|
| jfniäifjoqewpjlK | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: jfniäifjoqewpjlK Søn 27 Dec 2009, 05:14 | |
| Omgivelser: Et par stykker Dato: D. 26/12 År: 09 Tid: 23.07 Vejr: Mørkt Sted: byen
Elsa gik ned af gaden, hun havde sort tøj på, så hun var ikke så nem at se, men hun havde et stort smil på læberne, og man lagde hurtigt mærke til hende i det hun hev hætten af, hendes blege hun strålede og hendes smil var meget til trakkene, hendes blik var nede i jordern men hun tog bliket op for at kigge rundt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Søn 27 Dec 2009, 05:50 | |
| Austin lå på en bænk, som var på selv samme vej som pigen kom gående på, han prøvede at falde i søvn, men han frøs og havde svært ved at falde i søvn af den grund, desuden var bænken heller ikke den mest behalige bænk at ligge på, han gøs kort da det begyndte at blæse kraftigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 04 Jan 2010, 02:52 | |
| Elsa så drengen hun løb hurtigt hen til ham, "Hey du kan ikke ligge der" sagde hun hjælpsom, hun tog fat i ham og gik ham op i sin farven, "Kom" sagde hun roligt og begyndte og gå hen imod sin lejelighed, som hun delte med Gabrielle, hun kiggede ned på Austin, "Jeg hedder Elisa" sagde hun roligt men med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:20 | |
| Austin så forvirret på hende og lagde armende om hende for ikke at falde ud af hendes favn "He-Hey, Hvor tager du mig hen?!" sagde han en anelse panisk da han slet ikke kendte denne fremmede pige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:27 | |
| "Et sted hvor du kan værer i sikkerhed" sagde hun roligt, hun kigede ned på hans hals, "I sikkerhed for v-vampyre, min lejelighed" sagde hun roligt til ham og kiggede ned på ham men kiggede så rundt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:32 | |
| Austin så hurtigt op på hende da hun sagde ordet vampyrer "Hvad ved du´om vampyrer?!" spurgte han huritigt og blev en anelse anspændt i kroppen, hvad var hun for en spøjs kvinde som bare tog ham med hjem og kendte til vampyrer?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:40 | |
| Hun strakte halsen så han kunne se hendes bide mærker der var over 15 bid, og det var kun den ene side af halsen, hun kiggede roligt ned på ham og gik vider og gik ind i sin opgang, "Jeg ved at de bider og drikker blod" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:46 | |
| Austin så forbavset på hendes bide mærker "...." han vidste slet ikke hvad han skulle sige, hvordan kunne hun overleve alle de bid?, Alt den uudholdelige smerte, han stirrede på bide mærkerne, men tvang sig selv til at se væk fra hendes hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:48 | |
| Hun gik op af trapperne og gik nd i lejliheden og gik ind på sit værlese hun lagde ham på sengen og gik ud og lukkede hovede døren hun gik så ind til ham og satte sig roligt ved siden af ham og kiggede ned på ham, "Hvad hedder du" spugerte hun roligt om .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Man 25 Jan 2010, 06:51 | |
| Austin nåede næsten ikke at opfatte at han var endt inde i en seng, han så sig kort omkring før han så på hende da hun spurgte om noget "Austin, mit navn er Austin" sagde han stadig en anelse forvirret over det hele. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK Ons 27 Jan 2010, 01:44 | |
| Hun nikkede roligt og havde øjen kontakt med ham, "Austin er et flot navne" hun kæmpede for at få sine øjne væk fra hans men det var så svært han havde så pæne øjen, hun kom til og starte hendes evne og den ville allrede på virke ham .. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: jfniäifjoqewpjlK | |
| |
| | | | jfniäifjoqewpjlK | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|