Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stadig en smule påvirket - Blake

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:17

"nej, jeg kender ikke The bloody Moon, og jeg tro du er langt uden, selvfølglig er jeg ikke mennske" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:28

"den ligger i den fattige del af byen, når vi kommer tættere på skal jeg nok vise dig vejen". de magiske syner var efterhånden ved at blegne lidt. "du står vel ikke og mangler penge, vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:32

"nej, det gør jeg ikke" siger Blake og begynder at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 21:48

"er du sikker? ... du er ikke interesseret i at tjene lidt alligevel?", måske var der stadig håb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:33

"nej det er jeg ikke" siger Blake "jeg har det jeg skal bruge"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:36

han sukkede opgivende, "det er ikke svært eller noget ... jeg kan også skaffe dig andet end penge, hvis det er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:37

"og hvad er det andet?" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:40

Alec tænkte lidt over det, "hvad vil du have? lykke?" spurgte han prøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:41

"lykke er alt tid godt at have" siger Blake og smiler lidt *han er der helt væk ham her* tænker Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:43

"så er du interesseret i at gøre mig en tjeneste for en smule lykke?" spurgte han håbefuldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:44

"ja ja da" siger Blake "det kan jeg godt" *strakls mand, han snakker helt i tåver* tænker Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:48

"ok, hvis du bare står helt stille nu ..." mumler han og forsøger at stå selv, det går nogenlunde. han finder en lille sprøjte frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 09:51

Blake kigger på Alec "øhhh... hvad laver du?" siger han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 10:05

Alac stopper op, "du sagde da ja, ik?" spørger han en smule usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stadig en smule påvirket - Blake   stadig en smule påvirket - Blake - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stadig en smule påvirket - Blake
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alkohol påvirket - Oliver
» På en hyggelig cafe - Blake
» Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?
» En dødsyg eftermiddags tur //Blake//
» første tur i byen?-Blake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: