Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

God dag måske (Elise-privat)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

God dag måske (Elise-privat) Empty
IndlægEmne: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 10:00

S-stranden
T-14.00
O-sådan set lidt tomt her
P-badeshorts og klipklapper og et håndklæde over nakken.
V-sol

Laroy havde hørt om der skulle være en strand hvor der var mange som tog hen når de ville slappe af men han syns ikke han kunne finde den sådan rigtig lige nu så han gik lidt for sig selv og ledte efter den men da han så fik øje på den så den da ikke særlig befolket ud mere ubefolket da der ikke var nogen ude ved den andet end ham selv og sådan det var ikke sjovt at være der så.
Han kiggede rundt og gav sig stille og roligt til at gå hen af vandets kant for at se om han stødte ind i nogen som var der for det kunne man jo aldrig være sikker på da stranden så stor ud og sådan noget.
Han kiggede lidt ud på vandet og syns det var flot da det bølgede lidt i det og solen skinnede på det og sådan nogen ting og det kunne han godt bruge flere timer på at stå og se på det.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 10:32

Elise hade enlig fået sine forældre over talt, til at hun må tag på stranden. Så hun hade gjort sin hest klar, prins hade en taske over ryggen. Elise hade en hvid lang gennemsigtig kjole på, som hun købte i Paris, Hun hade en bikini på der var sort så den var tydelig i hendes kjole. hun red på prins helle vejen ned til stranden, og satte ham fast ved en stolpe. Hun kunne se der ikke var ret mange mennesker der, det syns hun var dejligt. Hun gik ned mod vandkanten så i bunden af hendes kjole blev våd. hun kunne se at vandt var helt klart, og rent. Hun fandt en rigtig smuk sten, hun løb op til prins" se prins er den ikke pæn. den står til dine øjne. gu vide om vi kan få lavet den så du kan få det i dit grimen" hun grinte lidt og var i rigtig godt humør, for det var ikke så tit hun måtte gå på stranden alene. Men hun viste også at hendes mor ville komme forbi og se hvad der sker, eller sende en ud og se. Hun kig ned mod vandet igen og hun hade slet ikke taget sko med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 10:56

Han kiggede stille og roligt rundt mens han ikke lige nu kunne se nogen så han så ud over vandet og kede sig faktisk lige nu så han gav sig til at gå igen derfra hvor han stod. Han gik og gik hen af stranden til han så at der var en længere henne som viste havde en hest med sig på stranden, og det var jo ikke fordi det var mærkeligt eller noget. Han tog sig lidt mod og gik hen til personen som vist var en kvinde efter hvad han kunne se og smilte roligt "hejsa"sagde han roligt og viste jo ikke om hvad der ville ske lige nu da han ikke var helt sikker på om det i det hele taget var klogt at gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:13

Elise så en der gik hen mod hende. Men hun valgte og kigge ned i vandet efter flere sten. hun kiggede igen da en mand talte til hende. hun blev hel nervøs for hvad nu vis han gjorde hende noget. " hej " hun smilede lidt og gik op mod sin hest, for vis han kom for tæt på kunne hun jo gemme sig bag prins. hun kunne mærke at kjolen var lidt tung efter som der var vand og sand på den, så den sad endnu tætter på hende end før. Hun mærke det sitrede i kroppen på hende da hun var så nervøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:19

Han kiggede på hende da hun på en måde gemte sig bag heste "øhm er der noget galt jeg gør ikke noget"sagde han roligt og kiggede på hende da han stod der og håbede ikke på at han skræmte hende eller noget for det vil han ikke ha det godt med. Han kiggede på hende og håbede på hun ville komme frem fra heste og ikke line en der havde set noget forfærdeligt som et spøgelse eller noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:35

Elise lagede sten ned i den taske prins hade på. Hun kiggede på ham. "øhm... okay" svarede Hun, og tog sig mod til og gå hen mod ham. " det må de undskylde men jeg snakker ikke så tit med andre mennesker" Elise viste ikke der findes andre væsner. Men det jo også klart når hun aldrig kommer ud fra huset eller snakker med andre, andet end hendes ene veninde. Hun hade et lille smil på læben," hvad hedder de?" hun slappede lidt mere af i kroppen, men var stadig lidt nervøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:43

Han kiggede på hende og smilte til hende "mit navn er Laroy hvad er dit"sagde han stille og var glad for at hun var kommet frem igen "det var da mærkeligt hvorfor gør du ikke det"spurgte han og det var endeligt noget der undrede ham lidt meget da hun så så ung ud også ikke snakke med andre mennesker så tit.
Han kiggede på hende "men nu snakker du da med mig"sagde han roligt og slappede bare af mens han kiggede lidt rundt før han kiggede på hende igen med et stille smil på sine læber og den slags.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 11:55

"jeg hedder Elise Schultz Gyrite Schütt minna. jeg er for fin til og snakke med andre, det siger mine forældre." " ja det gøre jeg" hun grinede lidt af det. " hvordan kan det være du er på stranden alene? " Hun kom lige i tanke om at hun bestemt ikke måtte snakke med mænd. Men han fik hende jo til og le, og der var jo ikke nogen der så det. Selvom hun var bange for og bryde reglerne. hun gik stiller roligt ned mod vandet igen. hun løftede lidt op i kjolen for ikke og vælte over den, da den nu var tungere og bære.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 12:06

Han kiggede på hende "sikket et langt navn du har"sagde han og smilte roligt og gik ned til vandet med hende "for fin til at snakke med andre det er da ikke"sagde han og kiggede på sig selv "eller det syns jeg da ikke jeg er"sagde han med et stille smil "men ja jeg er alene her på stranden hvad med dig og din hest er i også alene her nede"sagde han med et smil på sine læber.
Han stod stille og roligt der sammen med hende nede ved vandet og viste ikke hvad hun ville sige til det han sagde til hende og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 12:17

Hun kiggede på ham med undrene øjne. " langt? syns jeg nu det da meget normalt" hun smilede lidt " jeg ved bare at vis min far eller mor ikke kender dem, så du ikke god nok til og snakke med mig" hun kiggede op mod himlen, og kig så ud i vandet, men kun lige til sine ankler. Hun vendte sig om for og kigge på ham igen. " jeg mente altså hvorfor du var alene på stranden?" hun grinede lidt igen. og tog hånden ned i vandet for og tag en musling op. den var rimelig stor med flotte farver. " Den er smuk ikke? " hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige. hun snakker jo ikke rigtig med nogen, så det var rimelig svært for hende og snakke med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 12:32

Han kiggede på hende med et smil "jo den er flot og hvad jeg laver her på stranden alene hmm ikke det vilde"sagde han roligt og viste ikke rigtig hvad han skulle sige lige nu da hun ikke sagde så meget så der var jo heller ikke meget at sige fra hans side af.
Han kiggede på hende "har du lyst til at sige noget"spurgte han stille og roligt og viste jo ikke om hun havde lyst til det men det var jo op til hende og sådan noget. Han kiggede på hende og ventede bare på et svar fra hende af da han gerne ville lave noget sammen med hende og den slags.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 12:44

Hun smilede da han sagde den var flot, Hun kunne godt lig når folk var enlig med hende for det var jo ikke så tit hun fik lov til og sige sin mening. Hun blev hel hvid i hoved da han spurgte hende om hun ville sige noget.. "øhh... jeg.. øhm.." Hun blev hel stum og nervøs igen. hun viste ikke rigtig hvad hun skulle gøre så hun vendte sig om. hun kiggede ned i vandet for og finde nogen ord hun åben bart hade tabt. hun gik lidt væk fra ham. Det var måske lidt for akavet men hun viste ikke ellers hvad hun skulle gøre. " Hvad laver du enlig når du ikke er på stranden?" hun vente sig om igen og kiggede på ham. bare for og bryde den stilhed der lige kom i mellem dem.. Hun kunne enlig ikke rigtig lig og kigge på ham, ikke fordi han ikke så godt ud for det syns hun han gøre. men mere fordi, hun følte sig rigtig dum.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 12:59

Han kiggede på hende "hvad jeg laver når jeg ikke er på stranden hmm er der hjemme eller sammen med en ven"sagde han roligt "hvad med dig hvad laver du når du ikke er her"spurgte han roligt og viste ikke hvad han kunne sige nu da der var en del stilhed mellem dem. Han stod lidt og tænkte "hvad med at komme lidt i vandet i stedet for at stå og kigge på det"spurgte han stille og roligt og viste ikke om hun havde lyst til det eller hvad hun havde, men det var jo helt op til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 13:22

" okay. som du nok kan gætte laver jeg ikke så meget, jeg passer min hest og min hund, ellers for jeg privat undervisning i holdning og hvad man nu har brug for" hun smilede til ham. " du mener vi skal i vandet og svømme?... men.. det gøre en lady ikke." hun kiggede undredene på ham.. Hvordan kunne han spøger om dette, det kunne hun ikke helt forstå, og desuden ved hun slet ikke hvordan man svømmer, hun har jo aldrig prøvet det før. Hun måtte nok slet ikke svømme med ham, vis hun engen gang må snakke med ham. hun gik op af vandet og satte sig og kiggede ud mod vandet, *det kunne enlig være dejlig og svømme og være væg løs,* tænkte hun. men hun kunne heller ikke fårstå hvorfor hun enlig ikke måtte, men som altid fik hun aldrig svar, for hun for altid det samme svar, regler er regler og sådan er det bare.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 14:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja okay det rigtig nok"sagde han med et smil på sine læber "en lady du vil vel også gerne more dig ikke"sagde han roligt og havde det endeligt på fornemmelsen at hun ville det men, han var jo heller ikke helt sikker på det lige nu. Han kiggede rundt og smilte for sig selv "du har vel lært at svømme har du ikke"sagde han og kiggede på hende og ville ikke fornærme hende eller noget som helst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 00:04

"øh..man må ikke råbe, skrige, lege og le." hun kiggede undrende på ham.. hun kunne ikke rigtig forstå han ikke viste det.*han må komme fra den bedskitte del af byen* tænkte hun, og lagede sine hænder rundt om hendes ben. "nej det har jeg ikke, jeg har aldrig været i vand.. eller.. jo.. et badekar... men ikke sådan her." hun smilede til ham.. hun tænkte lidt over det med og svømme, for hun ville virkelig gærne. hun kiggede rundt om king for og se om der var nogen der så hende. Men hun kunne nu ikke rigtig se noget, så hun tog kjolen af og løb ud i vandet, det gik rimelig hurtigt. Hun kiggede ned af sig selv, og kunne se vandet der gik hende til maven. *jeg står midt ude i vandet, for første gang* tænkte hun og blev lidt små nervøs efter som hun ikke ved hvad man skulle gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 00:32

Han kiggede på hende med et stille smil da hun var ude i vandet "føles det ikke godt at være der ude"spurgte han stille og roligt "eller vil du gerne ha lidt hjælp til det"sagde han roligt og viste jo ikke om hun ville ha det eller ej. Han kiggede på hende og ville godt hjælpe hende og sådan noget for hun kunne ikke svømme efter hvad han forstod på hende lige nu, men det var helt op til hende hvad hun ville ha eller hvad hun ikke vil ha. Han stod ved vand kanten og kiggede på hende og han syns hun så godt ud i badetøjet hun havde på og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 00:55

Hun kiggede på ham med et stort smil på læben. "det en dejlig følse af og gøre noget man aldrig har gjort før," hun grinede lidt."kommer du ud eller ville du bare stå der og kigge på mig?" Hun valgte at ikke svare på spøgsmålet han spøgte om, for enlig vil hun godt lære det, men det var måske også lidt underligt for hende, at der var en anden der skulle lære hende noget. lige pluselig tog hun hoved under vandet og tog fat i sandet, men sandet fladt ud af hendes hænder. hun kom op igen, af vandet. hendes hår var helt tilbage og meget vådt, efter som hun har været undervandet. hun kunne godt lig hun var helt væg læs i vandet, det var som om man kunne flyve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 02:23

Han nikkede stille og roligt og trak af tøjet og havde badeshorts og gik ud til hende "sådan nu er jeg her"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun ville lære først hvis hun ville lære noget. Han gav sig stille og roligt til at svømme rundt om hende og smilte til hende da hun var våd over det hele på hendes krop og sådan noget, og det så godt ud til hende syns han. "når fik ikke noget svar på det jeg spurgte dig om"sagde han roligt og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 02:46

Hun smillede da han svømmede rundt om hende. * han er faktisk ret sød, trode at alle mennesker var onde og kolde*tænkte hun. Hun nød tiden her ude i vandet med ham. " jeg kommer til og se sjov ud vis du skal lære mig og svømme" hun grinede lidt. Hun syns også han skulle dykke en tur så hun hoppede hen på ham så, de begge kom under vandet. Hun holdte på han skuller nede under vandet, hun kunne godt se ham for dog hade hun da lært sig selv at kunne se under vandet, efter som hun hade et badekar. Hun stillede sig op igen så hun kunne få frisk luft. Hun grinede lidt, for det ikke så tit det skete.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 03:17

Han kiggede på hende "skal vi begynde så du kan komme til at svømme"sagde han med et smil på sine læber og stod lige foran hende nu og kiggede hende i øjne og tog hendes hånd stille og roligt "kan starte med at holde dig over vandet så du kan føle hvordan det er"sagde han med et smil og viste jo ikke om hun havde lyst til at prøve det først, for så kunne hun jo svømme sammen med ham og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 03:27

hun kiggede på ham i øjene, med de lyse grønne øjne. "øhhmm okay. det nok mere dig der ved hvordan man gøre " hun kunne ikke lade være med og smile til ham, for der var noget ved ham hun var tryk ved. " men du må ikke give slip" hun blev lidt nervøs for hun hade altid fået afvide man ikke skulle stole på nogen. Men hun ville prøve og se hvad der skete vis man gjorde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 04:05

Han kiggede på hende og stilte sig foran hende med siden til og gjorde sine arme klar så hun kunne ligge sig i dem med maven så de kunne kommer i gang med undervisningen.
Han kiggede på hende og ventede nu endeligt bare på hende i hans arme og den slags mere var der ikke i det lige nu.
Han kiggede på hende "du ved godt du ser smuk ud i badetøj"sagde han med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 04:20

Hun lagede sig i han´s arme. " jeg er væg løs næsten" hun grinte lidt i starten, end til han sagde hun var smuk, så blev hun hel rød i hoved. " tak skal du ha" hun spænde lidt i kroppen for nervøs var hun jo. " jeg kan ikke se at jeg lærer at svømme ved og ligge i dine arme?" hun syns han var lidt tæt på hende, men hun kunne enlig godt lig det på en måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitimeMan 14 Nov 2011, 04:26

Han kiggede på hende med et smil "det var da så lidt"sagde han med et smil "nej det så rigtig nok at du ikke lære noget når du er i mine arme har du nogen idé til en anden måde"spurgte han roligt og så på hende.
Han slappede bare af mens han stod der med hende i sine arme og alt sådan noget og smilte sødt til hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: God dag måske (Elise-privat)   God dag måske (Elise-privat) Icon_minitime

God dag måske (Elise-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» privat (rey)
» En by tur //Roy-privat//
» Why did i do that- PRIVAT.
» Har jeg set dig før? - Privat ray.
» want now (Arish-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum