Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Manglende admins

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeFre 06 Apr 2012, 22:38

Heads up people!

Påske og fridage betyder aftaler i byen ;)

Jeg selv skal til noget kombineret housewarming/fødselsdag imorgen lørdag d. 7 og det er så typisk at Valencia naturligvis holder fest der også, så I kommer til at mangle jeres admins.

Det er naturligvis beklageligt i henhold til karaktergodkendelse m.m. men vi håber I overlever en enkelt aften.

Så kridt skoende og skriv alt hvad I kan idag, så vi kan få det på plads :)

Vi burde begge være up and strong søndag...nok på halv kraft, men så tager vi den med også :P
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 02:28

Nej da, det er overhovedet ikke okay! Du kender mig, og ved jeg joker;)

En enkelt dag skal vi nok kunne klare uden at lægge hele siden i ruiner og få ødelagt internetudbyderen, og hvad vi ellers kan finde på uden admins!

Så må i jo hygge jer til henholdsvis jeres housewarming og fødselsdag, og til festen!

//Eve
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya

Antal indlæg : 231
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 02:30

Ellers vil jeg også være online i løbet af i morgen, hvis der er nogen spørgsmål. Jeg kan hjælpe med at gøre jeres karakterer klar - men jeg kan ikke godkende dem.
I kommer bare til mig med spørgsmål og dets lige!

Og hyg jer i morgen, piger!
Gæst
Gæst

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 08:00

Og selvfølgelig kan du regne med at alle mere erfarne skrivere, ikke mig selv indkluderet, vil være klar til at hjælpe.

Så bare rolig, du skal ikke tro på Eve når hun siger at siden brænder sammen... Vi ender nok bare med at oversvømme Deploratus^^

Når det så er sagt og jeg har givet jer en 24 timers advarsel, så kan i jo godt hygge jer i det virkelig liv^^

-E
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 08:18

Hvad mener du med at de ikke skal tro på mig!? Altså!? Jeg siger jo lige netop at siden ikke brænder sammen, for en enkelt dag! Til dét skal vi bruge omkring en dag og ... Nogle timer!

Men du har ret i, at vi sagtens kan nå at oversvømme siden ...

Så held og lykke med at fixe siden, når i kommer tilbage! I får en masse arbejde for hånden!

//Eve
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 08:51

Og jeg går lige ud og laver et lille eksperiment nu hvor der er fri bane.... hvis i ser en tornado.. gå ikke i panik, jeg har styr på det!

Jeg er her forresten også hvis der er spørgsmål, problemer eller hvis nogen bare generelt er fortabt xD
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain

Antal indlæg : 383
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 09:01

God påske
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 04:21

endnu en lille heads up på fraværende admins.

Jeg skal have min pc til rens. så mandag og tirsdag kommer jeg til at mangle herinde.
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 05:29

Trist, men igen så overlever siden skam nok. Især hvis Val, Kaya og .... Ikke flere ikke mangler. Jeg tror at Wil godt kunne være min makker i ødelæggelse af siden ... Men det ville selvfølgelig være et uheld *Fløjte uskyldigt*

//Eve
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 05:31

jada, eve ;)
kuuuuuun et uheld! *joiner eve i at fløjte*
Procella
Admin
Admin
Procella

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 05:35

Så...ikke så meget pladder i vigtig admin-info tøsebørn
Procella
Admin
Admin
Procella

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeMan 16 Apr 2012, 18:25

*lukker ned*

Ses tirsdag aften, eller onsdag :)

Procella
Admin
Admin
Procella

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 01:22

*Epic return*

This is what happens when you know people!

You get VIP-treatment! XD

Så efter 3 timer fik jeg min bærbar tilbage, med et stort grin, og en sludder for en sladder med en gammel bekendt. Hvor er det stort. I har ikke engang fået lov til at savne mig ;)

Epic love til udvalgte personer fra Rokada-dagene. Dengang det var sjovt XD

You know who you are *sender vibes og kærlighed*

Du score så meget karma til næste liv. Jeg skal nok være din store fortaler.
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya

Antal indlæg : 231
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012, 01:32

I know who he is too! And he is sweet! xD

Men nej, jeg nåede i hvert fald ikke at savne dig. Vi kan godt holde til lidt tid uden dig. ;)
Sponsoreret inhold

Manglende admins Empty
IndlægEmne: Sv: Manglende admins   Manglende admins Icon_minitime

Manglende admins
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Manglende Admin :c
» Manglende kreativitet til overskrift xD ~ Andy :D.
» Ros til Admins
» Procellas liv (En historie om en admins fravær)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: