Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vinter i forlystelser.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 01:58

Dag:Fredag
Sted:Van Martes PARK
Omgiverlser:eT FORLYSTELSER
vEJR:kOLDT
Tid:22.32
Årstid:vinter



Demetri stod op af en kro vægog kiggede på alle de mennesker der gik forbi ham.
Han havde været oppe og prøve nogen af forlystelserne, og valgte at stå og få en smøg, med mahusianana(staves) I.
Han sukkede og kunne faktisk ikke lade være med at smile og samtidig stå og føle sig ensom, da en far kom med sine ligge pige siddende på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:08

Rose kom gående hen af en gade og fik hurtigt øje på Demetri. Hun så lidt på ham og smilte så svagt og gik over mod ham. Hun begravede sine hænder i sine bukselommer og kunne mærke sin pistol i sin ene baglomme. Hun var begyndt at gå med pistol for en måneds tid siden og følte sig bedre tilpas ved at gå rundt udenfor med noget beskyttelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:12

Han sukkede, og kiggede bare rundt ude i skyggernde kunne han tydeligt så Rose.
Han smilte ikke men kiggede roligt hende jo nærmere hun kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:14

Da Rose stod nogle få meter fra ham stoppede hun op "Hey Demetri. Hva laver du her?" spurgte hun og strøg nogle fingre gennem sit hår. Hun følte sig ikk særlig bange for ham ligesom sidste gang de mødtes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:24

//Sagde jeg mit navn den nat??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:25

// Hmm.. Det kan jeg squ ikk husk O.O //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:39

//HAH det gjorder jeg ikke, husk detaljer min lille engel...jeg giver dig en omèr XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:41

Da Rose stod nogle få meter fra ham stoppede hun op. Hun så lidt på ham og så sig så omkring "Hva laver du så her?" spurgte hun med en rolig og neutral stemme og så tilbage på ham.

// Fy fy at kalde mig det! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:46

"Hvad laver du selv her" sagde han roligt da han havde fjernet blikket fra alle de mange mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:49

"Jeg svare på dit spørgsmål når du svare på mit" sagde hun og løftede et øjenbryn af ham og lod så sit eget blik gå rundt på menneskerne som gik forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:59

"Kigger på menneskernde lige som dig" Han blik var rettet mod hende i det hun havde vendt sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:00

Rose vendte ikk blikket tilbage på ham "Jeg går bare rundt.. Laver ikk rigtig noget" sagde hun og kunne mærke hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:05

"Hm..." sagde han, og blev ved ned at kigge på hende, "Prøv at kig mig i øjnene" sagde han bestemt og ret komanderende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:07

"Hvorfor skulle jeg?" spurgte hun, men lod alligevel sit blik gå op og møde hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:19

"Hmhm" grinte han...Da deres øjne mødtes, )hans metalliske grå øjne(
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:22

Rose så ham ind i øjnene og bed sig i underlæben og prøvede at få sit blik væk. Der var noget ved hans øjne som fik hende til at se ham dybt ind i dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:28

"Engel" Hviskede han da han havde fået hende til at falde i sine øjnes dybe og dog så døde øjne.
Der både var levende og døde, smukke og ubehaglige, fantaserende men kolde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:31

Rose blev ved med at stirre ind i hans øjne og gumlede på sin læbe. Hun vendte langsomt hele sin krop mod ham, men prøvede så at få sit blik væk fra hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:38

Han trak sig lidt tilbage og kiggede så væk, "Det fristende ikke sandt" sagde han derefter så hun kunne vågne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:40

Hun blinkede et par gange og tog sit blik helt væk fra hans øjne "Det er det vel" sagde hun og kunne ikk fordrage at være sår'n når hun så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:44

"Kom med mig" sagde han og rakte sin venstre hånd ud til hende-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:46

Rose så på hans hånd i nogle sekunder, og tog så tøvende fat i den med sin venstre hånd, men holdt sin anden hånd klar til at gribe fat om sin pistol som stadig var i hendes højre baglomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:49

Han trak hende med hen i en kø til en kauselv (staves).
"Du hed Rose ikke sandt" han kiggede tilbage på hende, da han stoppede og havde stilt sig i kø sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:51

Rose nikkede "ja. Det er mit navn" sagde hun og så på ham og så så op på karusellen "Jeg har ikk fået dit navn endnu" sagde hun og så tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:58

"Bare vær glad for det" sagde han da hans blik gik fra hende til kausellen og fra kausellen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vinter i forlystelser. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter i forlystelser.   Vinter i forlystelser. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vinter i forlystelser.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» forlystelser ?
» Alle de forlystelser!!! - Angel
» vinter øde
» Forlystelser wuhuu - Privat Jake.
» Forlystelser , fornøjelser eller forfærdelse? ~Adabella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: