|
| Love or maybe Hate- Walter | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 07:23 | |
| Omgivelser: Havet,Havnen? Sted: Sin båd Tid: 22:22 Vejr: Klart med fuldmånen Påklædning: En kort afslørende kjole.
Catherine sad ved bordet inde i yachten. Hun havde sat en sang på og sang med på den. Hendes stemme smøg sin ind i sangen og passede perfekt. Det lød godt og hun sang videre. Hun stoppede med at synge og gik hen til det lille køkken. Hun åbnede minikøleskabet og tog en pose blod frem. Hun hældte det op i et glas og satte glasset i microovnen. Hun tændte microovnen og tændte igen for musikken. Hun dansede en smule på gulvet og smilede da hun lavede en baglæns salto. Hun savnede Victor/Walter. Hun sang videre og gik hen og hentede blodet. Hun drak det hurtigt og gik hen og hente sin tandbørste. Hun børstede tænder og spyttede ud i vasken. Hun kiggede i spejlet over vasken og hendes hår der sad i en hestehale. Hun tog hestehalen ud og hendes lettere bølgede hår gik ned om hendes skuldre. Hun smilede men smilet var trist. Det var længe siden Hun havde været sammen med Walter og det gjorde hende fandme ked af det. Hun gik ud fra badeværelser og ind i det lille soveværelse. Der var den store seng der fyldte det hele. Hun kiggede på sengen men havde ikke lyst til at ligge sig. Hun gik ud på bådens dæk og kiggede ud over den smukke havn. Hun nynnede en gammel sang og kiggede på fuldmånen. Ønskede at Walter ville komme hen til hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 07:31 | |
| Victor gik ud af en lille gyde ved havnen hvis man kigggede bag ham ville man kun se af der lå en dø person eller det der nu var tilbage, han gik med en rolig farve og meget af ham var farvet i blod mens det kun var det sorte tøj som ikke var farvet ind i blod. *godt med morgenmad* tænkte han kort mens han gik gennem havnen og han kiggede på de mange skibe mens han selv overvejet om han ville have et en dag for han havde enlig rå til det hvis han nu havde lyst, han trak vejret kort mens han fandt hans smøger frem og han tændt stille en og tog et stille hiv mens han gik videre. Han fangede lyden af en der sang eller mere nynnede oghan begyndt og gå i mod nynnende mens han nød hans smøg *så jeg ikke alene mere* tænkte han kort mens han kom tæt og tæt på sagen og han begyndt og kun se hvem det var, han stoppede op lidt der fra og slukkede smøgen mens han kort efter gik videre "godaften elskede" sagde han roligt mens han kiggede ned på hende med et roligt blik og hans smile kom frem på læben.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 07:59 | |
| Catherine løftede sit blik da Victors velkendte duft nåede hende. Hun hoppede ned fra båden selvom der var et par meter ned og smøg sig ind i hans arme. Hun førte sin mund til hans øre. " Godaften Elskede, Jeg har savnet dig " Hviskede Hun roligt. Hun kyssede ham blidt og trak ham i hånden så han kom med op på båden. Hun vendte sig om mod ham da de var oppe på dækket og kyssede ham et langt men blik kys. Hun havde savnet ham så meget. Hun elskede hans forførende men pirrende smil der samtidig skreg at man skulle væk fra ham. Hun fattede ikk at hun kunne savne ham så meget som hun gjorde. Hun lagde mærke til blodet og hev ham ud på badeværelset. Hun stirrede på ham og rystede på hovedet. " Du burde måske gå i bad " Sagde Hun stille med et smil på læben. Hun var selv blevet smurt ind i blodet af at stå så tæt op af ham men hun var genert... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:03 | |
| Han når ikke helt og kigge sig om for hun var hen ved ham og før de var inden på hendes båd, "hyggeligt sted" sagde han roligt mens han kyssede med flere gang og han lod sig roligt hive med ud på badværelset, "måske en god ide" sagde han kort mens han kiggede på hende "men nu har jeg jo os lige spist" sagde han kort efter mens han kiggede med et roligt smile på hende og han tog bare hans t-shirt af mens mens kort lukkede øjne. Han lag sin t-shirt på wcet og han begyndt roligt og tag hans smykker af mens han blikkede en gang mere "hvad har du så bruget tiden på?" sagde han roligt mens han ind i mellem kiggede på hende og han var helt rolige.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:10 | |
| Catherine betragtede ham stille. " Tak, jeg har brugt tiden på at dræbe og savne " Sagde Hun roligt og så op i hans øjne. " Hvad med dig,Hvad har du lavet? " Spurgte Hun nysgerrigt. Da han tog sin t-shirt af blev hun varm over hele kroppen. " Måske skulle jeg bare gå ud så jeg ikke får lyst til dig " Sagde Hun og skævede hen mod døren. Hun vidste ikke hvad han var i humør til og overvejede derfor kraftigt at gå. Vis han ikke havde lyst blev hun nødt til at gå ud. Hun tænkte over mulighederne for at blive inde hos ham. De var ikke så store men hans humør betød alt for hende. Han betød alt for hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:19 | |
| "hmm ikke det store jeg ved og lave et nyt billede og ellers så jager jeg bare meget af tiden" sagde han mens han kiggede "så du har lyst til mig Rawr" sagde han bare kort efter "men jeg kommer ud og joiner dig om lidt hvis det er jeg skal bare lige have alt blodet væk" sagde han kort mens han begyndt og tag hans bukser af og han og han var meget stille mens han gjord det, han trak igen vejret roligt mens han kiggede kort ned af ham selv og der efter var ha inden under bruseren for få alt blodet væk.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:35 | |
| Catherine grinede sarkastisk og gik ud af døren. Hun gik direkte ind på værelset og smed sig på den store seng. Hun tænkte på at hun følte sig afhængig af Victor. Hvad ville der ske vis han døde?. Hun kendte svaret men ville ikke tænke det. Hun smilede for sig selv og gik hen til hendes skab. Hun tog sin kjole af så hun kun havde bh og g-streng på og kiggede efter noget hyggetøj. Hun kiggede og kiggede indtil hun fandt et par jogginbukser der kun gik til midten af låret og ellers lod hun bare bhen være. Hun lagde sig ned under dynen og kiggede op på loftet der var fuld med stjerner og månen selv. Hun havde fået det ordnet så man kunne se himlen. Hun lå og kiggede. Hun lyttede efter hvornår Victor var færdig.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:39 | |
| Victor gjord sig hurtige med hans bad og han kom af med alt det blod der var rundt op på ham før han slukkede for vandet og fandt et håndklæde, han tør vandet væk og band han håndklædet om under kroppen før han gik ud til hende "så" sagde han rolig mens han kom indtil hende og han tog plads på sengen ved side af hende mens han roligt kiggede på hende med et lille smile på læben.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Søn 30 Okt 2011, 08:56 | |
| Catherine vidste hvad hun ville gøre da han kom ind til hende. Hun kiggede først på ham for at se hans humør. Da hun ikke så had kyssede hun ham blidt og langt. Hun lagde sin ene hånd på hans ryg og den anden hånd på hans nakke. Hun kyssede ham mere voldsomt og sukkede svagt. Hun trak sig kort tilbage. " Jeg vil have dig " Hviskede Hun hæst og kyssede ham igen. Hun trak sig tilbage for at se om han ville eller om det blev en afvisning.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter Tors 03 Nov 2011, 23:58 | |
| "you want me?" sagde han kort mens et smile kom frem på hans læbe og han skubbede hende roligt ned og ligge før han sat sig halvt over hende, "then lets play" sagde han kort mens han kyssede hende på munden og han lukkede kort øjne mens han slappede af i hele kroppen. Han nød det varme der var og han åbent igen øjne efter lidt tid mens han kiggede på hende med et roligt blik.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love or maybe Hate- Walter | |
| |
| | | | Love or maybe Hate- Walter | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|