|
| Merry Christmas and welcome to hell - Laroy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 08:55 | |
| Han kiggede roligt på hende og slappede helt af mens de havde sex sammen på den måde de nu havde. Han så den lille tåre og kiggede hende i øjne "er der noget galt søde"spurgte han uroligt og stoppede med at køre frem og tilbage i hende til hun havde svare ham på det. Der var nok noget der gik hende på siden den tåre kom frem på hende som der gjorde. Han var bange for at der var noget galt eller noget han havde gjort forkert på hende det var jo ikke noget han kunne vide eller noget som helst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 09:08 | |
| Hun havde ikke lyst til at han skulle stoppe, hun havde jo sådan en stor lyst til ham at det knap nok var til at holde ud at han sådan stoppede. Hun lag sig bare ned i seng og fjernede sine ben rundt om livet på ham, hun lod bare sine fingere let glide hen over hans kind "je.... det er som om vi spoler tiden tilbage" hviskede hun og vende kort sit blik væk fra ham "så vil jeg bare blive såret igen" hviskede hun og lod sine fingere forlade hans kind og ned på hans kæbe, hun viste ikke om hun havde lyst til at gå eller blive hos ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 09:16 | |
| Han kiggede på hende og hørte hvad hun sagde til ham og forstod hende godt "jeg ved hvad du mener men"sagde han som det sidste og så lukkede han ellers bare i igen før han kom til at sige noget dumt som han var så god til at gøre. Han kiggede på hende og ville jo bare gerne glemme alt om det der var sket dengang, bare ligge det bag sig og ikke tænke på det da det var fortid. Men hvorfor blev de begge så ved med at rode rundt i det hele tiden, han havde ikke lyst til at gøre hende ondt mere på nogen måder men hvad skulle han gøre for at overbevise hende om det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 09:24 | |
| Izzy kunne virkelig ikke gøre for at hun ikke stolede på Laroy længere, det havde jo været hans egen fejl den gang. Hun så bare op på ham og holde nogle tåre tilbage, det var jo ikke kun hendes tåre som var i hendes øjne. Men det var også de følelser som Katy havde inde i sig, hun havde jo altid haft et had til Laroy og havde aldrig kunnet lide ham. Så at hun ikke kunne gøre modstand når de havde sex sammen, var ikke altid rart når hun jo ikke ville have det. Izzy nussede ham bare op og ned af kæben "du ved at jeg ikke er sådan.... jeg går ikke i seng med hvem som helst" hviskede hun og kyssede hans læber en enkel gang "jeg ved ikke om jeg kan tilgive dig... jeg elsker dig.. men.." sagde hun og viste ikke hvad hun ellers skulle sige, hun bed sig bare i læben og lod en tåre trille ned af kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 09:33 | |
| Han så på hende og var sådan stille og rolig mens hun lå der og snakkede til ham "jeg elsker også dig men kan godt forstå dig hvis du ikke kan tilgive mig for den gang"sagde han roligt og kyssede hende tilbage i det hun kyssede ham og så på hende. Han kiggede på hende "jeg husker alle de minder vi har sammen den første gang vi mødes og alt det vi var så lykkelige på det tidspunkt"sagde han og så på hende og kørte en hånd ned af hendes kind "men tror du trænger til at finde den rigtige som er for dig så må jeg jo se hvad jeg gør af mig selv"sagde han roligt og trak sig stille ud af hende og satte sig på kanten af sengen og tog sig til hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 09:41 | |
| Hun lukkede kort sine øjne i når hun mærkede hans fingere mod sin kind, de åbnede hurtigt igen når de forlod hendes kind. Hun sagde ikke nået og lyttede bare på hvad han sagde, og prøvede at gribe fat i ham når han fjernede sig fra hende. Det var så underligt at han trak sig ud af hende, og mest når hendes lyst til ham stadig var så stor. Hun satte sig bare langsomt op og viste ikke hvad hun skulle gøre, det skar i hendes hjerne at se ham sådan. Hun kravlede bare hen og satte sig op på hans skød, med et ben på hver side af ham. Hun sagde ikke nået og lag sin ene arm rundt om nakken på ham, hun fjernede stille hans ene hånd og lod sine læber mødes med hans. Hun gav langsomt slip på hans hånd, og lod i stedet sine finger finde hans og flettede sig ind mellem dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 10:03 | |
| Han kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle gøre lige nu hvor han ikke havde det bedste humør lige nu. Han mærkede hende på hans skød og så op på hende "Izzy"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende igen og så på hende "du er dejlig og det hele"sagde han og lagde armene om hende og lagde sin pande mod hendes og slappede bare af. Han kunne godt lide at sidde sådan sammen med hende men det førte jo ikke noget ud af det eller noget, men der var nok noget der kom til at ske ville ha da tro. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 10:09 | |
| Hun lukkede sine øjne kort i når hun mærkede hans pande mod sin, hun åbnede dem bare langsomt igen og så bare stille på ham. Hun lag sine hænder forsigtigt på hans kinder og begynde bare at nusse dem "du er også dejlig" hviskede hun tilbage og lukkede sine øjne langsomt i, hun trak vejret langsomt og rykkede bare lidt af sin overkrop mod hans. Hun åbnede langsomt sine øjne og så ind i hans "jeg har savnet dig" hviskede hun og kyssede kort hans læber, inden hun lag sin pande mod hans igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 22 Nov 2011, 18:14 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg har også savnet dig"sagde han roligt og nussede hende på siden, det var jo ikke være dag man havde en dejlig kvinde som hende ved sig. Han kiggede på hende med et smil på sine læber da deres pander var mod hinanden "hvis det ikke var gået galt dengang så havde jeg nok lagt på knæ foran dig og friet"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil der var sådan lidt op og ned måden da han ikke viste om han skulle smile eller være trist lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Lør 26 Nov 2011, 02:15 | |
| Hun lyttede på hvad han sagde og lukkede sine øjne i af det, hun lag sit ansigt ind mod hans hals og ville ønske at de kunne lave tiden om og den fejl den gang slet ikke var sket. Hun sukkede bare ind mod hans hals og gav den en enkel kys "jeg ville ønske at det slet ikke var sket" mumlede hun ind mod hans hals, og kunne jo lige så godt være ærlig overfor ham. da han jo betød så utrolig meget for hende, og derfor var hun også ret så irriteret over at hun ikke stolede på ham som hun gjorde den gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Lør 26 Nov 2011, 02:31 | |
| Han kiggede på hende og slappede bare af mens de sad der med hinanden "ja samme her for det vil være dejligt"sagde han med et smil og holdte om hende "en dum fejl ødelage alt mellem os"sagde han, og kiggede på hende da hun kyssede hans hals og smilte til hende "du er dejlig"sagde han på en sød måde. Han slappede roligt af med hende og viste jo godt hvordan de begge havde det lige nu og her og de havde der ikke for godt når de tænkte på det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Lør 26 Nov 2011, 22:55 | |
| Hun lod sit ansigt forblive inde ved hans hals et stykke tid, før hun træk det tilbage og kiggede bare på ham "ja en dum fejl" sagde hun lidt mumlende i det, da hun jo ikke ønskede at det nogensinde havde sket. Hun så kort væk fra ham inden hun så på ham igen "tak" sagde hun og kyssede ham kort på kinden, inden hun fjernede sig fra ham og rejste sig op. Hun så kort på ham, inden hun begynde at smutte ud af soveværelset og ned mod stuen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Man 28 Nov 2011, 03:36 | |
| Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og slappede bare af, mens han så på hende gå ud af døren. Han rejste sig roligt op og gik ned til hende og viste ikke hvad der ville komme til at ske lige nu de havde det jo godt sammen og det hele, mon de endeligt ville kunne finde sammen igen eller noget. Han kiggede på hende og smilte og gik ud i sit køkken "vil du ha lidt at spise"spurgte han stille og roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Man 28 Nov 2011, 07:50 | |
| Hun tog bare sit tøj på og så kort efter ham, før hun tog hans bukser og gik ud i køkkenet til ham "jo..... har du en rød bøf?" spurgte hun sødt om og blottede kort sine tænder i et smil, hun så jo ret så kær og engle sød ud. Men det var jo ikke ligefrem det hun var når hendes negle blev lange, og hendes tænder blev skarpe. Hun gik bare langsomt hen og lag sine arme om bag bagfra, hun kyssede ham en enkel gang på ryggen og holde bare hans bukser i sine hænder "skal du gå nøgen rundt?" mumlede hun ind mod hans ryg og kunne ikke lade være med at smile imens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Ons 30 Nov 2011, 08:58 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja hvorfor ikke du kan jo lide det"sagde han og tog hans bukser fra hende og klappede hende i numsen med den ene hånd, "men nu skal jeg nok være sød og tage dem på"sagde han roligt og tog sine bukser på og så på hende "tilfreds den frøken"sagde han. roligt og gav sig til og lave mad til dem begge. Han slappede bare af mens han lavede mad til dem som han altid gjorde også dengang så det var en rutine for ham når han var sammen med hende og det var jo kun en god ting syns han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Søn 18 Dec 2011, 07:01 | |
| Izzy så bare på ham mens han tog bukserne på og bed sig også lidt i læben imens "tja det går nu" sagde hun efter hun havde givet slip på sin læbe, da hun helst ikke ville lave bide mærker i den. Hun gik bare hen og satte sig op på køkkenbordet, mens hun bare kiggede på hvad han lavede imens "du er så dygtig" sagde hun og gav et kvik lille grin fra sig, sådan lidt næsvist i det dog slet ikke for at være ond på nogen måde blot drille lidt i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy Tirs 20 Dec 2011, 03:11 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og stod og lavede mad til dem "tak søde"sagde han stille og roligt og blev så færdig med maden og gik hen og satte det på spise bordet og sådan noget. Han så på hende og satte sig ned ved bordet og hun kom nok til at siden enten overfor ham eller ved siden af han det var helt op til hende selv. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Merry Christmas and welcome to hell - Laroy | |
| |
| | | | Merry Christmas and welcome to hell - Laroy | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|