Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Solnedgangen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Solnedgangen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:20

"heh, elvere..." han smilte lidt.

//sandt nok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:21

du er ikke spor morsom" sagd eclara.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:23

"jeg er aldrig morsom, jeg er ganske alvorlig, elver." han talte i et lavt tonefald.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:23

"ikke for noget, men har du nogensinde set en mødt Milana?" Spurgte han og iggede længe på hende.
"tror du virkelig jeg gjorde det med vilje?" Spurgte han og lod øjne glide sammen til en lille streg.
Han tog sig til hovedet da noget bevægede sig dybt i ham, hans øjne begyndte at blive mørkere i det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:24

har mødt hende" sagd eclara og gav ham en kop elv te. "det vil hjælpe" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:26

//ude af emnet XD synes bare i skal vide det.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:28

"Det er ikke noget personligt... Men jeg stoler bare ikke lige på folk her for tiden" sagde han og rystede på hovedet.
Han hev en flaske frem og tog en slurk at det og kunne mærke hvordan dyret i ham langsomt faldt til ro igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:29

selvom du ikke er det jeg er, så pas på dig selv" sagde clara
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:34

"Ahva?" spurgte han og kiggede på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:35

bare pas på dig selv okay" sagd ehun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:40

"Ja ja" sagde han lidt ligeglad.
Han kiggede lidt på hende før han kiggede over på vandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:42

drenge er lidt ligeglad med at de bliver såret, men det er piger ikke" sagde hun bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 05:49

"Tro mig at jeg har prøvet værre..." sagde han og lod sig falde på ryggen med et dæmpet dump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 20:30

"Ja, det tør siges" Lød Alyss' rolige stemme bag dem.
Hendes øjne var friske og kække, men sammentidig var de mørke og rolige.
Hendes holdning var helt rolig og en anelse ligegladd med elveren og Dæmonen gik hun hen imod Gabbi.
"Så..Man skulle tro at du lærte af dine fejl" Hun smilede venligt.
Uden at dety kunne ses var hun stadig på vagt.
Hendes øre lyttede kun for at finde ud af om Elveren og Dæmonen kom nærmerew.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 23:36

clara så på hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Solnedgangen   Solnedgangen - Page 2 Icon_minitime

Solnedgangen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» solnedgangen