Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bofæller for et par dage - Grigori & Mai

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:57

Sted: En lejlighed i byen
Tid: December, eftermiddag
Vejr: Frysende, lidt solskin
Omgivelser: En stue med tv, sofa og hvad der ellers hører sig til.
Påklædning: Sort kjole med voldsom udskæring (se billede), bare fødder, en lille amulet om halsen og et tyndt sølvarmbånd. Håret er flettet i en sløset fletning og øjnene er indrammet af en markant mørk make-up.

Hun havde nu boet her i tre dage. Hun havde nydt at der var et fyldt køleskab, nydt at det altid var muligt at få en drink og nydt at Mai lavede kødfulde retter. Om hendes mund lå et lille smil. Hun havde moret sig med Grigori og hendes ryg, overarme, bryst og lår bar tydelige præg af at deres leg ikke havde været helt uskyldig - langt fra faktisk.

Med en doven bevægelse løftede hun fjernbetjeningen og skiftede kanal. Fra skærmen buldrede en mandsstemme, han talte om nogle uopklarede mord i byen, om hvordan politiet pt. satte alt ind på opklaringsarbejdet. Narcissa kløede sig fraværende på den ene kind og lænede sig lidt længere ned i sofaen. Hun havde tidligere idag været på hotellet og hente noget rent tøj og betale for en uge mere. Hun kunne jo ligeså godt beholde værelset, man kunne aldrig vide hvornår det blev brugbart.

De sidste par dage havde været fulde af oplevelser. Med et lille fnys erindrede hun dagen forinden og hun kunne næsten lugte blodet, lysten og frygten. Hun havde moret sig mere end hun havde i mange år, og med en mumlen sendte hun en lille tak til de to engle.

Med klar stemme sagde hun højt, "Grigori? Skal du aldrig op af den seng?" Hun havde ikke set ham siden igår formiddags, men havde kort mødt Mai inden hun smuttede. Hun gik ud fra at han stadig sov... hun havde i hvert fald ikke hørt ham komme eller gå. Hun havde lyst til at gå derind, men med Grigori vidste man aldrig om der var selskab, så hun undlod. I stedet skruede hun ekstra op for lyden, som for at vække ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:35

han vågnede lidt og satte sig op og kiggede rundt...
derefter lagde han sig ned med puden over hovedet

"SLUK FOR DET LORT" råbte han

uden rigtig at tænke over hvem det var.

*tænk at høre det fra om morgenstunden... har folk ikk noget liv... ups vent... tænk vis det var mai... det håber jeg virklig ikke... måske sku jeg tjek det... narh... hun kommer nok her ind vis det er hende...* tænkte Grigori men var lidt usikker på hva han sku gøre hvis det var mai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:58

Et højt lattergrin lød ude fra stuen, feminint, men alligevel hæst.

Narcissa smilede for sig selv og skruede endnu højere op for lyden. En eller anden åndssvag jungle buldrede ud i rummet. Hendes humør var højt og hun var rastløs, ville have at han skulle vågne og underholde hende. Måske kunne de tage ud og spise? Eller endnu bedre, han kunne præsentere hende for Abbadon eller nogle af de andre væsner han kendte.

Hun tændte en ny smøg, kløede sig lidt i hovedbunden og zappede videre. Hun stoppede på en kanal hvor en actionfilm var godt igang. Lyden buldrede ud af tv'er og hun smilede skævt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:11

han begyndte at bide tænderne sammen under puden... men til sidst resjste han sig op og tog bukser på...
han gik ind i stuen

"hva fanden er meningen... har du set hva klokken er" sagde han lidt vredt

han gik hen og tog fjernbetjeningen og slukkede for tv'et

*arh stilhed... dejligt... mon jeg sku gå i seng... narh...*

han gik ud i køkkenet og tog et glas frem og tog noget vand fra vand hanen at drikke...
derefter gik han ind i stuen og glode lidt småt iriterret på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:16

Hun kunne høre hans skridt da han kom imod stuen... *Endelig!* Hun smilede af ham og fuglte ham med øjnene. Da han slukkede tv'et lagde hun blot hovedet lidt på sned og kiggede nysgerrigt på ham.

Da han kom tilbage fra køkkenet stillede han sig og så irriteret på ham. Med et skævt smil mødte hun hans blik og sagde "Hvad skal vi lave? Og forøvrigt, så er klokken tre, solen går ned om to timer." Hun tog et sug at sin smøg. "Jeg vil gerne møde nogle af de andre væsner du kender... eller Abbadon!?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:21

han så overrasket på hende da hun nævnte abbadon...

"kender ikke andre en mai og abbadon... og tror... ikke du tør at møde abbadon" sagde han med et falsk smil

*tænk at hun tør at møde abbadon... er hun rigtig klog... det bedre at møde hans anden halv del af ham*

han kiggede lidt på hende...

"hvis du ønsker... at møde abbadon... så vær klar til at ha en til at slæbe dit... lig væk efter som han mener at ingen kvinder har nogle former for rettigheder... han ser dig kun som en mulighed for sex og er ligeglad med din mening.. det er den abbadon jeg kender... og har hørt om" sagde Grigori med et alvorligt og næsten bange ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:29

Narcissa grinede højt og hånligt. Hendes ansigt var ét stort smil...

"Det er sjovt... for der er faktisk ikke andre end dig og Mai der taler om ham? Ingen af de andre væsner jeg har mødt her på egnen aner hvem fanden han er!" Hun grinede en anelse hysterisk da hun så hans bange ansigt.

"Grigori... for det første, så er jeg en stor pige der kan klare sig selv." hun hævede det ene øjenbryn udfordrende, "Eller, du er måske i tvivl?" Så skreg hun højt af grin igen.

"For det andet... så kan han rende mig et vist sted, med sine gamle tåbelige stereotypiske kønsroller!" spyttede hun og slog sig på brystet som for at antyde at han da bare kunne komme an, ham Abbadon.

Et kort øjeblik var hendes ansigt roligt, så brød hun ud i latter igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:45

han så undrene på hende og hævede det ene øjenbryn...

*gid jeg hendes mod overfor abbadon... man må da misunde hende*

han begyndte at smile bagefter og til sidst begyndte han med et kæmpe grin...

"kan du huske jeg fortalte dig... historien om mai's bror... som pissede abbadon af..." sagde han imens han prøvet at få vejret efter hans grin..

*wolf er heldig at han overlevet.... meget... enda*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:51

Hun stoppede sit grin og kiggede på ham med et hævet øjenbryn. "So? Det skulle da undre mig mere hvis ikke en stor dæmon afgav dødsdomme til højre og venstre." Hun tog et sug af sin smøg...

"Sig mig, er det fordi du er så fucking bange for ham at du ikke tør introducere mig? Er du en wuss?" hun grinede hånligt af ham og lagde hovedet tilbage op imod sofaens ryglæn. "En fucking bangebuks!" mumlede hun for sig selv.

Pludselig rettede hun sig op og kiggede intenst på ham, "Hvis du er så meget en kylling og en vatpik... så finder jeg ham sgu da bare selv!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:05

han kiggede lidt sur på hende... derefter begyndte han bare at smile

"FINT... jeg kan ikkke love... at vi finder ham... men hjælper dig med at finde ham... så for vi at se hvor modig du er" sagde han drillende

*heh så lad os se om hun tør at møde ham... hvis vi finder ham*

"gør dig klar vi går når vi har pakket... og jeg er bange for ham efter mit første... møde med ham... det glemmer jeg aldrig" sagde han koldt med et lille smil på læben

han vendte sig og gik ind på værelset hvor han tog sin militær taske som flyd på gulvet og tømte den for nogen ting... og lagde dvs ting han sku bruge feks våben, tøj og et telt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:10

Narcissa undrede sig over at han... pakkede? *Sig mig, skal vi på overlevelsestur eller hva?* Hun rodede lidt i sin store grå taske og fandt et par praktisk mørkegrå støvler frem, hun tog også et par sorte bukser hun kunne have på inden under kjolen. Uden over trak hun en varm sweater og så sin jakke. Håret blev bundet op i en stram knold, der fik hendes hals til at virke utrolig lang og hendes kæbeparti til at være endnu mere fremtrædent.

"Ready!" råbte hun til ham. Hun sørgede for at have sin butterflykniv i lommen og tog samtidig de sidste to bedøvende injektionspatroner med. Man vidste aldrig hvornår man kunne bruge dém. "Hvor skal vi så hen?" spurgte hun da han kom tilbage fra sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:15

mai kom hjem efter at havde været ude ved sin egen lejlighed...
*godt at være her igen.. det er lidt kedeligt ude i min egen lejlighed.. måske kan jeg lokke Grigori til at hjælpe med noget mad... medmindre han selvfølgelig sover HIHI*

hun kom ind i gangen og hørte narcissa udråbe at ''ready''
*er hun igang med noget armerikansk fodboldt!?*

hvor efter hun hørte den anden sætning...

hun gik ind i rummet hvor narcissa stod...
''hvad laver i?'' spurgte hun og kiggede koldt og spørgende på hende..

*hvad havde den tøz nu gang i?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:17

Hun hørte lidt rumsteren ude i gangen og gættede sig til at Mai var hjemme. Da hun trådte ind i stuen og spurgte hvad de lavede vendte Narcissa sig imod hende og smilede lumsk.

"Vi er såmænd på vej ud for at finde Abbadon!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:28

''lad mig sige dette kort... drop den ide så hurtigt som muligt... abaddon er lige glad om du er menneske ja selv jesus ham selv. han vil enten myrde,voldtag der efter myrde dig eller kort sagt lege med dig og der efter lade dig lide langt tid hvis han finder dig uinteressant...'' sagde hun koldt...
og lagde armene over kors...
''men hvis du ønsker sådan en skæbne og binde dig som jeg endte selv så værsgo men regn ikke med at komme levende.. han er ikke så glad for uvelkommende og slet ikke at tale om fremmede gæster'' fortsatte hun..

*hah så kan kællingen lære det... hmmm måske skulle jeg more mig lidt først...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:34

Narcissas mundvige krængede opad i et smil ved hendes ord.

"Søde Mai... jeg er på ingen måde uvedkommende ELLER uinteressant. Desuden... hvis han er så led en karl, så kan han måske give mig en ordentlig rusketur..." hun kiggede drillende over på Grigori.

"Btw., han er fandme en ussel leder hvis han ikke vil møde de dæmoner han leder..! Pff...!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:45

mai's øjne begyndte at lyse af had.. hendes mund blev mere og mere agrasiv..
hun trådte over mod en mørk afkråg...

''jamen hvis du intet har imod at teste hans styrke... så lad os se om du kan tåle nogle der ligger ham nærmest'' hun begyndte at blive et med skyggen og forsvandt... selv om man kunne se 2 brændene øjne i mørket..

Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Seye
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:53

Narcissa grinede lidt af Mais tiltagende vrede. *Endelig..!* Hun klukkede lidt da hun så Mai forvinde ind i en skygge... "Næh... se det kan jeg også!"

Hun lukkede øjnene og fokuserede hendes energi, et kort øjeblik efter lå hele lokalet mørklagt. Hun vidste at Mai ikke ville kunne se hende nu, spørgsmålet var blot hvor god hendes lugtesans og hørelse var.

Hun stod helt stille og gjorde hvad hun kunne for at trække vejret så let og lydløst som muligt. Hun kunne lugte Mai, og vidste hvor hun havde stået da hun lukkede øjnene, men hun vidste ikke om hun havde bevæget sig siden. Narcissa ville ikke åbne hendes øjne, for hun vidste at dét var det eneste folk kunne se når hun brugte sin evne... det krævede godt nok stadig at der var en eller anden form for lyskilde i nærheden, og lige nu var Mais glødende øjne nok.

*Du startede det her Mai... dit træk!* hun smilede lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:00

hun morede sig lidt over det... og hendes lugte samt høre sanser var skarpe...

hun bevægede sig som skyggen gør i natten.. lødløs og stille uden lyd... eller vejre trækning hun bevægede sig frit rundt i rummet... som intet hemmet hende..

*Fjols... velkommen til mit domene...*

hun bevægede sig i mørket med høj fart... lydløs som skyggerne var... og hun holdte af det... og morede sig mens hun søgte efter et form for aura.. eller eneste form for bevægelse..... for alle kan selvfølgelig ikke stå stille uden den mindste bevægelse... så meget viste hun da...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:09

Narcissa stod stille og forventede at høre eller mærke et eller andet... intet. Hun undrede sig en smule, havde forventet at Mai ville have fundet hende nu.

*Nå nå, men så må vi heller 'uppe' satsene lidt* Hun overvejede et kort øjeblik, så smilede hun. Med dé der glødende øjne, så skulle hendes næste træk nok være noget der ramte en overfølsomhed. Alt for meget lys mørket... haha!

Hun knyttede hænderne og fokuserede, sådan som hun havde lært, fra hende stod pludselig et lysglimt af lynstyrke. Alle der så hende ville blive blændet et stykke tid, lidt som at kigge direkte ind i en 'flash', dog væsentligt stærkere. *Jeg håber ikke folk nede på gaden ser dét her*

Fordi hun havde brugt så meget energi på lysglimtet faldt mørke omkring hende sammen, og hun vidste at der ville gå lille stykke tid før hun kunne samle det helt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:21

hun så det begyndene lys show og prøvede at lukke øjne straks... hendes syn blev lidt flimret... men hendes øjne var halvt... det brandte dog stadig... men smerten var holdene...

*lad os så se efter din sjove lys show.. BITCH*

mai kom i tanke om hendes show med Grigori & hende lå i sengen... og hvor skarpt hendes lys den gang var... hvilket var en af grundene til hendes øjne blev lukket... mens hun lyttede med en lampe's sølle skygge... til mørket atter ville lægge på....

*lad os se hvor langt tid du kan holde... * hun smilede lidt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:27

Narcissa var overbevist om at hendes glimt ville have blændet Mai nok til at hun ville få et par sekunder til at handle på. Hun åbnede sine øjne og spejdede hurtigt lokalet. Der var en smule af hendes egen mørke tilbage, men ikke nok til at de to andre intet ville kunne se.

Dér... ovre ved sofaen så hun en skygge. *Wtf? En skygge? Hvordan fanden...?* Hun havde virkelig ikke tid til at tænke længe, så i et sprang hun væk fra skyggen og over i det modsatte hjørne. Hun gik dog ikke helt ind i det, ville ikke give Mai muligheden for at kunne trænge hende op i en krog.

Hun kæmpede med at få sit forpustede åndedræt i ro igen, og begyndte atter at samle mørket in stuen. med dæmpet stemme sagde hun "Mai, hvad er helt præcist din plan? Tag fat? Eller må vi godt tæve på hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:34

mai åbnede øjnene og kiggede på hende... hendes omridse af sin tidligere krop var nu på væggen... og øjne fokuserede nu på hende..
et hovde fra hende kom til syne

''tja... jeg more mig glimrene... og hvad jeg forstår ved dine små lege så lad os sige den første der ryger i gulvet underligger sig modstandernes magt og domene'' sagde hun hvor efter hendes hovde ryg ind i væggen og bevægede sig ind under sofaens skygge hvor efter hun summede der..

*lad os se hvor hun mon tør bevæge sig i min lille legeplads...*
mai kendte husets indretning som sin egen lomme... hun var på hjemme bane... og havde en morsomt og fornøjelig position... hendes placering i lejligheden kunne ikke være bedre...


Sidst rettet af Wolf Tirs 20 Dec 2011, 10:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:38

Narcissa så Mai forsvinde og sukkede højlydt.

"Come on for fuck sake... Skal vi slås eller skal du lege gemmeleg?" Hun var irriteret og blev stående præcis hvor hun stod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 11:19

mai morede sig lidt...
*hmm.. skulle jeg flå hende... eller blot more mig med hende... *

hendes skygge bevægede sig ud mod det hjørnet af sofaen hvor der var en lille del skygge og hun lod sig komme ud af den med et smil på læben... hun drejede sig om hende klar til eventuelle opstød fra hende...

''tag vi det hårdt... eller blødt...'' sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 20:38

Irritationen blev værre og hun knyttede hænderne hårdt. *Sådan en lille...* hun skar en utilfreds grimasse igen lignede lidt en sur tre-årig.

Da hun endelig hørte Mais stemme tæt ved, trak hendes ene mundvig sig opad og efterlod en mellemting af et smil og en barnæig vrede i hendes ansigt. "Er du snart færdig med at lege gemmeleg?" Hun sukkede og lod resterne af mørket nærmest forsvinde ind i sig igen. "Du ved godt at jeg ikke lan slås imod en skygge, right? Lad os nu forhelvede bare finde ham Abbadon!" sagde hun træt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Empty
IndlægEmne: Sv: Bofæller for et par dage - Grigori & Mai   Bofæller for et par dage - Grigori & Mai Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bofæller for et par dage - Grigori & Mai
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alt på få dage | Rail
» Dagen i dag, ligner ingen andre dage (Rockey)
» Bonjour - Grigori
» Svenskere og Øl - Grigori
» mødet i kirken //Grigori//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: