The Lost World - Who writes the story? |
|
| Diskoteket - Aloe | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:29 | |
| Tid: 19:00 År: 2011 Sted: Sheria syd Vejre: lidt støv regn men ligger op til regn vejre Omgivelser: folk som efter hånden begynder langsomt at lade dem forføre sig nattens glæder og danse og næsten ''male byen rød''
mennesker (og andre væsner) nærmer sig diskoteket og starter med at komme ind og få et par drinks hvor efter de nyder musiken og diskotekets rytme
masser af musik til at overdøve folks hvisken i krågerne og snakken.. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wolf sidder inde på baren og nipper af den store Fad øl han havde bestilt *hmm tænk at der skulle være så mange ''mennesker'' dette sted...* mens han langsomt drikker ølen... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:35 | |
| Aloe træder næsten ind som ballets konge, da han kom ind på diskoteket kigegde de smukke piger på ham. han så ud som om det var almindeligt. han fik en drinks, og begyndte at gå hen imod Wolf. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:46 | |
| wolf lod mærke til kvindernes reaktion *ok.. en carme fyr eller??* tankerne undre wolf et stykke tid... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:47 | |
| wolf lod mærke til kvindernes reaktion *ok.. en carme fyr eller??* tankerne undre wolf et stykke tid... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:47 | |
| Aloe kom og rev Wolf ud af tankerne. Aloe måtte flere gange spørge om han måtte sidde her. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 01:51 | |
| ''åh ehm ja sure... sæt dig..'' wolf begynder at grine lidt '' var vist i min egen verden ''
*wolf vågn dog op... for helvede..* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 09:03 | |
| Aloe smågriner lidt mensbhan tager stolen ud fra bordet. Og sætter sig på stolen. Han spørger lidt mistænktsomt: hvad laver sådan en som dig egentlig på sådan et diskotek. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 22:31 | |
| ''for at more mig selvfølgelig'' Grinede han lidt.. ''og ser at damerne kan li dig'' *blinker *
mens han der efter kigger ud mod nogle at pigerne som drejede deres blik... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 23:18 | |
| Aloe grinede. ja, jeg ved ike hvad det er men jeg tiltrækker de smukke damer, jeg vil ud på dansegulvet. han gík hen til en af de smukke damer og spurgte om de skulle danse, 3 sekunder efter havde hun kysset ham tre gange på kinden han måtte sige nej til hende. han gik ned til WOLF igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe Lør 26 Nov 2011, 23:22 | |
| *rn carme trold?* tænkte wolf for en stund
''tja.. du more dig'' grinede wolf ''foresten hva hedder du? '' spurgte wolf lidt nysgerrig |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Diskoteket - Aloe | |
| |
| | | | Diskoteket - Aloe | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|