|
| på date med dig //Arish// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 02:18 | |
| Dato : 11-11 Årstid : vinter Dag : fredag Vejr : silende regnvejr Sted : en fin resturant i sheria Tid : aftensmads tid Omgivelser :en masse fine mennesker og en dejlig duft af lækker mad udsende: (det jakkesæt Edward bære er det han har på) Aloe kom ind af døren, og gik hen til et bord hvor der stod et kort på. på kortet stod der: reseveret til: Aloe Aloe sate sig for at vente på at Arish kom ind ad døren. der var pyntet smukt og romantisk op ved bordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 02:22 | |
| Arish trådte ind på resturanten, med den fineste kjole på. hun rettede straks blikket på Aloe, hun satte sig ned overfor ham. hun sagde hej, hvad skal vi have, hun tog et menukort i hænderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 09:05 | |
| Aloe siger med et skævt smil, det må du da bestemme. Samtidig kom der en tjenr og spurgte Arish hvad hun ville have. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 09:09 | |
| Hun sagde med søde og kærlige ord til tjeneren vilket var yderst anstrengende? Kylling med ris. Ti minutter senere kom den selv samme tjener, med deres mad. Arish så på ham, hvad laver du så. Jeg træner meget med japanske våben. Hun så på Aloe igen, hvad fordriver du tiden med... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 22:11 | |
| Jeg øhm.... Jeg øver mig med pil og bue, og sådan. Han puffede Til noget af hans kylling. |
| | | Gæst Gæst
| Jeg øhm.... Jeg øver mig med pil og bue, og sådan. Han puffede Til noget af hans kylling. |
| | | Gæst Gæst
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// Lør 26 Nov 2011, 23:21 | |
| hun grinte lidt,, men hun stoppede straks igen. ja, men vi ses måske, klokken er mange jeg må til at hjem |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: på date med dig //Arish// | |
| |
| | | | på date med dig //Arish// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|