|
| Køligt. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:23 | |
| Dato :: 2. Jan. Årstid :: Vinter. Dag :: Lørdag. Vejr :: Ingen vind, Køligt og skyfrit. Sted :: Dreins mounaitn Tid :: 01:30 Omgivelser :: Bjerg omgivelser.
Austin sad på en slidt trabænk oppe i bjergende, han så ud over byen og havde trukket sine ben ind til sig, han havde en tyk trøje på som holdte ham nogenlunde varm og et halstørklæde viklet om halsen, han sukkede stille så hans ånde kunne ses i den kolde luft, han lukkede øjnene for en stund men åbnede dem igen for ikke at falde i søvn, det ville være temlig usmart. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:29 | |
| mortred kommer gående et stykke der fra, han ser en dreng sidde sammenkrøbet og kold lignede det, han gik over til ham og sagde ''god aften'' han satte sig ved siden af ham og ventede på svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:35 | |
| Austin så lettere overasket på ham da han pludseligt ikke var alene mere "God .. Aften?" sagde han så og rettede sig op så han ikke sad så sammenkrøbet, han så kort rundt før han igen så på den fremmede, han så så lidt ned og spekulerede lidt over hvad han lavede her oppe i bjergende så sent, men det var vel af samme grund som ham?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:39 | |
| ''så kommer du herop for udsigten eller er der noget du ville'' spurgte han austin lidt skeptisk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:42 | |
| Austin trak kort på skuldern og så på ham igen "Udsigten .. " sagde han stille og følte sig utilpas sammen med ham, han så heller ikke ligefrem rar ud, han bed sig diskret og kort i inderlæben "Hvad med dig? .. Hvad laver du heroppe?" spurgte han så og lagde hovedet svagt på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:46 | |
| ''jeg kom for udsigten og...... i håb om at få noget mad på vejen'' han sprang over austin og holdt ham fast i sine vectors, ''så fortæl mig dreng frygter du døden'' han svingede austin ud over en skrænt så han hang og dinglede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:51 | |
| Austin gispede og så skræmt på ham, han så skræmt ned og baskede med sine ben i panik "Ja!, JA Jeg frygter døden!" sagde han med en grådig stemme og kneb øjnene hård sammen, han kunne mærke tårene allerede var ved at bane sig vej frem, han åbnede øjnene igen og så så hen på ham med bedende øjne "D-Du må ikke slippe mig .. " sagde han så og så ned med blanke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 17:55 | |
| ''kunne du godt tænke dig at leve evigt dreng'' han fik ham ind på fast jord igen, men holdt ham stadig fast ''kunne du godt tænke dig det'' og i det samme bed han ham lige i struben mortred kunne mærke det liv givende blod strømme i hans tænder, han gav slip og spurgte en gang til ''evigt liv vil du gerne have det?'' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 18:03 | |
| Austin vidste ikke hvad han skulle svare og nåede ikke at sige et ord, før hans tænder var i hans hals, han gik i total panik og prøvede hysterisk at skubbe ham væk, han ville ikke prøve det her for trejde gang, han bed tænderne hård sammen og åbnede ikke øjnene selvom han slap ham, han rystede på hovedet som svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 18:07 | |
| ''godt du er nemlig heller ikke værdig til at bære mørkets gave, forsvind med dig ud af mit åsyn, og husk nu vis du siger det her til nogen så ved jeg hvem du er husk det'' han stirrede ondt på ham og gik tilbage til bænken, som om austin betød lige så meget som en myre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 18:11 | |
| Austin gik en skridt baglænds, han tog sig til halsen og vendte sig så hurtigt om, han løb så hurtigt hans menneskelige ben kunne klare, han snublede kort men så sig ikke tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Køligt. Fre 01 Jan 2010, 18:12 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Køligt. | |
| |
| | | | Køligt. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|