklæde over sit hoved, så hendes hår og øre var dækket |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 05:41 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:07 | |
| sasori kom løbende og ramlede lige ind i milana. han faldt ned på jorden. "åhh, undskyld, det var ikke min mening." han var overrasket over at løbe ind i en elver, og så alligevel ikke.
//ja jeg forstyrre, men keder mig virkelig.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:08 | |
| "Virkelig?" Spurge han og nikkede mod hendes venstre side "Du ser ikke ud til at have det for godt" sagde han og grinte svage, men tog ig til ribbenene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:12 | |
| Milana mærkede en løb ind i hende, og holdt sig lige med nød og næppe oppe, og ikke faldt. Hun så isnende koldt på Gabriel. "Måske skulle du tage og - jeg ved ikke - Klappe i!" Sagde Milana i et iskoldt tonefald, dog uden at vise, hvordan hun havde det med, at være blevet ramt i siden med en kniv, så hendes venstre side var helt våd af blod. Hun ønskede ikke at se hvordan det så ud... Milana lod jorden under Gabriel vibrere voldsomt, så man skulle have en meget god balance for ikke at falde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:16 | |
| *hvad sker her?* tænkte sasori. han kom hurtigt på benene og så elveren han var løbet ind i. "det må du altså undskylde." han så at gabriel var på usikker jord. "hey, dusørjæger, er man lidt hængt op?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:18 | |
| //Bliver nød til at logge, en min Email er Pit94@live.dk... Det er lidt nemmere at skrive på Msn// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften Søn 27 Sep 2009, 06:20 | |
| //Arh dammit, men sess... Tilføjer dig lige på mit msn xD// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kølig Midnats aften | |
| |
| | | | Kølig Midnats aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|