Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 It goes on.. * Nor*

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:23

Tid: 12.24
Vejr: overskyet, varmt
Omgivelser: Elever som farer rundt
Sted: Sheria High School.

Sasuke var iført sine sorte skinny jeans, med seler hængende ned over røven og en sort langærmet shirt, hvor man kan skimte den sortstilkede rose med røde blade som han har fået tatoveret på venstre arm.
Han var gået fra timen, de havde naturfag, og sasuke følte sig ikke godt tilpas. Ikke fordi timen provokerede ham på nogen måde, mere de mennesker der befandt sig I klassen.
De gjorde nar med hans stammeri. Han var ellers godt stolt af sig selv, han stammede næsten ikke mere. Han lesbede bare meget nu. Og det kunne han jo ikke gøre for. Han var gået ind på herre toilettet og havde taget sig en lille slapper. Desværre var det også havnet i lidt selvskaderi, der rendte en lille fin stripe af blod ned af hans højre hånd og dryppede ned på gulvet. han vaskede sine hænder og gik ud på gangen igen.
Han var stadig en ung vampyr, kun 204 år gammel. men godt havde han det ikke ligefrem. Han satte sig på gulvet ude på gangen tæt ved 2 G som var hans klasse. Han satte fødderne tæt ind til kroppen og lagde armene om benene. Han lænene hovedet mod sit ene knæ og drømte sig væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 03:06

Timen var ved at være til ende, også kunne Nor endelig komme ud af det kaos der havde opstået i timen. Der var endda en som havde gået ud fra timen, hun sukkede kort og strammede sin hestehale. Hun fulgte flokken af de andre elever ud af klassen, hun rettede kort på sin nederdel som sad lidt skæve på hende. Inden hun gik videre, hun var næsten lige startet på skolen. Så hun havde i den grad svært ved at finde rundt på skolen, men det skulle hun vel nok få lært. Hun gik forbi drengen, som var gået ud fra timen. Hun kastede et kort blik på ham, inden hun besluttede sig for at gå videre. Hun var kommet lidt hen af gangen inden hun kastede et blik på ham. Hun sukkede kort, inden hun drejede om på hælen og gik hen mod ham. "Noget i vejen?" Hun overvejede kort at sige hans navn, men som regel gloede folk bare mærkelig på hende. Når hun ved et uheld altid kom til at sige deres navne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:19

Sasuke så varsomt op på hende og rejste sig. Han blev høj, sin normale højde. 182 cm. og ret spinkel, han så ned på hende og trak på skulderne lidt koldt . " nej ikke rigtigt" Svarede han og lagde hænderne i bukselommerne. Hvad skulle han ellers sige? hvorfor skulle han dog fortælle nogen om hvordan han gik og havde det, og hvorfor lige hende? han kendte hende jo ikke, og hun var ny.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:23

Hun ventede stadig på hans svar, ind til han rejste sig. Han var langt højere end hun var, hun var kun 70. Hun hævede kort sine øjenbryn, "sikker? Den måde du ellers styrtede ud af klassen på viste nærmest noget andet" sagde hun kort. Han lød ikke til at ville snakke, så hun drejede om på hælen, og begyndte så småt at gå ned ad gangen. "Men hvis du vil snakke, så er jeg vel et eller andet sted på skolen" sagde hun, "Sasuke" sagde hun kort. Inden hun forsætte ned af gangen, han ville måske undre sig over hvordan hun kendte hans navn. Men man kunne aldrig vide om hun havde hørt det fra læren, eller om hun blot havde taget sin evne i brug.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:28

Han så lidt mere opmærksomt på hende " vent!" Udbrød han og greb fat i hendes arm. Hans hud var kold, og selv var han meget bleg. "Hvordan kender du mit navn?" Spurgte han, han lød næsten desperat. Han slap hendes arm igen og lagde hånden tilbage i den varme lomme. der var kommet lidt blod på hendes arm, efter hans hånd. Blodet var meget mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:31

Hun standsede brat op, da han greb fat i hendes arm. Hun skælvede kort, men mest fordi hans hånd var virkelig kold mod hendes varme hud. "Shit du er kold" sagde hun, hun lagde ikke mærke til det blod der var kommet på hendes arm, men sådan noget lagde hun sjældent mærke til. "Lad os bare sige Sasuke, at jeg har en særlig evne til at vide det" svarede hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:34

Han så undrende på hende med et løftet øjenbryn. Han så ned af hende med et betragtende blik og tilbage på hendes øjne. " Jeg er altid kold" Svarede han. Han spekulerede nu stadig over hendes sidste svar. Hvilken evne var det mon det indebar? Hvordan kunne hun hans navn? "Evne?" Spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:44

Hun smilede kort over det sidste han sagde, "hvis jeg skal fortælle mig om min særlige evne, så må det blive et andet sted et hvor der ikke er andre som kan høre det" sagde hun kort, og så hen mod en gruppe piger som stod og hviskede sammen i et hjørne. "Og desuden hvis jeg afslører dette, skal du også fortælle mig hvad du rigtig er" sagde hun. Hun viste han ikke kunne være et menneske, han måtte være noget mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:49

Sasuke så lidt grublende på hende. Han var ikke så meget for at skulle afsløre sit indre væsen. men han var nysgerrig. Næsten FOR nysgerrig. Han nikkede og så lidt rundt " Du kender vel ikke skolen? Men jeg har et godt sted. Et sted hvor jeg altid holder til når jeg vil have fred" sagde han og så igen på hende, inden han vendte ryggen til hende og begyndte at gå "kom" Tilføj han lavmeldt og gik ned af trapperne til første sal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 07:53

Hun blev stående i lidt tid, da han var begyndt at gå. Inden hun langsomt men roligt begyndte at følge med, hun smilte roligt. Hun kunne godt lide nå folk blev for nysgerrig over hvordan hun kendte deres navne uden, de selv havde fortalt det. Hun fulgte efter ham ned af trappen til første sal, "og du har ret jeg kender bestemt ikke skolen endnu da" sagde hun efter noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 08:03

Et lille smil blev frembragt på hans læber. " Jeg vil af hjertens gerne hjælpe dig med at lære den at kende" Svarede han, han fortsatte længere ned. Helt ned til bunden af skolen. Hvor den mørke og dystre kælder lå. Den gamle kælder som pedellerne ikke brugte mere efter en vandskade. Der gik også rygter.Rygter om spøgeri dernede. Og sasuke havde også selv oplevet en smule. Men intet han ville gå i detaljer om, medmindre folk udspurgte ham. De ville sikkert bare tro det var en løgn han fyrrede af for at få accept.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 06:39

"Hm okay, men kan jo altid godt bruge en hånd når man skal finde rundt på skolen.! sagde
hun roligt, hun betragtede ham kort i mens de gik. Men hun havde ingen ide om hvor hen
de var på vej hen. Hun lod hendes egen hånd, glide igennem hendes sorte pjuskede
hår. "Hvor vi egentligt på vej hen Sasuke?" Spurgte hun ham om efter noget tid.

//Sorry kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 06:44

Sasuke fortsatte ind ned af den sidste trappe og åbnede døren til en lang mørk gang. Der var helt stille, og en smule køligt. Han trådte ind og holdte døren for hende. Sasuke kunne ret godt se i mørke så det gjorde ham ikke det store, han kunne jo nogenlunde se hvor der var forhindringer. "Herned. Der kommer ikke andre. Kælderen er ellers lukket af. men jeg sidder her nu tit. Her kan vi snakke" Sagde han og så efter hendes ansigt i mørket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 06:52

Hvis det ikke havde været fordi hun var i god form, havde hun ikke kunne holdt denne lange tur ud. Hun standsede kort, da det var begyndt at blive mørkere der hvor de skulle hen. Kælderen havde han sagt, hun trak kort på skuldrene, prøvede på at se i mørket. Men det kunne hun næppe, hun var ingen kat, som kunne se langt, eller bare se i mørket. "Hm folk plejer for det meste ikke gå ned i kælderen, men det er da fint nok" sagde hun kort, og gik ind af døren som han holdte for hende. "Fik jeg egentligt præsenteret mig selv? Mit navn er Nor" tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 09:57

sasuke så lidt rundt og lagde hænderne i lommen. Kælderdøren smækkede så det gav et ekko i den lange gang. Det var en ret lang gang hvilket gjorde den endnu mere uhyggelig. "Nor? " Spurgte han, han ville være sikker på han udtalte det rigtigt. " Jeg hedder Sasuke.. "Tilføj han og kiggede tilbage mod stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 03:07

"Jeg ved allerede hvad du hedder Sasuke" sagde hun muntert, "men hvad jeg ikke ved er, hvad du er" sagde hun og forsøgte at se på ham, selv om hun fulgte hans stemme. Selv om der var mørkt og ikke til at se noget i mørket, hun smilede roligt. Hvis han sagde hvad han var, selv om hun muligvis godt kunne gætte sig frem til det, pga den kolde hud han havde. "Men hyggeligt at møde dig Sasuke" sagde hun kort til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitimeMan 21 Nov 2011, 23:49

Sasuke nikkede lidt flovt " Ja , det.. Glemte jeg et kort sekund" Sagde han og smilede. " I lige måde" Tilføj han. Han spekulerede lidt. Burde han fortælle hvad han var? Eller lade hende gætte sig frem til det? "Det kan du jo prøve at gætte dig frem til? " Sagde han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It goes on.. * Nor* Empty
IndlægEmne: Sv: It goes on.. * Nor*   It goes on.. * Nor* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It goes on.. * Nor*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: