|
| skoven er bare smuk - Lancier | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:13 | |
| "hey!"sagde han, da Andy med til fik ham væltet ned på jorden og hurtigt var over ham"det ved jeg ikke, men du elsker vel personer, det er jo nok derfor du stadigvæk er i det forhold"sagde han, han kiggede bare op på Andy"men i det mindste har du et godt forhold til en, men jeg har ikke nogle at holde af, jeg kan ikke rigtigt holde af min bror efter som han har gjort mig til det jeg er nu"sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:25 | |
| Andy kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, han synes det altid var sjovt sådan nået at skulle kæmpe lidt mod hinanden uden skade "ja jeg elsker ham.. Men forholdet er der nok stadig.. kun fordi vi er gift, og jeg har ikke lyst til at skilles" sagde han og var imod at blive skilt og derfor var det ekstra hårdt for ham, fordi han viste virkelig ikke hvad han skulle stille op med det forhold "ikke ligefrem et godt forhold" sagde han og prikkede ham drillende i siden "du kan holde af mig?" forslog han og rakte tunge af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:45 | |
| "ja måske Andy"sagde han og blinkede til ham, han prikkede ham lidt i siden"hey Andy det kildede lad være med det"sagde han, og tog fat i hans hånd for at få ham til at lade være med det igen"hold op med det"sagde han og grinede en lille smule |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:48 | |
| Andy grinte bare kort af ham og så kort ned på deres hænder, inden han så op på ham igen og bed sig bare i læben. Han lag sin pande og næse mod hans, og satte sig op på hans mave "det tror jeg så ikke jeg vil.. når du ligefrem siger at jeg skal" sagde han og blottede bare sine hvide tænder lidt i et smil, og begynde bare at prikke ham i siden med den anden hånd "jeg stopper først.. når du siger bebe.. eller nået" sagde han og havde bestemt ikke tænkt sig at stoppe før han selv ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:51 | |
| han brgynde at grine"stop andy bebe stop det kilder"grinede han, han prøvede at få ham til at stoppe med det"Andy!"grinede han, han vred sig lidt for at se om han kunne komme lidt væk fra ham, de lignede næsten to små børn sådan som de lå der og Andy som kildede ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 06:55 | |
| Andy kunne ikke lade være med at grine med og blev bare ved med at prikke ham "jeg er desværre ikke sød" sagde han og prøvede på at gøre et ondt grint, selv om det ikke ligefrem gik særligt godt da han jo ikke var ond. Han stoppede kort tid efter og satte sig bare roligt op, mens han bare holde sine fingere klar til at prikke ham igen "men kan godt lide at høre dig sige bebe" sagde han og blottede sine tænder i et drillende smil, og havde ikke nået imod at pjatte ligemeget om der var folk der så det eller ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 07:00 | |
| "hey Andy, det var ikke sjovt, jeg gider ikke sige bebe mere"sagde han så en lille smule fornærmet ud, han var endelig ret god til at spille skuespil, så det gik endelig godt med at spille fornærmet, han prøvede bare at finde en måde at få Andy til at stoppe med at kilde ham i siden, det var jo ikke sjovt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 07:07 | |
| Andy synes nu det var ret så sjovt at kilde ham i siden, han hævede bare sit ene øjebryn af ham og slikkede ham i stedet på kinden "er det måske bedre?" spurgte han om og grinte lidt af det, han kunne vel godt lide at drille sådan lidt i det. Og da han havde Lancier lige under sig, så kunne han da lige så godt have lidt sjovt med det. Han fjernede sin hånd fra siden på ham, og valgte istedet at prikke ham på kinden "er det bedre?" spurgte han om og gav nogle små grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 07:42 | |
| "hey Andy"sagde han, han vende sit hovede lidt, han bed lidt i hans finger, men ikke hårdt, han smilede lidt til ham, han ville ikke slippe den lige med det samme, han sagde ikke noget, han kunne jo ikke rigtigt sige noget med hans finger i munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 07:44 | |
| Andy stirrede bare på sit finger som var inde i hans mund, han grinte ikke længer og rakte bare tunge af ham "det er min finger.. du må ikke låne" sagde han og kunne ikke holde sig tilbage og måtte bare give et grin fra sig en gang imellem, han var ikke bange for at Lancier ville komme til at bide på ham. På en eller anden underlig måde, så stolede han på Lancier og derfor ikke troet på at han ville gøre ham nået. De fleste ville nok blive bange eller nået, men Andy sad bare der og bare prøvede på at se fornærmet ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:15 | |
| han lod sin tunge spids røre lidt ved hans finger bare for at drille ham lidt, men han slap hans finger igen"årh hvorfor ikke?"spurgte han og blinkede til ham, han lå jo bare under ham, han gjorde ikke noget for at få ham af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:19 | |
| Andy fik sådan lidt røde kinder, selv om det ikke var sådan helt tydeligt "fordi jeg godt kan lide det" hviskede han og tændte på at folk suttede på hans fingere, men også bare det med hans fingere i en andens mund var nået han godt kunne lide. Han tog bare fat i hans hænder og trykkede dem ned i jorden lige over Lancier's hoved, han stirrede bare ned på ham med et drillende blik i sine øjne. Han bøjede sig bare ned, og lod sin tunge strejfe op af hans næse og mellem øjnene op til hans pande. Hvor han løftede sit hoved op igen, og så bare ned på ham igen som om intet var sket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:25 | |
| han lod ham bare holde sine hænder"hey Andy"sagde han og grinede lidt, han lukkede øjne, da Andy's tunge kom der fordi"hvorfor gør du det her?"spurgte han, han viste ikke hvordan Andy's ægtefælle ville tage det eller hans tvillingebror for den sags skyld, han ville slå ham ihjel det var sikkert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:30 | |
| Andy træk bare lidt på skulderne og gav et enkelt grin fra sig "jeg tager bare hævn" sagde han og var ikke bange for hvad Adam ville sige, det var jo ikke ligefrem nået han havde lyst til at fortælle. Han fortalte heller ikke når han ligefrem var utro, det viste han bare var en dårlig idé. Det var jo også det at han var utro første gang, som gjorde at han begynde at drikke igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:37 | |
| "hævn for hvad?"spurgte han og kiggede op på ham, han viste ikke rigtigt hvad det var det han ville tage hævn for, han ville til at tage sine hænder fri"Andy hvofor er det endelig vi gør det her?"spurgte han og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:39 | |
| Andy kunne ikke lade være med at se drillende på ham "fordi du næsten åd min finger" sagde han og elskede virkelig at tage hævn, så længe det ikke var nået med at slå nogen ihjel eller sådan nået. Det var sgu ikke lige ham at skulle gøre skade på nogen, udover når han var sulten og havde brug for en sjæl. Han så sig lidt omkring inden han så ned på ham igen "gør hvad?" spurgte han om og hævede sit ene øjebryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 08:48 | |
| "nej jeg gjorde da ikke, kun en lille smule måske, men jeg fik jo slet ikke spist den færdig"sagde han drillende og blinkede til ham, han tog sine hænder fri"når hvad vil du nu gøre, nu kom jeg jo fri Andy"sagde han og smilede lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 09:01 | |
| Andy rystede let på hovedet "men det er min.. så ikke spise på den længere" sagde han og havde ikke lyst til at miste sit finger, det ville bare se underligt ud synes han også skulle han o også bruge alle sine fingere til alle de ting han nu lavede. Han så kort efter hans hænder, inden han så ned på ham igen "det her" sagde han og begynde at prikke ham i siderne igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 09:07 | |
| han begynde at grine igen"nej Andy det er unfair"grinede han, han vred sig under Andy, han prøvede at komme væk fra ham"nej Andy hold op"grinede han, men så længe Andy ikke stoppede jo mere grinede han, han kunne ikke lade være med at grine, godt nok var han en vampyr, men der var jo ikke nogle der havde sagt til ham hvordan han skulle være, så han var bare som han plejede at være |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 16:27 | |
| Andy havde ikke nået imod at Lancier var som han var, han synes selv at det var forkert at vampyr ændrede sig når de blev vampyr... og bare fordi de mente at vampyrer var onde. Selv om Andy ikke mente at der var nået ondt ved dem, og ligemeget hvor mange problemer han havde kommet ud i med vampyrer så ville han ikke skifte mening. han kan endda huske den gang hvor han kalde en vampyr en krammebamse, det fik ham bare kort til at grine. Han stoppede roligt op og bare så ned på ham "er du færdig med at være dum?" spurgte han om og prøvede på at lyde som en ordenlig voksen person. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Tors 03 Nov 2011, 18:36 | |
| han så op på Andy"ja jeg skal nok være sød nu"sagde han og smilede, han lå bare på ryggen og slappede af, han tog fat i Andy og hev ham og ned ligge ved siden af sig"du er så ond Andy, du skal ikke kilde mig så meget, være glad for jeg er vampyr ellers ville jeg være død af åndenød"sagde han og grinede lidt, men stoppede igen og vende sig om på siden og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Fre 04 Nov 2011, 03:05 | |
| Andy lod sig bare blive lagt ned ved siden af ham, han kiggede bare op på himlen og tog kort en dyb indånding. Hans blik gled langsomt hen på ham mens han smilte "så ville jeg jo være en kilder morder" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det, da han selv synes det lød ret så sjovt og alligevel vildt underligt i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Fre 04 Nov 2011, 04:05 | |
| "haha meget morsomt Andy"sagde han og skubbede en lille smule til ham, han lagede sig så om på ryggen, han ville ønske at han kunne sove bare en gang til, mere kunne han ikke ønske sig, han havde sine blodpiller og så var det, det, mere var der ikke i det, men sove uha han ville give alt for at kunne sove igen og måske leve et mere normalt liv, men det kunne han jo ikke gøre, han var jo en vampyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Fre 04 Nov 2011, 07:51 | |
| Andy kunne ikke lade være med at grine, og lod sig bare blive skubbet til. Han vende sit blik mod ham og stoppede lidt efter lidt med at grine "drømmer du nogensinde om at kunne tage ud i universet?" spurgte han om og vende sit blik op mod himlen igen, han havde sådan nogle drømme nogle gange som han bare viste at aldrig ville gå i opfyldelse. Men man havde jo lov til at drømme, og det var skam også det som Andy gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier Ons 23 Nov 2011, 19:47 | |
| "ja en gang havde jeg det, men jeg ved ikke rigtigt om jeg kan drømme mere, mit liv er blevet til et helvede"sagde han og sukkede, det passede han syntes det var et helvede at være en vampyr, han havde jo aldrig ønsket det, men hans tvilling havde gjort for at redde hans liv, men han var nok blevet forvandlet alligevel selvom han ikke havde gjort det, hans største ønske var at få et normalt liv igen ikke leve i frygt og ikke havde et liv som var et helvede |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: skoven er bare smuk - Lancier | |
| |
| | | | skoven er bare smuk - Lancier | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|