Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Manglende admins Fre 06 Apr 2012, 22:38
Heads up people!
Påske og fridage betyder aftaler i byen ;)
Jeg selv skal til noget kombineret housewarming/fødselsdag imorgen lørdag d. 7 og det er så typisk at Valencia naturligvis holder fest der også, så I kommer til at mangle jeres admins.
Det er naturligvis beklageligt i henhold til karaktergodkendelse m.m. men vi håber I overlever en enkelt aften.
Så kridt skoende og skriv alt hvad I kan idag, så vi kan få det på plads :)
Vi burde begge være up and strong søndag...nok på halv kraft, men så tager vi den med også :P
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 02:28
Nej da, det er overhovedet ikke okay! Du kender mig, og ved jeg joker;)
En enkelt dag skal vi nok kunne klare uden at lægge hele siden i ruiner og få ødelagt internetudbyderen, og hvad vi ellers kan finde på uden admins!
Så må i jo hygge jer til henholdsvis jeres housewarming og fødselsdag, og til festen!
//Eve
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 02:30
Ellers vil jeg også være online i løbet af i morgen, hvis der er nogen spørgsmål. Jeg kan hjælpe med at gøre jeres karakterer klar - men jeg kan ikke godkende dem. I kommer bare til mig med spørgsmål og dets lige!
Og hyg jer i morgen, piger!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 08:00
Og selvfølgelig kan du regne med at alle mere erfarne skrivere, ikke mig selv indkluderet, vil være klar til at hjælpe.
Så bare rolig, du skal ikke tro på Eve når hun siger at siden brænder sammen... Vi ender nok bare med at oversvømme Deploratus^^
Når det så er sagt og jeg har givet jer en 24 timers advarsel, så kan i jo godt hygge jer i det virkelig liv^^
-E
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 08:18
Hvad mener du med at de ikke skal tro på mig!? Altså!? Jeg siger jo lige netop at siden ikke brænder sammen, for en enkelt dag! Til dét skal vi bruge omkring en dag og ... Nogle timer!
Men du har ret i, at vi sagtens kan nå at oversvømme siden ...
Så held og lykke med at fixe siden, når i kommer tilbage! I får en masse arbejde for hånden!
//Eve
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 08:51
Og jeg går lige ud og laver et lille eksperiment nu hvor der er fri bane.... hvis i ser en tornado.. gå ikke i panik, jeg har styr på det!
Jeg er her forresten også hvis der er spørgsmål, problemer eller hvis nogen bare generelt er fortabt xD
Porcelain A-rang
Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: Manglende admins Lør 07 Apr 2012, 09:01
God påske
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Manglende admins Man 16 Apr 2012, 04:21
endnu en lille heads up på fraværende admins.
Jeg skal have min pc til rens. så mandag og tirsdag kommer jeg til at mangle herinde.
Cora A-rang
Emne: Sv: Manglende admins Man 16 Apr 2012, 05:29
Trist, men igen så overlever siden skam nok. Især hvis Val, Kaya og .... Ikke flere ikke mangler. Jeg tror at Wil godt kunne være min makker i ødelæggelse af siden ... Men det ville selvfølgelig være et uheld *Fløjte uskyldigt*
//Eve
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Manglende admins Man 16 Apr 2012, 05:31
jada, eve ;) kuuuuuun et uheld! *joiner eve i at fløjte*
Procella Admin
Emne: Sv: Manglende admins Man 16 Apr 2012, 05:35
Så...ikke så meget pladder i vigtig admin-info tøsebørn
Procella Admin
Emne: Sv: Manglende admins Man 16 Apr 2012, 18:25
*lukker ned*
Ses tirsdag aften, eller onsdag :)
Procella Admin
Så efter 3 timer fik jeg min bærbar tilbage, med et stort grin, og en sludder for en sladder med en gammel bekendt. Hvor er det stort. I har ikke engang fået lov til at savne mig ;)
Epic love til udvalgte personer fra Rokada-dagene. Dengang det var sjovt XD
You know who you are *sender vibes og kærlighed*
Du score så meget karma til næste liv. Jeg skal nok være din store fortaler.
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …