Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: NPC-bruger Man 28 Nov 2011, 10:26
Heeeeeeeey!!!!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: NPC-bruger Man 28 Nov 2011, 10:32
Segovax kan man lokke en msn eller face ud af dig? join the dark side, we got cookies
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: NPC-bruger Man 28 Nov 2011, 10:39
Har skrevet en PM, så vi kan få tråden tilbage på sporet! :)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: NPC-bruger Man 28 Nov 2011, 11:31
Aj sorry Sego. Der gik totalt ost i den.
Admins, i må meget gerne rydde op i alt det fis og ballade der gik i den til sidst :)
Sorry!
Segovax D-rang
Emne: Sv: NPC-bruger Ons 30 Nov 2011, 23:52
Jeg vil også lige sige at hvis det er du føler for det Procella, og vores admins siger god for det, vil jeg også hjælpe. :)
Procella Admin
Emne: Sv: NPC-bruger Ons 30 Nov 2011, 23:54
nu må vi lige se om det overhoved bliver til noget XD
hvis det gør det vil jeg nok høre om der er nogle folk der vil hjælpe. Jeg kunne godt bruge noget at slå ihjel ind i mellem, som jeg ikke selv har kontrol over
Segovax D-rang
Emne: Sv: NPC-bruger Tors 01 Dec 2011, 00:00
ja det var jo også det jeg tænkte, at det ville være en fordel at der var mere end en der styrede det! :)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …