Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 på date med dig //Arish//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 02:18

Dato : 11-11
Årstid : vinter
Dag : fredag
Vejr : silende regnvejr
Sted : en fin resturant i sheria
Tid : aftensmads tid
Omgivelser :en masse fine mennesker og en dejlig duft af lækker mad
udsende: på date med dig //Arish// 99FDADBA32A84EF08A12DAB56638C1FA (det jakkesæt Edward bære er det han har på)

Aloe kom ind af døren, og gik hen til et bord hvor der stod et kort på. på kortet stod der: reseveret til: Aloe

Aloe sate sig for at vente på at Arish kom ind ad døren. der var pyntet smukt og romantisk op ved bordet.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 02:22

Arish trådte ind på resturanten, med den fineste kjole på. på date med dig //Arish// 58 hun rettede straks blikket på Aloe, hun satte sig ned overfor ham. hun sagde hej, hvad skal vi have, hun tog et menukort i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:05

Aloe siger med et skævt smil, det må du da bestemme. Samtidig kom der en tjenr og spurgte Arish hvad hun ville have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 09:09

Hun sagde med søde og kærlige ord til tjeneren vilket var yderst anstrengende? Kylling med ris. Ti minutter senere kom den selv samme tjener, med deres mad. Arish så på ham, hvad laver du så. Jeg træner meget med japanske våben. Hun så på Aloe igen, hvad fordriver du tiden med...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 22:11

Jeg øhm.... Jeg øver mig med pil og bue, og sådan. Han puffede Til noget af hans kylling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 22:11

Jeg øhm.... Jeg øver mig med pil og bue, og sådan. Han puffede Til noget af hans kylling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 22:11

Jeg øhm.... Jeg øver mig med pil og bue, og sådan. Han puffede Til noget af hans kylling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 23:21

hun grinte lidt,, men hun stoppede straks igen. ja, men vi ses måske, klokken er mange jeg må til at hjem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på date med dig //Arish// Empty
IndlægEmne: Sv: på date med dig //Arish//   på date med dig //Arish// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på date med dig //Arish//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» want now (Arish-privat)
» Fyldt op som altid(Arish-privat)
» Date...Laroy
» A date it is? - Kodashi.
» Blind date i Werclare.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: