Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Empty
IndlægEmne: [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?   [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Icon_minitimeMan 14 Apr 2014, 05:07

Hey guys!

Har alle fået emails/newsletters hvor det sidste er skrevet på fransk?

Vi prøver at gøre noget ved det ved at finde fejlen og kontakte vores udbyder, så skal lige høre hvor mange der oplever fejlen. Derfor må I *meget* gerne checke jeres mails ASAP og vende tilbage :)

Skriv en poker i denne tråd. Hvad i skriver er underordnet. "Hej" - "Høp" - "Også jeg" eller hvad det kan være. Hvis IKKE I har underlige sprog så må I også meget gerne melde det ud

På forhånd tak!

- Status so far: 6 brugere melder tilbage med denne type mail-fejl.

Cherlyn
Cora
Savoy
Procella
Izriel
Margeret

Mvh.
Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?   [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Icon_minitimeTirs 15 Apr 2014, 00:19

*Opdateret*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?   [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Icon_minitimeTirs 15 Apr 2014, 00:55

Fantastisk opdatering!

Vores forumudbyder har kontaktet mig personligt, og vil sende mig standartteksten på engelsk. Derefter skal jeg lave den på dansk og sende den tilbage til hende - hvorefter hun vil lave vores tekst sådan så der IKKE kommer flere franske mails ud til folket.

Jamen hvad giver I? Er det ikke bare fedt?! Det kalder jeg sgu service! Hun sender derudover en hilsen til jer alle og synes det er fedt at der er et dansk samfund der benytter sig af mulighederne :D

Jeg har lidt svært ved at få armene ned lige nu :D

Hvis der er andre mails I brugere modtager hvor sproget ikke er dansk nogen steder så sig det, for det lader til at vores forumudbyder faktisk er utroligt imødekommende på det punkt. NUI hvor er det bare skide lækkert!
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?   [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Icon_minitimeTirs 15 Apr 2014, 04:08

*Leder efter en like-knap*

You've got to be kidding! Wauw, det var da faktisk bare perfekt! I'm shocked. Det er da noget af en service, vi får!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Empty
IndlægEmne: Sv: [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?   [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: