Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Cafê - Angel - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 02:35

Hun smilede lidt og var ikke engang sikker på om engle kunne blie gravide.
"Der er jo intet at undskylde for - du blev jo netop ikke ved." Sagde hun og grinede lidt, hvorefter hun tog sit tøj på.
"Jeg går lige lidt, okay?" Spurgte hun og ignorede trætheden, da hun jo ikke havde fået sovet ligesom ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 03:19

han kiggede undersøgende på hende... og tog sit tøj på også..

''okay'' sagde wolf og smilede.

*hun var nu meget sød...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 03:22

Hun forlod teltet og skuttede sig, da kulden omklamrede hende.
Så gik hun hen til en af træerne, som hun satte sig under, lukkede øjnene og foldede hænderne. Så bad hun til Gud og undskyldte... Efter nogen til, lagde hun sig ned i græsset og faldt i søvn i ren og skær udmattelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 03:39

wolf begyndte at blive lidt bekymret... han rejste sig og gik efter hendes lugt...

han fandt hende sovene ved at træ.. hun var kold.. han luftede hendes krop forsigtig og lagde hend inde i teltet og puttede sig ind hos hende... han holdte hende varm... og kyssede hende blidt på kinden og lagde sit hovede til at sove mens han ene arm var om hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 04:04

//Næste morgen? ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 04:27

//tænker på slutningen?? eller skal vi finde en afslutning? som 3 kapitel?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 04:32

//Det kan vi godt. ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 05:22

//starter du morgnen eller skal jeg?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 05:28

//Det synes jeg du skal. :D//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 05:48

Tid: Morgen... (ingen intil vidre har kigget på uret...)
Dato: 2011
Sted: den fredfulde skov ved vandfaldet.
vejre: Solskinds vejre
Omgivelser: skov område med træer som dækker en cirkle om vanfaldet... der er en smugle bevægelse i både vandet og i skoven.. fugle kvidre samt også masser af dyr som bevæger sig i nærheden af vanfaldet men på den anden side af hvor Angel & Wolf lå i telt...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wolf vågnede og puttede sig tæt ind hos hende og kyssede blidt hendes kind...

*fantastisk nat... håber hun kan huske den...*
wolf begyndte at undre sig om hun nu kan huske den nat de havede...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 05:51

Hun åbnede øjnene og kiggede desorienteret omkring. Så fik hun øje på Wolf og smilede mens hun puttede sig ind til ham. Da hun så mærkede noget ømhed nede fra, gispede hun og huskede alt fra i går. Åh nej, hvad havde hun dog gjort?!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 05:52

wolf spærrede øjnene op da han hørte hendes tanker...

han kiggede på hende

'' er du okay?'' sagde han og kiggede på hende lidt bekymret...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 07:46

Hun skar en skæv grimasse.

"Jeg har det fint," forsikrede hun og gned træt sine øjne. Hvad mon klokken var ved at blive? Hun var meget fristet til at lægge sig til at sove igen, men tvang sig selv til at modstå trætheden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 07:58

wolf kyssede hende på kinden..

han grinede lidt over at hun ikke kunne huske det...

''det er ikke hvad dine tanker siger'' grinede han lidt.. hvor efter han kiggede hende i øjnene og så bekymret ud...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:04

Hun sukkede og blev en smule irriteret på sig selv. Så smilede hun skævt og sagde: "Jeg kan ikke gøre for, hvad jeg tænker..." Det var en dårlig undskyldning, det vidste hun godt, så hun skyndte sig at sige: "Og det er slet ikke så slemt.. Jeg overdriver bare." Det var en løgn, men hun gjorde sit bedste for ikke at tænke på det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:22

wolf smilede og kyssede hende på kinden..

''du så ellers meget ud til at kunne li det'' sagde han og begyndte at putte sig ind til hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 08:27

"Det kunne jeg også!" Forsikrede hun ham, selvom hun havde det dårligt med det der var sket. Faktisk fortrød hun det lidt...

Hun lagde armene omkring ham, da han puttede sig ind til hende og strøj hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 09:09

''mmhmm... '' sagde wolf mens han nyd hendes nussen...

*hmm mon hun havede lyst til at bade... vejret var jo fint til det.. tror jeg nok..* tænkte wolf og smilede lidt over billederne som dukkede up..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 18:23

Hun smilede skævt og havde mest af alt lyst til at glemme alting.

"Jeg har tænkt på noget," sagde hun så pludseligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 21:29

''virkelig?... hvad er det da...'' wolf blev overasket over at hun havde noget i tankerne uden han havda lagt mærke til det...

*hmmm hvad mon det kunne være.....* tænkte wolf mens han ventede på svaret...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 00:59

"Jeg har længe overvejet... at begynde på High School igen," sagde hun smilende og var spændt på at høre, hvad han sagde til det. Hun havde jo gået der mange gange før, men hun ville gerne have noget indhold i hendes liv igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:09

han smilede lidt.. ''det lyder da meget godt'' sagde han og smilede

*et godt sted at havde sin udannelse i orden..samt også lære andre fag...* tænkte wolf

han puttede sig ind til hende og kyssede hende blidt på halsen
''der med kan du jo også lære at massere'' sagde han og smilede...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:14

Hun grinede og sagde: "Det kunne jeg vel godt..."
Men det ville jo ikke tage 8 timer af hendes dag, og hele idéen med det hele var jo at hun ikke gik hjemme og kedede sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:16

'' så kunne du jo opleve forskellige mennesker og eventuelle væsner... '' sagde han og smilede
han rejste sig og gik ud af teltet
''hvad kunne du tænke dig til morgen mad... '' sagde wolf og lod dynen over hende...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 01:19

Hun grinede og sagde: "Ja, det kunne jeg... Men der er jo et helt andet fællesskab på en skole."

Da han spurgte til morgenmad, rystede hun på hovedet og sagde: "Ellers tak..." Hun var - mærkeligt nok - ikke sulten.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 37 Icon_minitime

Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 37 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Næste
 Lignende emner
-
» Café
» På en café - Nicholas.