Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 mødet på høj lys dag //Akuma//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 10:26

T: 12:45
S: Gå gaden
O: i menneskers spise pause
V: bagende sol med ganske få skyer på himlen
P: en sort alt for stor sort hætte trøje, røde jeans, lime grønne all stars og sin blod røde kasket.


Han stod op af en lygte pæl få timer tidligere havde han troet at det ville blive koldt men nej det var underlig nok taget en drejning fra at se gråt og trist ud til at se varmt og glad ud. Han gik ganske langs som ned af gå gaden i mens han i jag tog de travle mennesker som alle ledte efter et sted at spise, han begyndte at grine lidt af sig selv. Han kiggede hen mod alle menneskene som havde travlt nok med at proppe mad i munden og skynde sig tilbage til deres arbejdspladser. Han satte sig på en bænk og tog sin kasket af og lod solen slikke hans kridt hvide ansigt *hvis bare ikke der var så mange som kunne se det* han sukkede * lige meget hvor man går hen lige for tiden er der nogen som ser noget, høre noget, gør noget og siger noget som kan få en i klemme* han kiggede sig hurtigt omkring og smilte for sig selv. Der var så mange som kiggede og havde set ham. Han smilte bare endnu mere han fik øje på en taske som bare var blevet efter lad og kiggede på den i et stykke tid…..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 10:40

påklædning http://www.w-i.dk/Chalanta/cutenews.1.4.6/cutenews/data/upimages/ondskabensengel.jpg

(har ikke horn)

Akuma kom gående ned af gå gaden.
*jeg vil ikke dræbe i dag* tænkte han. Det var ellers et sted der var probet med mennesker han kunne æde. Men nej ikke idag.
han havde alligevel trækket hætten på sin kappen helt ned over sit ansigt så ingen kunne se hans blå hud og han havde foldet sine vinger ind under den.
Det eneste han ville den dag var at samle tankerne et sted hvor han bare kunne gå og iagttage andre mennesker.
Mens han gik der i sine egne tanker faldte han over noget.
"AV!" han var faldet over en taske der bare lå på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 10:58

Viel stod bare og kiggede på manden. Han gik hen mod manden og rakte sin hånd frem mod ham han smilte så som altid. Han kiggede manden ind i øjne* sikke nogle smukke øjne den mand har* han grinte kiggede ud mod menneskene” hvad laver du så her midt om dagen”. Han rejste sig og kiggede lidt ud over menneske vrimlen og alle havde stadig travles. Han gik hen og samlede tasken. Han rodet lidt rundt mellem læbestifter og fandt en fed pung som han puttede i hans trøje, et ondskabsfyld smil kom frem på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 11:07

Han rejste sig op.
Han så sig omkring for at være sikker på at ingen havde set ham.
Han tog hurtigt hætten helt ned foran ansigtet.
Han gik hen til ham for at se ham over skulderen da han rodet i tasken *måske er der noget godt ved at have faldet over denne taske?* tænkte han.
"er du slet ikke skræmt over mit udseende?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 09:48

Han kiggede lidt på manden ” nej ikke rigtigt for når man er vampyr som mig og nogle hundrede år gammel skal man nok have set en del”. Han kiggede smilende på ham.” og hvorfor er du her?” han kunne godt se manden var blevet helt forvirret eller nok nærmere overrasket over det men samtidig syns han det var det var enormt sjovt. Han rettede lidt på sin kasket og smilte lidt forvirret….
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 09:58

"ah en varmpyr! jeg syndes også der var et eller andet over dig" sagde han
"når men Dav jeg hedder Akuma og jeg er her egentlig kun for at samle tankerne. Ellers ville du have set døde mennesker over alt. Hehe" Forklarede han og tog sin ene arm op bag hovedet.
"men hvad hedder du?" spurgte han og rakte armen ud for at hilse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeSøn 23 Okt 2011, 23:31

Han stirrede på han ”mit navn er Viel” han kom til at tænke på han aldrig havde fundet ud af hvorfor han hed Viel. Hans dækkede hans ene øje til med sin hånd han havde givet manden. Han undrede sig lidt over det med de døde mennesker men lod være med at tænke mere over det. Han kunne mærke hvordan solen var ved at blive grufuldt irriterende. ” kan vi ikke gå ind i solen” han spurgte ham pænt men kunne godt se på ham at det manglede en for klaring” erhm jeg kan godt tåle solen men den er grufuldt irriterende, fordi den stråler går ind og rør mine øjne og det kan jeg ikke tåle i for lang tid af gangen”.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeTors 27 Okt 2011, 00:26

Han tænkte lidt over spørgsmålet og sagde "jo er du da vampyr?"
"jeg er selv dæmon" sagde han og tog hætten ned for at vise sit blå ansigt. Hvorefter han tog den på igen for ikke at sprede panik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 02:31

Han kiggede lidt på manden” undskyld men jeg fik vist ikke fat i dit navn” han så smilende på men samtidig trist. Han kiggede op på himlen inde fra skyggen” det er en blå himmel i dag” han holdte en lang pause ” jeg kan godt forstå at folk gerne vil spise ude i dag” han grinte lidt i mens han havde noteret sig alt hvad manden havde sagt til ham…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 10:04

"jeg hedder Akuma" gentog han sig selv.
"og ja der er meget lyst idag" sagde han og kikkede op i himlen.
"men det er nu ikke lige mig med alt den sol"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 10:27

Han kiggede på ham og grinte lidt. ”solen kan nu være ganske fin” han grinte lidt ” hvis, altså man kan tåle den” han grinte endnu mere. Han kiggede uforståeligt på ham ” hvorfor ikke du er da dæmon men bruger ikke din gave til at kunne se solen i øjne” han smilte lidt kaglet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 10:33

"jeg bor i kloarkerne for fanden!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 10:39

Han kiggede lidt på ham og smilte så” så det er derfor du er helt blå”. Han grinte og kiggede så lidt mere på Akuma. ”hvis du kunne vælge mellem nat og dag hvad ville du så vælge?” han så spørgende på ham og inden Akuma på nogen måde kunne nå og svare igen kom det næste spørgsmål ” og hvis du kunne vælge i mellem liv og død hvad blev det så” han grinte over alt det han pludselig kunne sige…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 10:44

"jeg blev født blå!"
"nat er best fordi der kan jeg være nattens dræber"
"og jeg vil helt klart vælge død men jeg kan bare ikke dø"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 11:07

Han kiggede lidt på Akuma” født blå??” bare i hans stemme kunne man høre han var forvirret. Han satte sig ned uden at sige noget som helst. Han kiggede op på Akuma” aha jeg ville have sagt dagen selv om jeg er nød til at skjule mine øjne of jeg elsker solen og sommeren” han grinte han var nok den mærkeligste vampyr der havde levet på denne klode. Endnu en gang var han forundret ” hmm… jeg kan jo ikke lige frem sige jeg er i live og jeg kan jo heller ikke lige frem sige jeg vil dø for jeg er død og mit liv har jeg jo mistet for lang tid siden” han grinte og lod være med at vise han var ked af det inderst inde…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 11:27

"Øøøh okay?"
Akuma var nu mega forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 11:29

Han grinte over det hele ” jeg er faktisk ved at være sulten eller hvad siger du Akuma” han grinte lidt…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 11:41

"MAD!?" sagde han højt.
"jo men der er en ting jeg ikke har fortalt dig i nu Viel..." han flåde kappen og trøjen af. Foldede sine vinger ud, fløj hen til den nærmeste kvinde, tog fat i hende og med tilbage til Viel.
"Jeg har vinger" hvorefter han bed halsen over på kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 11:45

Han kiggede lidt på Akuma ” vinger?? Når du mener lige som englene har?” han begyndte at grine i mens han rejste og smilte til en ung kvinde som fulgte efter ham ind i en gyde hvor han fik drukket hendes blod. Han kom tilbage til det sted som Akuma havde været få nogle sekunder siden efter hans egen menning…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:00

Akuma åd det meste af sit offer.
Så udhulede han kraniet fra kvinden og fyldte det op med blod fra kroppen.
Han ventede på at Viel kom tilbage og tilbud ham "blod?" hvorefter han rakte kraniet frem imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:11

Han kom til at grine, men han tog i mod kraniet. ”ved du hvad Akuma?” han grinte lidt” den er tøs kunne sku godt have brug for noget ekstra salt i blodet for det smager sku ikke godt” han grinte et meget drenget grin, imens man kunne se han havde det sjovt. Han drak det sidste i kraniet ” men ellers mange tak for mad Akuma” han grinte lidt af det hele hvor efter han smilte til Akuma…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:23

"det kan der være noget om"
"men det må vi jo gøre noget ved" sagde han og smilede skummelt.
Så fløj han hen til en kvinde mere og tog hende tilbage til Viel.
Han fandt to vinglas, bed hul i halsen på kvinden, hældte hendes blod op i dem og tilsatte salt.
Så gav han det ene til Viel "skål som venner!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:27

Han grinte af ham i mens han då ham bide hul på hende og alt hvad han gjorde bare for at få det til at se pænt ud. ”skål for et udødeligt venskab i vært fald fra min side” sagde han i mans han kun fokuserede på blodet i glasset med et grin på hans læber…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:32

Og derved blev der dannet et udødelig venskab mellem vampyren Viel og dæmonen Akuma.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 12:33

Forsættelse følger eller hvad??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mødet på høj lys dag //Akuma// Empty
IndlægEmne: Sv: mødet på høj lys dag //Akuma//   mødet på høj lys dag //Akuma// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mødet på høj lys dag //Akuma//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: