Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 11:55

Sted: Gæt.
Tid: 19.50
Dato: irl.
vejr: koldt.
Omgivelser: hvad der er i en by.
Påklædning: vinter tøj.



Solen var lige gået ned og vinden havde over taget byen, der var mørkt, det var belragende mørkt, man kunne ikke se en skikkelse. Vejret var kedeligt og der var ikke særlig meget at lave. Niatki kom gående ud fra en kiosk, en cola i hånden. " Ejj en røv nedern dag " Mumlede hun og fortsatte ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:06

Ray kom stille og gående i byen og havde ikke det helt vilde at lave der hjemme lige nu så han var gået ned i byen for at se om der skete noget der nede.
Han kiggede rundt og fik øje på en kvinde og smilte stille og roligt og gik stille mod hende "hejsa"sagde han og var vanlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:11

Hun vente sig om og så på en ung fyr " Heej, jeg troede jeg var alene " Grinede hun, da hun betragtede den unge fyr, han var meget køn, men han virkede anderledes.
Hun stirrede lidt på ham " Hvad laver du her på dette tidspunkt?" spurgte hun med et smil på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:15

Han kiggede på hende "mig hvad jeg laver hmm jeg keder mig lidt og ville ikke side hjemme og glo så jeg gik mig en tur og nu snakker jeg med en sød ung dame som er dig navnet er Ray"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Han smilte til hende var på en sød måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:18

Hun kiggede på ham " hihi hvor du sød " sagde hun og lo en smuel.
" Ray? Heej jeg hedder Nitaki" sagde hun og kiggede så kort ned i jorden, hun var ikke bange, og en duft af dæmon kom hende i møde " Du er " sagde hun og kunne ikke sige dte sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:23

Han kiggede på hende "dæmon ja og du er vampyr men det er der vel ikke noget galt i vel"spurgte han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og gik hen og tog hendes hånd og kyssede den stille "jeg må sige Nitaki du er en meget smuk og yndig kvinde"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:25

" Der er intet galt, men spurgte bare " sagde hun og gik så hen til ham for at betragte hans ansigt. " Og jeg må sige at du er en smuk fyr " grinede hun, hun kunne ikke lide at fortælle hvad hun synes om folk på første møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:32

"jamen tak da"sagde han og kiggede på hende "har du noget du skal nu eller har du lyst til at lave noget sammen med mig"spurgte han og kiggede hende ind i øjne og fjernede sit hår fra sine øjne og hun ville kunne se hans flotte brune øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:37

" Så lidt " sagde hun og kiggede ha mind i øjnene " Jov vi kunne da godt lave noget sammen, men hvad skal vi dog lave nu?" spurgte hun og grinede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:41

Han kiggede på hende "vi kan tage hjem til mig og se film eller vi kan gå os en tur eller noget i den stil"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for at han havde mødt hende hun virkede til at være en sød kvinde og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:43

" ja vi kunne tage hjem til dig og se en god film " sagde hun og grinede en smule, mens hun en smule betragtede ham endnu, han var virkelig sød og så var han virkelig køn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:49

Han kiggede på hende "okay"sagde han og kiggede på hende "så kom med mig"sagde han og bøjede sin arm som når en man tilbød en arm til en kvinde.
Han smilte til hende "er du klar til at gå nitaki"sagde han med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:52

hun tog fast i hans ham og lo en smule " Jeg er klar " sagde hun og gik nogle skridt.
" Ejj hvor er du sød og charmerende, og nu ere jeg ærlig " sagde hun og blev helt flov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:54

Han smilte til hende og gik stille og roligt hjem mod sig selv sammen med hende "jamen tak Nitaki det er du også"sagde han og kiggede på hende "og du får lov til at vælge hvad for en film vi skal se når vi er hjemme ved mig"sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:56

" Neej det for du lov til " sagde hun og gik vidre " Hvor bor du henne?" Spurgte hun og smilede skævt, men gladt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:08

Han kiggede på hende "nej du gør og jeg bor i en fin stor lejlighed ikke så langt her fra"sagde han med et smil på sine læber og gik vider sammen med hende og kiggede på hende nu og da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:16

" Vi vælger en sammen okay?" sagde hun smilende " Og er den stor og bor du alene?" Spurgte hun med et lille smil på sine smukke læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:21

Han kiggede på hende "ja til begge dele er alene men i after har jeg jo en at snakke med"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende.
han var glad for at ha mødt hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:23

Nitaki kiggede på ham han virkede spændende og intresant, men han virkede osse som en hemmeligheds fuld fyr " du virker som en ja en fantastisk fyr" sagde hun og kiggede så hen ¨på ham af og til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:26

Han kiggede på hende "tak og i lige måde bare du er en kvinde"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "okay vi vælger sammen"sagde han med et smil på sine læber og gik hen mod en bygning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:29

HUn kiggede på ham og grinede lidt, hun så så op på en bygning " er det der du bor? " spurgte hun og kiggede sødt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:41

"i lejlighed ja"sagde han med et smil på sine læber og gik ind af døren og gik ind og op til sin lejlighed med hende og åbnede døren "velkomme til mit hjem lad som om du er hjemme"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 13:44

Hun gik ind af døren "Jeg føler mig allerede hjemme, her ser da hyggeligt ud " Sagde hun og fik så lavet et andet ansigt, et mere feminemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 14:08

Han kiggede på hende "det var da godt at du gør det"sagde han med et smil på sine læber "du må gør det du vil her Nitaki"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 21:45

Hun gik hen til ham og tog fast i hans hånd kom ind, hun smilede og lukkede hans dør, men hun havde noget at tænke på nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: