Jeg føler at mange glemmer hvor hårdt et arbejde og hvor lang tid vores kære admins putter i det her. Der er mange der ser på lidt ændringer som de ikke kan lide og skælder ud. Men de tager sig ikke tid til at takke når der kommer ændringer de godt kan lide. Så denne tråd er UDELUKKET til ros. Så vores kære Admins ved at vi holder af dem og syntes de gør et godt stykke arbejde.
Først Zean: Kender dig ikke så godt i nu. Men det indtryk jeg har om dig er at du nok er den roligste admin. At du tager alle folks meninger ind før du danner dig en mening. Dine inlæd i OOC tråde virker altid velovervejet og gennemtænkt. jeg vil godt takke dig for den måde du roligt tage dig af de problemer folk nu engang måtte have. Tak
Valencia: Kender heller ikke dig så godt i nu. Jeg ser ikke så meget til dig i chatten (dårlig timing fra min side sikkert). Men jeg har lagt mærke til at når tingene går ud af hånd så træder du til og stamper i jorden og står op for dine meninger og venner. Jeg vil godt takke dig for at du har overskuddet til at blive ved med at gøre alt dette arbejde.
Procella: Whats there to say. Jeg syntes du gør et fantastisk stykke arbejde og jeg har sagt det mere end en gang. Jeg syntes du er en klog og vittig person. Du arbejder pisset ud af bukserne og forventer ikke engang et tak. Jeg ved at du som sagt af Valencia er ansat til at være en hårde admin. Det er nok det hårdeste at være men jeg syntes du klare det fantastisk. Hvis du på et tidspunkt overvejer at stoppe som Admin så finder jeg en spegepølse frem og slår dig med den til du siger du vil fortsætte. TAK for alt dit hårde arbejde pro.
PS. ved godt at alle os spillere kan være krævende og til tider(mener mig selv) pisse irriterende og drilske men vi er sku glade for jer.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 17:38
Rofl!
Kæft hvor er du sød :)
Nu startede jeg lige min dag med et kæmpe smil :) Det luner det godt!
*Stort kram*
Tak for at være en fantastisk bruger og en meget spændende spiller :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 17:49
Jeg tror desværre du har set for lidt af siden til at bedømme om folk takker ændringer de kan lide eller ej, og den vurdering gør jeg mig på at jeg har de stik modsatte erfaringer gennem en længere periode. jeg er ikke alt vidende, men jeg er sikker på at størsete af de aktive spillere både kan lide deres admins i generalle træk, men derudover også viser det til dem. jeg ved godt du skrev denne tråd var til ros af admins, men syntes din vurdering af flertallet er helt ved siden af, og ville give mine synspunkter på det, og jeg regner med at du kan tage andres synspunkter, ellers burde man ikke generaliser eller lave den tråd opsat på denne måde. Men nu hvor min mening om din vudering af de mange spillere, vil jeg kigge mod de vores admins, og give dem den ros tråden ligger op til.
Zean, The God of ligthning, niceness, and the rest: Kære Zean Jeg har virkelig været imponeret, af dit altid dybe sind, og din fantastiske evne til at have et hav af gildninger, og en uforglemmelig åben personlig, der viser din selvrespekt og selvsikkerhed. du er en person jeg personligt ser meget op til, og da jeg begyndte som ny online rp´er, var det dig, camille og tristan der var min inspiration og kilde til at lære mere, og gøre ting bedre i håbet om at komme på jeres level i egenskaber, en gang i fremtiden. det er ikke lykkes mig, jeg er stadig en ubehjælpe lille snotvalp, men det jeg fik lært var du en stor del af at hjælpe mig med, så jeg takker blandt andet for det. tDu er som sagt velovervejet men på samme tid spontan og ikke bange for at tage en beslutning. jeg kunne forsætte, men skal nå at få morgen mad inden jeg skal afsted.. men du høre fra mig. if I could choose, I would still choose you.
Valencia, the Empress of the world, and high prist to our beloved god Zean Kære Valencia Jeg tror ikke der er nogen her på siden jeg kender mindre, og det er jeg forfærdeligt ked af, for du virker som en nice pige, som har nogen smukke kvaliteter, og en skønner måde at vise dem og bruge dem, men har ikke rigtigt set det, jeg har set lidt fra dig, hvor jeg ved det er noget du har gennem arbjedet selv, men det jeg har set, er noget af det smukkeste ordvalg, og farverige formuleringer, jeg tror selv Camille som ellers er en fantastisk pige, næsten nogen gange må bide sig i støvet over den niceness der kan komme fra dig. men bemærk næsten ;) du er tæt på. Du har vundet min respekt ved at lave siden, og håber jeg vil få et bedre kendskab til dig en dag i fremtiden, så den respekt kan blive større.
Pro, The Admin, with a mastery in epicness Kære Pro Du er en fantastisk person, med en sød personlighed, og enorm respekt for dine medmennesker, medmindre de opføre sig dårligt eller bare dumt. Du er en utrolig stor kilde til godt humør, og du har da malet din del smil på mig. Der skal ikke være nogen tvivl om du er min apsslutte yndlings admin, og er efter min mening den der gør det bedste stykke arbjede, både for siden skal fungere, men også for det spille miljø der er her på siden. Man siger mennesket er bedst til fejl og mangler, men kan ikke finde nogen steder før igår, hvor du i min bog har gjort dig fortjent til andet end stor respekt. Du er ikke en gud, og den title har Zean evig ret på, men du er den admin som bare skal bruge mig som skak brik, jeg skal nok kæmpe for det du nu ønsker, for jeg har tillid til du vil både mig og resten af omverden det bedste, og du har de mentale egenskaberne til at gøre det.. I do not ask for alot, but you give me all, by just being you. Stay Nice
Sidst rettet af Gregers Man 12 Dec 2011, 18:50, rettet i alt 3 gange
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 18:25
Azu: Tak, det er jeg glad for du synes. de forskellige brugere her på siden siger til hvis der er noget de kan lide...Og hvis der er noget de ikke kan lide. På den måde skaber vi bedst en side for alle. Selv om det har været lidt svært, føler jeg, på det sidst. Men tak for ordene alligevel. :)
Gregers: Min mest loyale tilbeder! Selv om vi aldrig rigtig har emnet, er jeg blevet enig med mig selv om at hvis jeg en dag får flere tilbedere, vil du stadig være min bedste :)
Tak for de fine ord...føler mig helt glad og frisk igen på det :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 19:47
Gregers skrev:
Jeg tror desværre du har set for lidt af siden til at bedømme om folk takker ændringer de kan lide eller ej, og den vurdering gør jeg mig på at jeg har de stik modsatte erfaringer gennem en længere periode. jeg er ikke alt vidende, men jeg er sikker på at størsete af de aktive spillere både kan lide deres admins i generalle træk, men derudover også viser det til dem. jeg ved godt du skrev denne tråd var til ros af admins, men syntes din vurdering af flertallet er helt ved siden af, og ville give mine synspunkter på det, og jeg regner med at du kan tage andres synspunkter, ellers burde man ikke generaliser eller lave den tråd opsat på denne måde. Men nu hvor min mening om din vudering af de mange spillere, vil jeg kigge mod de vores admins, og give dem den ros tråden ligger op til.
Jeg er også sikker på at størstedelen kan lide dem. hvad angår delen med om folk kan lide ændringer eller ej vil der jo altid være splittede holdninger lige meget hvad nyt der kommer. Generelt set og rent statistisk set. Men jeg har selv set folk takke dem og folk lad os sige takke dem knap så meget. Det med at takke mener jeg bare altid at der kan komme mere af. Men du har jo også været meget længere på siden en jeg har, så hvis du siger folk er gode til at takke så lytter jeg da til dig :D.. Og tak til dig fordi du tager tråden og mit indlæg seriøst ^^.
Til Pro: er altid glad for at sprede lidt glæde her i juletiden. hohoho.
Til Zean: Selv tak XD.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 20:15
AAaaaw! G-man altså...
Nu er det lige før du får mig til at sidde og flæbe i min havregryn jo *suk*
Jeg ved godt jeg er epic :p Men det smitter vidst lidt af på min ynglingsdæmon *stort kram*
Luv ya dude :)
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 21:28
Jeg vil også lige komme med min uforbeholdene ros til vores admin gruppe.
Jeg mener i gør et fantastisk arbejde, og at i støtter hinanden rigtigt godt. En særligt ros til Zean og Valencia for at i har støttet godt op om det Procella har lavet selv om der er folk der har klaget, det er rigtigt godt at se. Procella du gør også et super godt arbejde, nu har jeg jo også skrevet meget med dig, og kan ligesom fornemme at du er et super fedt menneske som måske kan være lidt bitchy hvilket jeg holder af. Jeg mener at i skulle roses mere fordi så giver det jer lysten til at arbejde hårdere, og husk at hvis i ikke har overskuddet til at lave jere admin arbejde, så tag en slapper vi kan godt vente en dag eller to på det, så længe vi ved i gerne vil. I skal ikke arbejde jere selv halvt til døde, fordi så vil i bare falde af og så vil siden også langsomt falde sammen.
Så husk at vi er her fordi i gør et godt arbejde, og har skabt en god side. Jeg er ret sikker på at selv dem der har klaget over jer nok skal komme sig over det.
Keep up the good work!^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 22:15
Ja... jeg er så en af dem der flere gange tidligere har takket vores admins for et fantastisk stykke arbejde og netop deres indsats kommer alle sidens medlemmer til gode :)
At der kan være et par enkelte undtagelser hvor man/jeg ikke føler sådan, skal jo ikke gøre at alt bliver sort og negativt, så derfor endnu en stor tak til jer der sørger for at siden kører og er igang på bedste vis.
Rigtig god skrive lyst til alle derude bag skærmen.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Ros til Admins Man 12 Dec 2011, 22:45
Hvor er i dejlige! Det er rigtig dejligt at høre og det varmer mit hjerte! På trods af at jeg er ked af i ikke ser så meget til mig i forums og på chatten, men jeg arbejer rigtig meget på det tekniske og hjælper dem der skriver til mig, så jeg arbejder, på trods af at i mere ser til Pro og Zean. Jeg vil dog prøve på at være bedre til at hygge snakke, da der jo ikke er noget bedre end hygge snak i chatten!
Jeg vil også lige rose mine to med Admins for deres hårde arbejde!
Zean: Du tog over side, den gang jeg ikke havde så meget tid, imens jeg gik på efterskole, du er en stor grund til at siden stadig er kørende den dag i dag. Jeg er rigtig glad for dit hårde arbejde! Selvom du ikke selv bedte om at blive Admin, tog du et rigtig godt initiativ til at du ville gøre siden bedre, derfor fik du først jobbet som Mod og for at lave aktiviteter, senere gjorde jeg dig til Admin, vi kender ikke hinanden IRL, så det er en stor ting at jeg tør stole på at du kan behandle min siden godt og det ved jeg du gør! Du er en fantastisk person, med ro i sindet og det er dejligt. Du vil alle det godt og er meget diplomatisk! Jeg værdsætter dit arbejde rigtig meget det skal du vide! Folk tog også rigtig godt imod dig fordi du i forevejen var gode venner med de fleste, jeg er også sikker på at alle herinde er glade for at du har været der, der hvor jeg ikke var der. Jeg håber ikke du har følt dig for lidt værdsat, hvis, vil jeg undskylde rigtig mange gange, for det er du! Du har altid været der ved min side og accepteret mine valg omkring siden.
Procella: Du kom bragende og 'brokkede' dig med det samme, der mangler dit og dat, Men ved du hvad? jeg blev faktisk rigtig glad, det var dejligt at der kom en og gav noget kritik, fortalte hvad der manglede og kom med gode råd! Selvom jeg har haft Zean, så har jeg følt jeg manglede en der ligsom kunne komme med feedback på mine idéer og komme med sine egne. Du gav mig også modet til at tage nogle beslutninger jeg ikke før har turde, hvilket jeg er dig evig taknemlig for! Ikke nok med at du har hjulpet mig herinde, du har også hjulpet en del IRL allerede. Men efter at Madelaine kom af posten, manglede der en Admin og der herskede ingen tivivl, hvis du ville have posten, så skulle du have den. For allerede inden, havde du hjulpet mig meget og du fortjente posten som Admin. Du er en kvinde med meninger og holdninger, som du står fast ved, du har et stort hjerte og vil gerne hjælpe der hvor du kan og du gør det på ingen måde halvt! Jeg værdsætter dit arbejde og det skal du vide! På trods af at du har haft en hel del modvind, så synes jeg du har klaret dig godt ignenem det!
Hvis bare jeg vidste hvordan jeg kunne belønne jer! For i fortjener sku et eller andet for jeres dejlige arbejde!
Procella Admin
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:00
Kan man få ekstra streetcredit for at være totalt epic admin? XD
Kidding! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare til alle de der fine ting...erhm...tak? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:41
Tak alle sammen :)
Og også tak til dig Valencia, virkelig. Igen lige noget jeg trængte til at høre. Grunden til jeg nok ikke har kommet med ideer til at ændre noget, er fordi jeg i forvejen var tilfreds med siden, jeg var tilfreds med de ting der skete og det virkede det også til at andre var.
på en måde er jeg glad for der er sket noget nyt, selv om det virker lidt meget på alt for få dage, og...tja. Jeg vil ikke sige jeg også føler modvilje, men det er lidt ala: jeg er en forholdsvis gammel bruger som skal vænne sig til nogle nye ting^^ Jeg ved du bare vil siden det bedste, det vil jeg også. Og Procella selvfølgelig også.
Valencia, du skal have tak for at have tilbudt mig stillingen og for at stole på mig. Jeg håber aldrig at jeg kommer til at svigte den :)
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:46
Procella skrev:
AAaaaw! G-man altså...
Nu er det lige før du får mig til at sidde og flæbe i min havregryn jo *suk*
Jeg ved godt jeg er epic :p Men det smitter vidst lidt af på min ynglingsdæmon *stort kram*
Luv ya dude :)
Gad vide hvem der syntes at den kommentar var en -respekt værd.
Procella skrev:
Rofl!
Kæft hvor er du sød :)
Nu startede jeg lige min dag med et kæmpe smil :) Det luner det godt!
*Stort kram*
Tak for at være en fantastisk bruger og en meget spændende spiller :)
Eller den.
Procella skrev:
Kan man få ekstra streetcredit for at være totalt epic admin? XD
Kidding! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare til alle de der fine ting...erhm...tak? XD
Eller den.
Det kan være man skal være en lille smule mere diskret med sin forfølgelse. Det bliver lidt for åbenlyst, når man kun trykker på én persons posts i en temmelig lang tråd.
Beklager afbrydelsen - back on track!
Sidst rettet af Wicked Tirs 13 Dec 2011, 00:48, rettet 1 gang
Procella Admin
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:48
Nu er du sippet...
Jeg deler også altid øretæver ud til folk der vover at sige tak når de får komplimenter. Det er meget ubehøvlet at gøre sådan noget...mener....nogen...i guess?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:49
hvorfor skulle man ikke sige tak?
Procella Admin
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 00:51
Zean: Det var en joke :)
Der er nogen der metodisk har trykket mig fra +18 igår, til -6 i nat.
Da jeg loggede ind til eftermiddag var jeg i +4, og så er der nogen der er gået trigger-happy på mine tak-indlæg i den her tråd og jeg havnede på 0
Sært at give minus-respekt for et takke-indlæg. Som Wick også pointerede. Jeg synes jo bare det var god tone at sige pænt tak for at folk skrev rare ting til/om mig. Men det må jeg åbenbart ikke udtrykke. Ser det ud til.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:13
Jeg tror det er nogen der har ondt i røven, pga. det i går hvis jeg skal være ærlig ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:21
nåe okay. Jeg kigger sjældent på hvad folk har i såkaldt respekt^^
Procella Admin
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:22
Jeg er begyndt at gøre det meget, for folk misbruger det helt vildt.
Så en der havde fået 30+ hen over natten - og nu er nogen gået på hævntogt over for mig. Det får mig til at overveje om man bare skulle fjerne funktionen totalt
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:25
Lyder som en rigtig god ide, for der er ikke kommet noget godt ud af den indtil videre!
(for ikke at spamme med flere indlæg, så ja du har ret, sego..:P Undskyld det malplacerede indlæg xD)
Sidst rettet af Wilith Tirs 13 Dec 2011, 01:33, rettet 1 gang
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:30
Undskyld jeg siger det men jeg mener at vi skal respektere Azuriel og holde denne tråd til at folk kan rose jer hvis de har lyst?^^
Synes bare vi skylder ham den respekt.^^
Procella Admin
Emne: Sv: Ros til Admins Tirs 13 Dec 2011, 01:31
Touché Sego! Sorry! *går i admingrublehjørne somewhere else*
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …